Pietzoveel
Asfaltkampioen
De Laguna heeft 18" met hele platte bandjes... de Hankook K415 deden het goed, beetje stug en klein beetje lawaaiig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator

Moderator
Zijn Clubman JCW staat er een stuk netter bijPietzoveel zei:Werkt die monteur net zo netjes als dat hij met het interieur van zijn Golf omgaat?
Moderator
Barri zei:Vanaf oktober heb ik 2500km gereden met de Focus. Vanaf half december eigenlijk nauwelijks meer.
Net met de Fiesta een ommetje gemaakt. Rijdt weer perfect zo. Enige is dat ie ietsjes naar rechts trekt dus met de nieuwe banden gelijk laten uitlijnen. Dat is het wel weer even klaar en kan ik sparen voor het spuit en reparatie werk.
Tussendoor nog even de middenconsole loshalen om wat kapotte lampjes te vervangen en misschien gelijk de carkit uitbouwen.
Moderator
Moderator
Pietzoveel zei:Werkt die monteur net zo netjes als dat hij met het interieur van zijn Golf omgaat?
omniradius zei:Moest ff weer bijlezen, maar holy moly, ik was nog het meest onder de indruk van de hoeveelheid zooi die zo door de jaren heen onder je stoel zich gaat verzamelen. Wil niet weten hoe dat er in mijn barrel uit zal zien als ik de stoelen eruit zou halen![]()
Barri zei:Zelfs bij de Focus, die ik bij een Ford dealer kocht, haalde ik een baal hooi en een zak zand onder de achterbank vandaan... En natuurlijk, zoals bij elke auto, minimaal één pen of potlood.
Klassiekerrijder zei:Ik heb een paar jaar gebruikte auto's ingenomen, kon menige week mijn boodschappen doen van het geld wat ik onder stoelen uithaalde. Ook best wat vreemde, vieze of waardevolle spullen gevonden. Veel Ray Bans, bijvoorbeeld.
Moderator
Moderator

Moderator
Helemaal eens. Een Nugget is iets ruimer en ook veel slimmer ingericht. Je kan nog langs het bed lopen naar de keuken. En vanuit de keuken kan je het slaaphefdak in. Ik wist het ook niet, maar het nieuwe type Transit is iets krapper geworden. Is natuurlijk ook iets minder hoekig. Deze generatie (V347 uit m'n hoofd gezegd) is hoekig maar daardoor ook niet lang: 4,85m. Komt ook doordat je redelijk rechtop zit, de neus is vrij kort en je zit meer boven het dashboard dan er achter. En met een 140pk Euro5 motor kan ie nog wel even mee!Een Nugget is trouwens wel tof, zie je niet zoveel. Ik snap soms niet zo goed waarom bijna 870% van de campers een VW-busje is.
Moderator
Moderator

Moderator
Moderator