Pietzoveel
Asfaltkampioen
Sterk imago?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Al is ie roze en gedeukt, dan vind jij m nog steeds mooiM 3849159 zei:Deze kleur blauw staat hem goed, mooie foto's ook.![]()
Pietzoveel zei:Sterk imago?
Rutger DC zei:
Wouter82 zei:Weet je zeker dat het niet de parkeerkelder van een begrafenisondernemer is?
Moderator
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/nieuwe-audi-rs3-en-rs3-limousine-onthuld/De lekker roffelende vijfpitter wordt een fractie krachtiger dan voorheen. Het vermogen blijft gehandhaafd op 400 pk, maar het maximumkoppel is met 500 Nm wel iets hoger (20 Nm) dan voorheen. De 2.5 TFSI stuurt zijn krachten via de welbekende S-Tronic-transmissie met zeven verzetten naar alle vier de wielen. In 3,8 seconden staat vanuit stilstand 100 km/h op de klok en dat is toch weer mooi 3 tienden sneller dan voorheen. Ook is het nét sneller dan zijn naaste concurrent, de 21 pk sterkere Mercedes-AMG A45 S. Het maximale vermogen is namelijk voortaan over een breder toerenbereik aan te spreken. Normaal gesproken houdt het feest bij 250 km/h op, al kun je als optie op laten rekken naar een topsnelheid van 280 km/h. Is dat je nog niet snel genoeg, ga dan voor het RS Dynamic Package, waarmee pas bij 290 km/h de rek eruit is. Dan krijg je ook keramische remmerij om de RS3 ook weer fatsoenlijk te kunnen beteugelen.
Pietzoveel zei:Wat een front....![]()
M 3849159 zei:Ik weet niet, maar ik denk Daytonagrijs pareleffect want een andere grijze kleur is niet leverbaar bij de S-line versie. Al is het aan de bestickering zo te zien een Edition model.....
Joop Terpstra zei:M 3849159 zei:Ik weet niet, maar ik denk Daytonagrijs pareleffect want een andere grijze kleur is niet leverbaar bij de S-line versie. Al is het aan de bestickering zo te zien een Edition model.....
Op sommige foto's lijkt de kleur DAKOTA grijs (een grijs/bronze tint) te zijn . Mijn vroegere (2012) -2 deurs A3 van de volledig vernieuwde modellen uitvoering toen had deze kleur.
Een heel mooie kleur m.i. hoewel Daytona in de S-uitvoering als unieke parelkleur mijn favoriet blijft.
DeefSjapel zei:Valt mij op dat je de nieuwe A3 niet meer zoveel ziet als de voorgaande., geldt trouwens ook voor zijn stalgenoot de Golf 8.
Zijn al die A-klassen en 1-reeksen die ik zie rijden dan elektrisch? Ik dacht het niet.R Wolters zei:DeefSjapel zei:Valt mij op dat je de nieuwe A3 niet meer zoveel ziet als de voorgaande., geldt trouwens ook voor zijn stalgenoot de Golf 8.
Niet zo gek. Er zit geen elektromotor in. En de doelgroep gaat voor elektrisch.
30Quattro zei:Mijn vrouw rijdt deze (nu 2 maanden oude) A3 van april 2022, de S-tronic Advanced Edition 30 TFSI, (..)
![]()
Ja, hoe langer je er naar kijkt, hoe erger het wordt. Doet me denken aan de Seat Ibiza Bocanegra, ook niet echt een huzarenstukje.Verschrikkelijk, zo'n inspiratieloos zwart gat.