Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Dat klinkt in meerdere opzichten wel goed, ja.In dat licht weet ik ook wat ooit de opvolger moet zijn: een Superb met de 2.0 TSI 272pk![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Precies! En de apparatuur is allemaal al eens vervangen, dus eigenlijk alleen kastjes+blad. Cremekleurige kastjes met een roodachtig houten blad was in 2007 misschien nog hip, nu niet meer. Ik neig nu naar Ikea, en dan elders een aanrechtblad vandaan.Wat moet dat moet, natuurlijk. En als je de keuken zelf in elkaar kunt zetten ben je toch alweer wat dichter bij die Cooper![]()
Moderator
Dat blauw met wit en die verstralertjes staat toch wel heel erg leuk.Bij deze ben ik wezen kijken. Geen glazen dakje, verder goed
Boeiuh! Het gaat om wat je zelf wil. Tegenwoordig moet je zo'n matzwarte treurnis in huis zeker, bah. Gewoon een Mini doen joh, veel leuker!was in 2007 misschien nog hip, nu niet meer.
Moderator
En die stationsklok snelheidsmeter moet je ook maar net aan staan.Tweede generatie New Mini kan ook nog, maar die zijn motorisch echt minder goed. En ook iets minder leuk.
dus eigenlijk alleen kastjes+blad. Cremekleurige kastjes met een roodachtig houten blad was in 2007 misschien nog hip, nu niet meer. Ik neig nu naar Ikea, en dan elders een aanrechtblad vandaan.
Moderator
Keukens zijn ook wel achterlijk duur. Ik heb vorig jaar één Ikea kastje gekocht dat tussen een vriezer en vaatwasser staat, van maarliefst 30 cm, maar ruim over de 100 euro. De rest van mijn keuken stamt uit 1993 en heb ik zelf geplaatst in 2016. Dat was een goede besparing.Haha, kleur op de auto's maar niet in het interieur. En de kastjes en deurtjes zijn ook niet best meer.
Nieuwe keuken is besteld, gewoon wit met grijs. Dus even geen auto erbij dit jaar.
Kost wat, maar het huis gaat er gigantisch van opknappen. Goede investering, denk ik.
Gaat best wat geld naar het huis, want begin dit jaar ook al ongeveer de aankoopprijs van de Golf in nieuwe kozijnen gestopt.
Moderator