Guest
Sinds vorige week worden er ook 10 stuks M550i aangeboden met behoorlijke korting (RS-250-R t/m RS-260-R).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:Ik zal binnenkort eens een uitgebreide proefrit aanvragen met een 530i, wellicht kan ik mijn mening daarna bijstellen
Er worden momenteel wel een paar leuke jong gebruikte exemplaren (vol in de opties) aangeboden, zelfs met standkacheltje. Die optie wil ik eigenlijk niet meer missen.
BENZine zei:Ik zal binnenkort eens een uitgebreide proefrit aanvragen met een 530i, wellicht kan ik mijn mening daarna bijstellen
Er worden momenteel wel een paar leuke jong gebruikte exemplaren (vol in de opties) aangeboden, zelfs met standkacheltje. Die optie wil ik eigenlijk niet meer missen.
Enzo Ferrari zei:Leuk zeg! Welke heb je zoal op het oog?
BENZine zei:Enzo Ferrari zei:Leuk zeg! Welke heb je zoal op het oog?
Deze bijvoorbeeld
Maar deze 540 is ook erg lekker
Musterknabe zei:Dat je er maar op moet vertrouwen dat de kilometerstand correct is en dat vermoedelijk ook de inruilprijs tzt lager zal zijn.
funf zei:Die 540 is mooi! Wel jammer van dat M-pakket, maar qua uitrusting en interieur![]()
funf zei:Dat zijn beide AG auto’s uit Munchen, schat ik zo in. Dat zit wel goed.
BENZine zei:funf zei:Dat zijn beide AG auto’s uit Munchen, schat ik zo in. Dat zit wel goed.
Precies, dat dacht ik ook. En daardoor flink in de opties en aantrekkelijk geprijsd.
Mijn vorige BMW (530d) was er ook één uit Munchen, fantastische auto met heel veel opties en 2 jaar garantie, en ik heb na 5 jaar een meer dan uitstekende inruilprijs voor gekregen.
BENZine zei:funf zei:Dat zijn beide AG auto’s uit Munchen, schat ik zo in. Dat zit wel goed.
Precies, dat dacht ik ook. En daardoor flink in de opties en aantrekkelijk geprijsd.
Mijn vorige BMW (530d) was er ook één uit Munchen, fantastische auto met heel veel opties en 2 jaar garantie, en ik heb na 5 jaar een meer dan uitstekende inruilprijs voor gekregen.
BENZine zei:funf zei:Die 540 is mooi! Wel jammer van dat M-pakket, maar qua uitrusting en interieur![]()
Vind ik juist wel mooi, en zeker icm Bluestone.
Carfanatic zei:BENZine zei:funf zei:Dat zijn beide AG auto’s uit Munchen, schat ik zo in. Dat zit wel goed.
Een dealer gooit z'n naam ook niet te krabbel door met kmstanden te klooien oid.
Het is ook niet de Nederlandse dealer die klooit maar eerder de verkopende partij. Is dat BMW deutschland of een gerenomeerd verhuurbedrijf zoals Hertz of Avis dan zal dat risico inderdaad niet zo groot zijn. Ik weet datBMW dealer Keram auto’s gewoon bij handelaren in Duitsland inkoopt en dan moet je maar hopen dat het goed zit.Carfanatic zei:BENZine zei:funf zei:Dat zijn beide AG auto’s uit Munchen, schat ik zo in. Dat zit wel goed.
Een dealer gooit z'n naam ook niet te krabbel door met kmstanden te klooien oid.
Ik ben persoonlijk ook geen groot fan van het M pakket maar vind dat bij de huidige 5 serie minder in het oogspringend dan bij de voorgaande series.funf zei:BENZine zei:funf zei:Die 540 is mooi! Wel jammer van dat M-pakket, maar qua uitrusting en interieur![]()
Vind ik juist wel mooi, en zeker icm Bluestone.
Ja, dat is de eeuwige discussie. Maar tot nu toe vind ik bij alle modellen de reguliere series ook na verloop van een paar jaar mooier dan de M-versies. Die Jatoba 530 klinkt me dan chiquer in de oren dan die 540. En het scheelt 10 mille.
Musterknabe zei:Ik weet dat BMW dealer Keram auto’s gewoon bij handelaren in Duitsland inkoopt en dan moet je maar hopen dat het goed zit.
Enzo Ferrari zei:Musterknabe zei:Ik weet dat BMW dealer Keram auto’s gewoon bij handelaren in Duitsland inkoopt en dan moet je maar hopen dat het goed zit.
Als je een goed en betrouwbaar contact in het buitenland hebt zitten, kun je toch prima met elkaar zaken doen.
Daarnaast krijgen de jong gebruikte exemplaren vaak een BMW Premium Selection check/twee jarige garantie mee. Stel dat zo'n handelaar steeds maar onfrisse exemplaren naar NL blijft sturen dan komt zo'n dealer daar tijdens de 360 graden check op een gegeven moment wel achter.
Musterknabe zei:Even zo goed zou ik de voorkeur geven aan een door BMWNederland geleverd exemplaar. Dat is een persoonlijke afweging en misschien ben ik dan een dief van mijn eigen portemonnee.
Musterknabe zei:Kennelijk is de garantietermijn van 3 jaar slechts voorbehouden aan origineel geleverde voertuigen.
BENZine zei:Je kunt daarmee net de juiste auto treffen, maar het aanbod wordt daarmee wel beperkt. En zeker als je bepaalde opties niet wil missen op je auto is de kans dat je iets geschikts vindt veel groter als je ook in het Duitse vijvertje vist.
funf zei:Musterknabe zei:Kennelijk is de garantietermijn van 3 jaar slechts voorbehouden aan origineel geleverde voertuigen.
Dat is de garantie van de Nederlandse importeur. Die wordt enkel verstrekt op origineel Nederlands geleverde exemplaren. Voor importauto's kun je terugvallen op de oorspronkelijke fabrieksgarantie van BMW zelf. Ik heb dat met mijn AG-auto destijds ook gehad. Keram heeft dat toen voor mij netjes afgewikkeld.![]()
funf zei:BENZine zei:Je kunt daarmee net de juiste auto treffen, maar het aanbod wordt daarmee wel beperkt. En zeker als je bepaalde opties niet wil missen op je auto is de kans dat je iets geschikts vindt veel groter als je ook in het Duitse vijvertje vist.
Daar ben ik helemaal mee eens. En zeker als je privé aanschaft en de cataloguswaarde niet van belang is in verband met bijtelling, is het heel leuk om zo'n volgepakt exemplaar te scoren!
Funf zei:Precies. In het dagelijks gebruik is dat viercilindertje een fijn blok. Het geluid valt mij ook niet in negatieve zin op. Maar dat komt wellicht ook omdat ik niet blijf hopen op een zescilinder geluid dat er niet is....drinking smiley
Bentley Arnage zei:Puur uit nieuwsgierigheid: Zijn er nog zaken die je zou veranderen als je het bestelproces nog eens opnieuw zou kunnen doen?
Zou je achteraf toch een G30 540i bestellen of toch bepaalde opties toevoegen of weglaten? Of zou je het precies weer zo doen?
DagDromer zei:Volgende week dus ophalen. Heb mezelf een beetje proberen in te lezen in de mogelijkheden die de navi pro heeft met betrekking tot connectiviteit.Nu las ik dat het mogelijk is om (outlook?) agenda punten door te sturen naar de auto, die er dan vervolgens automatisch een navi bestemming van maakt. Klopt dat inderdaad ? En gebruiken jullie dat ook?
DagDromer zei:Zou trouwens een van de berijders trouwens zo vriendelijk willen zijn mij de diepte en dikte van de achterbank zitting mede te delen?
De breedte staat in de folder 1400nogwat milimeter, zeg maar 1,50. Ik ben gisteren op zoek geweest naar een (zwart) fleece deken groot genoeg om de achterbank-zitting compleet in te pakken. Onze meiden gebruiken nog zittingverhogers, en ik ben een beetje bang voor strepen/krassen/vegen door de zittingverhogers en door onbedoeld op de rand van de zitting met de schoentjes te zitten...
Ik heb een aantal fleece gevonden in 160x140, die lijken met te smal. Wel een donkergrijze (of roze....) in 170 breed bij de Action. Maar dat lijkt me ook wat krap. Alternatief kan ik natuurlijk ook wel losse lapjes oid eronder leggen, maar mooiste is een oppervlakte bedekkend dekentje.
Bedankt alvast.
DagDromer zei:170 Euri is me wat gortig... maar bedankt voor de tip.
Dat is een mooi vooruitzicht. Enjoy!Musterknabe zei:Zaterdag 31/3 ga ik met de M550i rijden. Ben benieuwd.
Bentley Arnage zei:@ Driver69,
Was je toevallig vandaag bij de afslag richting IKEA Hengelo te vinden?
Zo'n G32 Luxury Line in Sophisto Grau zie je niet vaak, dus moest gelijk aan dit topic denken.
Ondanks de kleur vond ik het een opvallende verschijning. Imposant en toch stijlvol.![]()
funf zei:Bentley Arnage zei:Puur uit nieuwsgierigheid: Zijn er nog zaken die je zou veranderen als je het bestelproces nog eens opnieuw zou kunnen doen?
Zou je achteraf toch een G30 540i bestellen of toch bepaalde opties toevoegen of weglaten? Of zou je het precies weer zo doen?
Voor mij moest het wel een touring worden, wij hebben sinds een paar maanden een hondje. Bovendien vind ik de touring iets mooier. Qua opties en motorisering ben ik helemaal tevreden. Ik ben niks vergeten. Natuurlijk is een zescilinder leuk, maar dat viel niet binnen budget. En zoals gemeld, die 530i is gewoon een heel fijne auto.![]()
Bentley Arnage zei:Rijd je nog op de winterset rond of ben je inmiddels al naar de 20" voor de zomer gegaan?
Dat kon ik zo snel niet zien.