A
Anoniem
Guest
In de VS kan je de M340i met- en zonder bestellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carbol zei:Ja het is spijtig dat er zoveel belasting op zit. Boven de 90.000 heb je hele andere verzekeringtarieven en aanvullende verplichtingen. Daarom mocht de auto niet meer dan 90.000 kosten.
Carbol zei:Klopt Funf, zo uit de folder besteld (in mei). We hebben nu een 340i, dit was de meest logische opvolger. Ons was een demo voor een weekend toegezegd, maar het gaat nogal traag met deze uitvoering. Zelfs geen rijtesten in de bladen. De huidige 340i is al een beleving op zichzelf. Niet te vergelijken met de 330i (F30). De nieuwe 330i hebben we mee gereden, maar als je 6 in lijn bent gewend dan is een stap terug lastig. Ik ben erg benieuwd naar de rij-eigenschappen en ook vooral het karakter.
funf zei:Van welk jaar is die fles azijn?![]()
funf zei:Mooi vooruitzicht! En welke kleur leer? Eind september de introductie, zag ik.
David 9170891 zei:M Sport met blauwe stiksels. Heb eigenlijk niets in het echt gezien. Allemaal vanuit folder![]()
funf zei:Mooie keuze, gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de configuratie. Je soft close raak je wel kwijt, is niet te bestellen toch?
Van die motor ga je ook plezier beleven. Ik heb hem in een G31 en het is dan al een lekkere, vlotte auto. In een drie gaat dat zonder meer goed uitpakken.
David 9170891 zei:Ik heb verder niets aangevinkt behalve audi upgrade, zilveren omlijsting en verwarmde stoelen. Vond het al duur genoeg![]()
Fransosowitz zei:Inderdaad: de elektrisch bedienbare kofferklep is standaard op de touring (incl softclose van deze klep). Ik heb de comfort opening optie wel mee besteld. Heb ik nu ook, en vind ik erg handig.
De mijne wordt als het goed is ca eind oktober geleverd.
@David: was bij jou het bagageruimtepakket ook een verplichte optie? Daar zit de elektrische ontgrendeling van de achterbankleuning en de antisliprails die iets omhoog komt na starten in.
Fransosowitz zei:Inderdaad: de elektrisch bedienbare kofferklep is standaard op de touring (incl softclose van deze klep). Ik heb de comfort opening optie wel mee besteld. Heb ik nu ook, en vind ik erg handig.
@David: was bij jou het bagageruimtepakket ook een verplichte optie? Daar zit de elektrische ontgrendeling van de achterbankleuning en de antisliprails die iets omhoog komt na starten in.