Idefiqs x
Startmotor
Twix zei:Dit zet jouw blog meteen in een heel ander licht...
Ja, het flitslicht...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twix zei:Dit zet jouw blog meteen in een heel ander licht...
Idefiqs zei:Twix zei:Dit zet jouw blog meteen in een heel ander licht...
Ja, het flitslicht...![]()
Twix zei:Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix, leuk dat je de F1 weer volgt.
Ik kijk ook altijd, zelfs na 2009 toen 'het topteam wat alles won' uit de F1 trad. Het is de laatste jaren helaas veel klinischer geworden. Ik vind dat jammer, ik zou zeggen: laat alle regeltjes los, dan krijg je pas echte competitie.
Wat ik heel knap vind, is dat tegenwoordig zoveel heel blijft, vroeger vielen velen uit met motoren die maar één race meegingen, nu moeten ze het veelvoud aan kilometers maken, uit eenm 1.6'sje komt dan 800 pk of zo....en het blijft maar draaien....
Was je in een jaar zo gehecht geraakt aan Brawn GP?
Het telkens veranderen van de regels vind ik jammer, maar het zij zo. Ik heb me gisteravond flink ingelezen in de huidige teams, want verwarrend was het wel.
Moderator
Idefiqs zei:Precies, er zijn niet genoeg potentiele kopers om Lancia levend te houden.
Moderator
Ivanov zei:Idefiqs zei:Precies, er zijn niet genoeg potentiele kopers om Lancia levend te houden.
Nou, ik denk eerder dat er gewoon niet genoeg kopers zijn. Ik ben tenslotte ook een potentiële koper van een Lancia. Ik kan er alleen niet één betalen.
Moderator
Ivanov zei:Idefiqs zei:Precies, er zijn niet genoeg potentiele kopers om Lancia levend te houden.
Nou, ik denk eerder dat er gewoon niet genoeg kopers zijn. Ik ben tenslotte ook een potentiële koper van een Lancia. Ik kan er alleen niet één betalen.
Moderator
Ivanov zei:Ik zit even te kijken, maar is er serieus nu alleen nog de Yp leverbaar bij Lancia? Verder noppes?
Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Idefiqs zei:Twix zei:Dit zet jouw blog meteen in een heel ander licht...
Ja, het flitslicht...![]()
Je hebt er wel twee mooie selfies bij......
Moderator
Idefiqs zei:Ivanov zei:Ik zit even te kijken, maar is er serieus nu alleen nog de Yp leverbaar bij Lancia? Verder noppes?
Yep. Ik heb even snel bij Lancia.it gekeken, ook daar is alleen de Yp beschikbaar...
Ivanov zei:Idefiqs zei:Ivanov zei:Ik zit even te kijken, maar is er serieus nu alleen nog de Yp leverbaar bij Lancia? Verder noppes?
Yep. Ik heb even snel bij Lancia.it gekeken, ook daar is alleen de Yp beschikbaar...
Dat is dan wel heel erg weinig. Zelfs de Delta niet meer!
Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix zei:Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix, leuk dat je de F1 weer volgt.
Ik kijk ook altijd, zelfs na 2009 toen 'het topteam wat alles won' uit de F1 trad. Het is de laatste jaren helaas veel klinischer geworden. Ik vind dat jammer, ik zou zeggen: laat alle regeltjes los, dan krijg je pas echte competitie.
Wat ik heel knap vind, is dat tegenwoordig zoveel heel blijft, vroeger vielen velen uit met motoren die maar één race meegingen, nu moeten ze het veelvoud aan kilometers maken, uit eenm 1.6'sje komt dan 800 pk of zo....en het blijft maar draaien....
Het telkens veranderen van de regels vind ik jammer, maar het zij zo. Ik heb me gisteravond flink ingelezen in de huidige teams, want verwarrend was het wel.
Ik bedoelde de jongens uit Keulen.....het stond ook tussen aanhalingstekens.....
Twix zei:Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix zei:Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:Twix, leuk dat je de F1 weer volgt.
Ik bedoelde de jongens uit Keulen.....het stond ook tussen aanhalingstekens.....
Weet ik, maar soms is het leuker om te doen alsof je gek bent. Of gewoon doen alsof je het allemaal niet zo begrijpt.![]()
Soloman zei:Dat ziet er duur uit. Ik denk dat we voor 8.000 euro gaan. Dat red ik met deze absoluut niet.
Nu ik er over nadenk moet ik met een 2.4 camry toch met gemak 1 op 14 kunnen halen? Zo groot is die motor niet. Laten we wel wezen, dit is de kleinste die je kunt krijgen in een camry.
Boppie zei:Soloman, een kleine tip.
Als je voor een automaat gaat kijken, laat de MMT bak gewoon staan. Het is een onding wat niet fijn rijdt en meer dan gemiddeld aandacht kan vragen.
Twix zei:Wordt die in Nederland geleverd? Joost?
Soloman zei:Ik heb jaren geleden eens een Avalon gezien in Belgie, met Nederlands kenteken, dat is de S-klasse versie van de Camry gebouwd op hetzelfde platform. Wat een ding. Wordt hier niet geleverd. Maar goed ook, anders gingen mijn spaarcenten daar naar toe. Is niet goed.....
hansje36 zei:Hier in Tjechie een reclamebord gezien voor de nieuwe Opel Astra . Kost hier 334.000 kronen. Dat is omgerekend 12.370 euro. Kan je nagaan wat wij in Nederland aan belasting betalen !
hansje36 zei:Een hybride is vast veel duurder dan een conventionele Auris. Is dat voor een particulier wel financieel interesant?
Solo's vrouw moet/mag erin rijden, zij moet uiteindelijk de keus maken, anders zit ze iedere dag in een auto die haar niet bevalt.
@Joost: waarom geen nieuwe Aygo ? Is goedkoop in aanschaf en onderhoud en Mw. Soloman zal er grotendeels alleen in zitten. Een nieuwe auto heeft ook fabrieksgarantie en vaak ook een soort van ANWB abbonement. Scheelt allemaal in de kosten. Kan Soloman in de Camry blijven rijden en stallen.