Corsa 20SEH
Kilometervreter
Klinkt als een leuk tussendoor project 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Moderator
Die driespaaks wil ik inderdaad! Staat m erg goed. In Duitsland, bij Dortmund in de buurt, ligt een setje.Sanoma zei:Heel tof!
Qua onderdelen nog wel aardig wat te krijgen?
Velgen vind ik die 3 spaaks stiekem wel erg leuk: past wel bij dat 'concept auto'-gevoel wat zo'n roadster mij geeft.
Edit: Impreza al verkocht eigenlijk?
Barri zei:Die driespaaks wil ik inderdaad! Staat m erg goed. In Duitsland, bij Dortmund in de buurt, ligt een setje.Sanoma zei:Heel tof!
Qua onderdelen nog wel aardig wat te krijgen?
Velgen vind ik die 3 spaaks stiekem wel erg leuk: past wel bij dat 'concept auto'-gevoel wat zo'n roadster mij geeft.
Edit: Impreza al verkocht eigenlijk?
Impreza is verkocht. Die gaat in Italië helemaal als nieuw gemaakt worden.
Moderator
Moderator
Barri zei:Ja zoals met die driespaaks moet ie worden! Je ziet dat deze achter ook een kleine spacer kunnen gebruiken, maar niet zo erg als bij de huidige Rials.
De Brabus wielen zijn kwalitatief minder en vind ik ook iets te lomp. Die van de Collectors Edition zijn erg zeldzaam dus duur.
Op deze plaatjes heeft ie ook een rood/oranje interieur, helaas heb ik de grijze versie. (..).
Moderator

Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:Ik wist niet dat een APK voor motoren ook niet verplicht is.
Dat maakt het juist zo leuk natuurlijk, dat het in meerdere opzichten zo totaal anders is dan de massa. Ook onder de roadsters blijft het een bijzondere verschijning. Toch zou het me wat meer vertrouwen geven dan een kitcar. Voor de huidige aanschafprijzen hoef je het niet te laten. Ik ben wel benieuwd naar de betrouwbaarheid en onderhoudsvriendelijkheid van zo'n apparaat.Barri zei:Bizar laag idd. Ik zou er overigens nooit de nieuwprijs voor over gehad hebben. Het is een soort concept car of kitcar die in productie is genomen, echt een heel vreemd apparaat!
Voor motoren vind ik het iets minder gek. Niet alleen omdat je met een motorfiets vooral ook jezelf in gevaar brengt, maar ook omdat je (met een beetje verstand van zaken) vrij goed zicht hebt op de techniek. Ik denk dat het voor een auto niet verkeerd is om eens per jaar een brug te bezoeken.B Real zei:Nooit geweten dat oldtimers geen APK plicht meer hebben. Net zo gek als dat het voor motoren ook niet verplicht is.
Dakloos zei:Voor motoren vind ik het iets minder gek. Niet alleen omdat je met een motorfiets vooral ook jezelf in gevaar brengt, maar ook omdat je (met een beetje verstand van zaken) vrij goed zicht hebt op de techniek. Ik denk dat het voor een auto niet verkeerd is om eens per jaar een brug te bezoeken.B Real zei:Nooit geweten dat oldtimers geen APK plicht meer hebben. Net zo gek als dat het voor motoren ook niet verplicht is.
B Real zei:(..)
En als je 0,0 gevoel voor techniek hebt valt je dat niet op, daarnaast kun je niet alles zelf constateren. Mijn remschakelaar van mijn handrem voor het achterlicht deed het niet, die van de voetrem wel. Ik rem echter 90% van de tijd alleen met de handrem. Hoe moet ik er achter komen dat mijn remlicht het niet doet?
Het is dat mijn broertje na een rit aan mij vroeg waarom ik amper remde.....
(..)