Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Maar de eigenaar/spuiter is dol op uitdagingen zoals hij zelf zegt, dus gaat het wederom proberen.
smarter zei:Ik ben blij dat ik bij een Ford dealer werk: Bumpers worden compleet in kleur gespoten aangeleverd door de toeleverancier en dan gemonteerd op de in de fabriek gespoten carrosserie. Kleurverschil gegarandeerd, maar bij de ene kleur is het meer te gedogen dan bij de andere.
Phaeton V8 zei:Ik vrees dat je kleurverschil blijft zien. Als je iets wil zien, dan zie je het.
BENZine zei:Oh wat zal Bofkont z'n cabriootje missen dit zonnige weekend. Om het er nog maar even in te wrijven ...
![]()
Die van mij is er klaar voor!![]()
schumi1986 zei:Phaeton V8 zei:Ik vrees dat je kleurverschil blijft zien. Als je iets wil zien, dan zie je het.
Helemaal mee eens, daarom kan dit verhaal eigenlijk maar 2 kanten op
1. Bumper wordt nogmaals opnieuw gespoten, Bofkont ziet nog maar heel beperkt kleurverschil en accepteert het, na een paar maanden heeft bofkont er genoeg van omdat de wasbeurten verpest worden door het kleurverschil en verkoopt de auto nog voor de zomer.
2. Bofkont accepteert het kleurverschil niet, laat de gehele neus spuiten, bofkont tevreden, wassen met een glimlach en de auto wordt verkocht net na de zomer.
schumi1986 zei:Phaeton V8 zei:Ik vrees dat je kleurverschil blijft zien. Als je iets wil zien, dan zie je het.
Helemaal mee eens, daarom kan dit verhaal eigenlijk maar 2 kanten op
1. Bumper wordt nogmaals opnieuw gespoten, Bofkont ziet nog maar heel beperkt kleurverschil en accepteert het, na een paar maanden heeft bofkont er genoeg van omdat de wasbeurten verpest worden door het kleurverschil en verkoopt de auto nog voor de zomer.
2. Bofkont accepteert het kleurverschil niet, laat de gehele neus spuiten, bofkont tevreden, wassen met een glimlach en de auto wordt verkocht net na de zomer.
A3-White zei:Licht is ook een raar verschijnsel en kan kleurveschil accentueren.
Meeuw zei:Zo'n kleurverschil als bij Ford op het plaatje hierboven kan gewoon niet. Is blijkbaar inmiddels een B-merk. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt; zelfs niet bij onze voormalige Fiat Panda en baggerPeugeot 307.