Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Persoonlijk zou ik het dan eerder zou laten in plaats van die dingen, of je moet gaan voor 'goed' fout, zoals een zebra-printje.
Leuk om te zien trouwens hoe weinig MX-5'en ik hier in België zie. In de VS zag ik ze verbazingwekkend veel, en ook in Nederland zie je 'm best vaak. Maar hier... ik zie ze amper. Dat maakt 'm - in mijn ogen - al een stuk leuker!![]()
Die schapenvellen vind ik persoonlijk dan weer niks. Ze matchen met je stuur noch met je carrosseriekleur en geven een ouwelijke uitstraling.
Schaduw,
Heb zelf op het laatst ook de raampjes omhoog gedaan, werd toch wel fris.
En de eerste rit met de vriendin moeten ze sowieso verplicht omhoog van haar grinning smiley
British Racing Green zei:Dan kan ik net zo goed de stalen bollekesvelgen laten zitten (zie mijn post hierboven van 9 maart).
British Racing Green zei:die Dotz (in 15", 16" onder een NA vind ik er eigenlijk over) bieden nog het meest de uitstraling van klassieke spaakwielen (en met white walls zou het pas helemaal af zijn), en tenslotte vind ik ze bij elke velgenconfigurator gewoon het mooiste alternatief onder een MX-5.