Guest
Cole Trickle zei:General Custom zei:Cole Trickle zei:Als je er gaat staan en de bestuurder blijft achter het stuur zodat hij weg kan als er opeens 3 gehandicapten komen, dan garandeer ik dat je nooit weg hoeft. Handig voor een paar boodschapjes of i.d. Leven en laten leven.
In zijn algemeenheid worden bijna alle parkeerproblemen, parkeerovertredingen en de bijbehorende belachelijk hoge boetes veroorzaakt doordat ons land te klein is voor het aantal mensen. Doe daar maar eens wat aan.
Als men dat toe gaat staan, staan die 3 parkeerplaatsen in de regel dus altijd vol met auto's van mensen die even vlug iets moeten halen... Ten minste ik denk dat het zo zal lopen...
Dat denk ik ook. Althans vaak. En zo lang je direct wegrijdt op het moment dat er onverhoopt een invalide komt, is er niets aan de hand.
Dus jij hebt iemand op de uitkijk staan?
Want als ik daar als minder valide aan zou komen rijden (ben ik niet, maar even hypothetisch) en ik zie een auto staan, ga ik op zoek naar een andere plek. Ik kan vanuit mijn auto niet zo zien of die ander daar wel mag staan en moet er vanuit gaan dat iemand die er staat dat ook mag, dus rijd ik verder. En daarmee ontneem je iemand die er recht op heeft dus zijn parkeerplek. Alleen bij specifieke gelegenheden zoals een hotel of kantoor met eigen plekken op een eigen terrein zou ik dan navragen, maar ergens in de stad of bij een supermarkt doe je dat niet.