Bofkont nieuwe start verleden en heden, mijn SLK 350 update pagina 56 goed nieuws van de verkopende partij

Beste Ramon,

Haha zo is dat, het blijft een pracht wagen :D
Ja ben ook weer zeer benieuwd hoe het komen gaat.

Beste Carkiller,

Nee opgeven is niet aan de orde, ze gaan vrolijk verder zoeken dus.
Heb daarom ook wel alle vertrouwen in dit bedrijf.

Beste Kristian,

Ja daar heb je wel een punt, de lol is er momenteel compleet af, het drijft me soms tot waanzin :LOL:
Maar ach je moet dan weer relativeren het is maar een auto.
Nee aanvaardbaar was/is het kleur verschil voor mij niet, maar moet zeggen dat de ergernis met de tijd wel minder werd.
Mogelijk opvolger denk ik momenteel even niet aan, en als die er wel komt geen oude meuk meer :T
Dit is definitief mijn laatste project zoals ik er nu over denk, wil die ergernis niet meer.

Wat balen zeg! Gelukkig heeft de huidige spuiter ook een hoge norm, maar je wil hem nu gewoon weer terug op de oprit hebben.

Wordt de volgende auto een beater?;)

Bofkont zei:
Dit is definitief mijn laatste project zoals ik er nu over denk, wil die ergernis niet meer.

Maar ook met een nieuwe auto kan je ergens tegen aan rijden, waardoor het gespoten moet worden. Met een lastige kleur kan je het probleem dan dus ook krijgen. Dus kan je best een ander project kopen. Immers aan een nieuwe auto valt niks te bofkonten, waardoor er vervolgens niks meer valt te lezen.

Beste Mechanix,

Ja het valt de spuiter te prijzen dat hij de wagen tenminste niet zo aflevert, dat was met de vorige wel een drama.
Nee absoluut geen beater mocht ik de Z4 wel verkopen, gewoon een leuke jonge recente auto.
Dan denk ik toch echt serieus aan een Honda CRZ, zorgeloos leuk rijden.

Beste Eeuwige student,

Zo is dat (y)
Maar dat zien we dan wel weer.
Intentie is om absoluut de Z4 nog niet te verkopen, desnoods spuiten ze de hele neus maar.

Maar sorry, dit is toch geen hobby meer? Dit lijkt eerder een obsessie. Zo is er toch geen lol meer aan te beleven? Dat je wil dat de boel er een beetje netjes bijstaat, soit, maar voor wie doe je dit? Voor jezelf? Dan zou je er gelukkiger van moeten worden. Voor een ander? Tja, niemand die het ooit zal opvallen... Maar goed, mijn bescheiden mening.

Ben ik met je eens Velthuis, met de kennis van nu had ik dit ook niet gedaan.
Zodra de kleur acceptabel is gaat hij ook mooi mee naar huis (y)

Bofkont zei:
Ben ik met je eens Velthuis, met de kennis van nu had ik dit ook niet gedaan.
Zodra de kleur acceptabel is gaat hij ook mooi mee naar huis (y)

Maar ja, da's nou net wel een beetje het punt hè?! En het is niet alsof je van zo'n crz gaat afblijven.

Mijn auto heeft in 24 jaar wel wat spuitdelen. Pas een achterklep laten spuiten en 0 kleurverschil. Ik moest wel de auto een dag laten staan om de kleur te mengen. Scheuren, plamuren, kitten en spuiten was wel 500 euro cash. Echt vakwerk.

Beste R-W,

Dat is dan niet de bedoeling, koop ik een vrij recente met weinig km, waar niets aan mankeert.
Maar zover is het niet, nogmaals de intentie is om de Z4 zeker nog in 2018 te blijven rijden.

Beste Aras,

Dat was tot nu toe ook altijd mijn ervaring, heb nu gewoon wat pech.
Zal vast wel goed komen, en dan ben ik deze ellende ook zo weer vergeten.
En ach 1 voordeel, met dit slechte weer ga ik toch niet meer rijden :D

Aras z'n Benz is zwart, een heel gemakkelijke kleur om zonder kleurverschil te spuiten. Bij zilver of de vrij lichte grijze kleur van Bofkont ligt dat heel anders, daarbij zie je heel snel kleurverschil.

Dat ziet er goed uit! Als de auto weer terug is, moet je maar weer op zoek naar een nieuwe imperfectie. Want deze auto is nooit af :T

Beste Carkiiller,

Ik denk het ook, moet hem natuurlijk nog in het echt zien.

Beste Phaeton V8 ,

We zullen zien, maar heb de afgelopen 2 weken goed nagedacht, over wat ik wil in de toekomst.

Mooi!! Afmonteren en voor de winter bij me brengen, de loods ben ik aan het opruimen.

Hoop voor je dat het nu echt goed is, Bofkont. Zo niet, dan ga ik je baalkont noemen.

Niks meer aan doen (y)
Afmonteren en rijden (y)

Ik zag er zaterdag hier in de buurt net zo een te koop staan, zelfde kleurstelling. Maar man wat zag dat interieur er uitgewoond uit. Vooral de aluminium inleg op de middenconsole zag er flink gehavend uit, maar ook het kunststof er omheen. Dan is die van jou toch echt een plaatje om te zien! Koesteren die auto en lekker van genieten zou ik zeggen!

Nu maar duimen dat je op terugweg niet achter een vrachtwagen met grind of asfalt rijdt... kan je weer herbeginnen ;)

Beste Benzine,

Ja die allu inleg is vrij zacht en gevoelig voor beschadegingen, nu is die van mij helaas ook niet meer ongeschonden maar toch nog wel vrij netjes.
Zelfde als het zwarte plastic rondom.
Ja afmonteren is nu gaande, vanmiddag 1700 kan ik hem ophalen.
Heb nu vakantie dus hoop nog op wat droge dagen, ga ik zeker nog even toeren.

Beste SLB,Zadelsnuiver,Pjotr,

Bedankt, het ziet er absoluut goed uit(y)

Beste Uwbuurman,

Bedankt voor het aanbod erg aardig van je, maar ik zet hem droog onder mijn eigen carport zo dat ik er toch geregeld even bij kan kijken.
Baalkont was ik de afgelopen 2 weken echt :)

Beste BRG,

Haha zou wat zijn :)

Hopelijk ziet het er in het eggie net zo goed uit als op de foto. Kun je dat hoofdstuk tenminste ook weer afsluiten.

En weer lekker genieten van het open rijden en die heerlijke zes-in-lijn. Ik geniet ook elke keer weer als ik dat torretje aanslinger.

Ik zie een stofje zitten :).

Ziet er netjes uit, mooi als het nu naar de zin is, heeft mevrouw bofkont weer een blije kerel :).

Nou mensen de wagen is weer thuis en ben echt dik tevreden !!!
Kleur is echt 1 op 1 perfect zo van de boven en zijkant gezien.
En idd weer genieten van het open rijden met die Zes lijn :D
Het waren een lange 2 weken kan ik je zeggen.

Beste Schummi,

:D(y)

Beste Damian,

Wordt weer geschuurd bij elke spuitbeurt :T
Kwa kleur is hij nu perfect.
Parelmoer flop zal altijd wat anders lijken onder verschillende hoeken dus daar moest ik wel even rekening mee houden.
Maar de overloop van bumper naar motorkap zijspatborden is perfect hetzelfde.

Resultaat ziet er prachtig uit! Fijn dat je dit hoofdstuk kunt afsluiten. En geniet lekker van de wagen.

Jeej, dat is nou nog eens mooi nieuws René!! Maar mooi, eind goed al goed! :)

Ik zal nog eens duimen voor je, maar dan nu voor nog een paar mooi toer weer!

Beste Velthuis,

Haha nee zo realistisch ben ik gelukkig wel, de motorkap heeft hier en daar ook wel een steenslagje al is het minimaal.

Beste Bobby,

Bedankt!!
Dat is ook zeker de bedoeling, nu nog even een paar mooie dagen, heb nu 11 dagen vrij.

Beste Zadelsnuiver,

:D

Bedankt Peter, ben ook echt blij dat dit eindelijk weer achter de rug is, de reis naar huis was genieten!

Wat ontzettend fijn dat het resultaat naar tevredenheid is.(y)
Nu weer gewoon genieten van die heerljke wagen.

Heel mooi Bofkont, het kan dus zeker wel.
En dan bedoel ik de bumper goed spuiten zonder opvallend kleurverschil.

Waren wat twijfels over hier op het forum maar die zijn nu wel weerlegd.(y)
Geniet van de auto, en geef de spuiter een bosje bloemen.;)

Gefeliciteerd met het mooie resultaat. Fijn dat t eindelijk voor elkaar is. En een beater zou idd niet bij de Bofkont passen haha... al zou ik het wel heel komisch vinden :p

Beste SLB,

Thx, ben ik zeker van plan (y)

Beste Carkiller,

Ja absoluut, hij heeft de bumper in totaal 3x gedaan, dus makkelijk was het niet.
Maar het eindresultaat is zeer netjes, ook nog 20% korting gekregen omdat het zo lang heeft geduurd.

Beste Ramon,

Bedankt (y)
Hahaha, nee een beater zit er voor mij niet in :D

Beste GSI fahrer,

Ja weer is nu helaas slecht, ach de wagen weer op de dam geeft ook een goed gevoel.
Kan ik weer lekker wat omprutsen/schoonmaken.

Beste Benzine,

Ja ben erg blij met het resultaat :D(y)

Beste Benzine,

Dat weet ik wel zeker, kan me voorstellen dat je niet teveel zulke klussen wilt hebben:)

Beste Pietzoveel,

Bedankt (y)
Oprit van een huis was het, liep ontzettend steil.
Maar idd drempels blijven ook vervelend, echt stapvoets.

Sinds jouw geOH over kleurverschil staar ik alleen nog maar naar bumpers......;)
De hoeveelheid auto’s met kleurverschil in het spuitwerk is gigantisch. Maakt ook niet uit of het een budget of een premiumauto is. Als ik van elke autobezitter met kleurverschil in het spuitwerk een euro zou krijgen hoef ik niet meer te werken.

Geniet ervan en niet teveel bumperkleven.

eerriikk zei:
Sinds jouw geOH over kleurverschil staar ik alleen nog maar naar bumpers......;)
De hoeveelheid auto’s met kleurverschil in het spuitwerk is gigantisch. Maakt ook niet uit of het een budget of een premiumauto is. Als ik van elke autobezitter met kleurverschil in het spuitwerk een euro zou krijgen hoef ik niet meer te werken.

Geniet ervan en niet teveel bumperkleven.

Ook bij veel nieuwe auto's (zonder schade) zie je verschil in kleur van de bumpers en de carosserie.
TS mag dus nu in z'n handen klappen dat alles nu naar wens is.

Beste Eerik/Speedtouch,

Onacceptabel :)
Maar idd er rijden genoeg rond, ik heb het bij mijn eigen wagens nooit kunnen ontdekken gigantische kleurverschillen.
Zoals Smarter al zegt heb je bij nieuwe fords ook die kleurverschillen, maar nogmaals is voor mij onacceptabel.
Het kan gewoon goed.

Terug
Bovenaan