Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Nog even deze maand doorkomen en dan gaan we echt richting beter weer, zie er zo naar uit!
omniradius zei:Bofkont zei:Nog even deze maand doorkomen en dan gaan we echt richting beter weer, zie er zo naar uit!
Is nog niet zo zeker helaas.... Las op een weer site artikel over een "poolwervel split" die nu zo'n beetje staat te gebeuren, wat ervoor kan zorgen dat het vanaf eind februari en begin maart opeens pleuris koud gaat worden
https://www.alpenweerman.nl/poolwervelsplit-2018/
Maar goed, is natuurlijk nog geen gedane zaak, eerst maar zien of het (en bidden van niet) uitkomt..
ENTE zei:Zwollywood! Mijn geboortegrond![]()
edankt voor voor je compliment, afgelopen jaar soms ook een drama hoor dat fanatieke van mij, die voorbumper perikelen hebben mij echt tot waanzin gedreven bij tijden nut smiley Kleur verschil, verkeerd afgemonteerd etc etc etc
2018 is echt de bedoeling dat ik wat van de wagen ga genieten.
Woko Wolvega, is een bijzonder goed en vakbekwaam bedrijf, kom mijn hele auto carriere nergens anders voor banden/uitlijnen thumbs up
Hij rijdt zelf een mooie nieuwe Mx5 en een bijzonder gave Land rover een gelimiteerde uitvoering van 2012.
Wat voor gekkigheden heb jij daar dan, je maakt me benieuwd.
omniradius zei:ik wil alleen nog maar Japans!!!
funf zei:Het forum is gelukkig een stuk leuker, zeker sinds een paar figuren verdwenen zijn. Geen gekift meer, gewoon lekker neuzelen over auto's.![]()
IMG_20180221_100919 by bofkont OEM, on FlickrIk ben stiekem toch wel heel erg gehecht geraakt aan het rijden met de Z4, en ik rijdt stiekem toch nog sportiever dan ik zelf had gedacht blijkbaar.
Bofkont zei:Dan mijn eigen Z4 weer, messcherp sturen rijden, en motorisch zoveel fijner!