Mechanix
Kilometervreter
Zunigrijje zei:Enige positieve was de hoge inruilwaarde, die ze nog voor de Celerio wilde geven.
Wilde jij de Celerio verkopen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zunigrijje zei:Enige positieve was de hoge inruilwaarde, die ze nog voor de Celerio wilde geven.
Nee niet echt, heb het wel overwogen: maar dat was meer omdat ik een trauma overgehouden heb, van toen mijn auto aangereden werd. De schade was wel hersteld, maar nog lange tijd had ik er gewoon geen goed gevoel bij.Mechanix zei:Zunigrijje zei:Enige positieve was de hoge inruilwaarde, die ze nog voor de Celerio wilde geven.
Wilde jij de Celerio verkopen?!Breaking news dit.
Auto's zijn alleen maar duurder geworden, dus dat is helaas niet mogelijk. Voor de Kia Picanto zou nog ruim € 7000 hebben moeten bijbetalen, dat terwijl het een inferieure auto is op gebied van zuinigheid. Dus dat was een van de redenen dat ik nee gezegd heb.Pietzoveel zei:Zal wel een goedkopere hebben ontdekt....
omniradius zei:Dat altijd blijven rondneuzen naar andere auto's herken ik heel erg, doe ik ook haha. Echt op proefrit tocht gaan doe ik echter zelden. De laatste keer dat ik dat deed, reed ik enkele dagen later meteen met de 'proefgereden' auto (Audi) naar huis en we weten hoe dat is afgelopen
Het lijkt me ook lastig om echt te gaan proefrijden als je soort van tevoren al weet dat je niet direct tot aankoop overgaat. Wat Zuinigrijje ook zei, is dat je dan bij terugkomst met die verkoper weer het "bakje koffie" moet doen en dan jezelf soort van eruit moet gaan lullen en verantwoorden dat je nog even wilt nadenken, de knoop niet nu al meteen wilt doorhakken bla bla. Ongemakkelijk allemaal vind ik.
Misschien ligt het aan mij hoor, dat ik dat veel gedoe vind en me er niet relaxed bij voel.
Barri zei:(..) Ik geef altijd aan dat ik er nog over moet denken. In dit geval heb ik na het weekend een mail gestuurd met mijn overdenking, een bedankje voor de tijd en proefrit en een duidelijke uitleg van de pro's en con's. Wel gek dat ik daar geen reactie op gekregen heb.
Barri zei:Bij Smeeing lopen veel minder verkopers dan potentiële klanten, dus daar kan je heerlijk vrij rondlopen.
Moderator
Dat doen ze tegenwoordig niet meer, dat is echt vervelend want bij geen antwoord ga ik er niet automatisch vanuit dat mijn vraag ook uitgevoerd word. Ik verwacht wel op zijn minst een bevestiging.Barri zei:Durashift, precies gewoon even zo'n kort mailtje had ik wel verwacht.
Barri zei:Durashift, precies gewoon even zo'n kort mailtje had ik wel verwacht. (..)
Moderator

Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:Vriendin van m'n vrouw vond het gedoe. Nou, dat vindt mijn vrouw van tanken
Verbruik was als volgt, en dus inderdaad met 4 volwassenen in de auto:
zaterdag: 149km, 10,8kwh/100km
zondag: 19km, 8,8kwh/100km & 96km, 11,2kwh/100km
Heel nette cijfers, vind ik! En met dit verbruik was laden dus eigenlijk niet eens nodig, al voelt dat wat oncomfortabel.
Moderator
Moderator
Moderator

Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:Die is 5 keer zo duur als jouw auto! Dat is echt te duur hoor![]()
Carfanatic zei:Voor dat bedrag kun je ze ook wel een generatie nieuwer vinden.
Moderator