Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator

Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
![]()
Mini John Cooper Works Benzine [T-195-RP] | AutoTrack
Kies voor deze Mini uit 2013 met 139.381km. voor € 12.995. Gratis de autohistorie van deze Mini John Cooper Works inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
de eerste Twingo en de eerste Ka
Maar lekker doorrijden met de Golf is straks ook zeker geen straf
Moderator
Hier ook zeker! Een dorp verderop staan er langs de weg drie Clubmans achter elkaar!Weet niet of dat overal zo is, maar grootste nadeel van de Mini hier is dat werkelijk iedere tweede auto een Mini-variant is.
Het is hier zo’n trend dat het bij school net een Mini-dealer lijkt.
Dus bij ons is ie even van de short-list geschrapt.![]()
Moderator
Moderator
Volgende week maar eens kijken wat voor vloeistof het is.Zeker net niet nat genoeg om te kunnen bepalen of het hydrauliekolie, bakolie of motorolie is?
Dan weet je van welke kant het onheil komt.
Ik vraag me wel eens af wat nu de blijvende charmes van de moderne auto's zijn, wat is blijvend leuk dat de auto over een aantal jaren nog een must have is.
Kan ze van oudere auto's wel snappen, een Ford Taunus, een Opel of oude VW, je kunt er iets mee hebben, zoals ik zelf heb met o.a. een oude Alfetta GTV., je kunt er ook nog eens zelf lekker aan sleutelen.
Zou het niet met alle hybride en vol electrische auto's zijn dat bijvoorbeeld de accu of bepaalde modules zijn overleden de auto van straat verdwijnt en daarmee straks de term "Youngtimer" niet meer hoort.?
Moderator
De monteur proeft het altijd evenBakolie ruik je wel, aan 1 drup heb je genoeg. Verschil tussen motorolie en remvloeistof zie en voel je wel.
Die vrees kun je wel laten varen, zelfs de inmiddels stokoude en nieuw al zeldzame elektrische versies van de Peugeot 106 en Citroën Saxo worden nu nog gekoesterd door een select groepje liefhebbers. Ook de eerste Tesla Model S' zijn lopen inmiddels tegen het youngtimerschap aan en er is geen enkele reden om aan te nemen dat een deel het dubbele niet gaat halen. Zeker niet allemaal, maar dat geldt ook voor nu twaalf jaar oude auto's met een verbrandingsmotor.Isolano
Zou het niet met alle hybride en vol electrische auto's zijn dat bijvoorbeeld de accu of bepaalde modules zijn overleden de auto van straat verdwijnt en daarmee straks de term "Youngtimer" niet meer hoort.?
Moderator
Moderator
Moderator

Moderator
Hè, hè. Eindelijk!Na 2,5 jaar toch maar besloten dat de achterklep wat cleaner kan. Modelnaam en aanduiding motorisering liggen nu in de garage![]()
Moderator
Nu het Stop-Start systeem weer werkt valt me op hoe slim dat systeem werkt: als ik in een rij auto's sta, slaat de motor al aan als de auto voor me begint te rijden. Zonder dat ik de koppeling heb aangeraakt dus. Slim bedacht!
Moderator
Grappig dat onze wegen zo letterlijk kruisen!Dat was ik inderdaad! Ik werk daar en hier staat ie nu op de parkeerplaatsWaar reed jij in?