Aso Parkeren

Cole Trickle zei:
General Custom zei:
Cole Trickle zei:
Als je er gaat staan en de bestuurder blijft achter het stuur zodat hij weg kan als er opeens 3 gehandicapten komen, dan garandeer ik dat je nooit weg hoeft. Handig voor een paar boodschapjes of i.d. Leven en laten leven.

In zijn algemeenheid worden bijna alle parkeerproblemen, parkeerovertredingen en de bijbehorende belachelijk hoge boetes veroorzaakt doordat ons land te klein is voor het aantal mensen. Doe daar maar eens wat aan.

Als men dat toe gaat staan, staan die 3 parkeerplaatsen in de regel dus altijd vol met auto's van mensen die even vlug iets moeten halen... Ten minste ik denk dat het zo zal lopen...

Dat denk ik ook. Althans vaak. En zo lang je direct wegrijdt op het moment dat er onverhoopt een invalide komt, is er niets aan de hand.

Dus jij hebt iemand op de uitkijk staan?

Want als ik daar als minder valide aan zou komen rijden (ben ik niet, maar even hypothetisch) en ik zie een auto staan, ga ik op zoek naar een andere plek. Ik kan vanuit mijn auto niet zo zien of die ander daar wel mag staan en moet er vanuit gaan dat iemand die er staat dat ook mag, dus rijd ik verder. En daarmee ontneem je iemand die er recht op heeft dus zijn parkeerplek. Alleen bij specifieke gelegenheden zoals een hotel of kantoor met eigen plekken op een eigen terrein zou ik dan navragen, maar ergens in de stad of bij een supermarkt doe je dat niet.

Elaste zei:
LoveMyJeep zei:
Ja, je bent fatsoenlijk. En wat kost dat je? En wat levert het je op?

Valt een zuiver hart en geweten in geld uit te drukken? Wat is meer waard? Vergankelijke centen of een zuiver geweten?

Fatsoen is een 'zachte' waarde die inderdaad soms het onderspit delft in een verhardende maatschappij. Toch kies ik liever voor fatsoen, omdat ik geloof dat de emmer dan langzaam voldruppelt...

Ik word alleen blij verrast als een ander hoffelijk/vriendelijk/vergevingsgezind/gastvrij/vrijgevig/etc. is. Dat gun ik anderen ook wel. En ja, die 'waarden; kosten je altijd wat.

Stel je voor dat we met z'n allen besluiten dat niet meer te doen. Dat we alles economisch gaan waarderen: "ik groet de ander pas, als die mij ook groet." We zijn gemaakt om onszelf op te offeren voor een ander. En dat kost altijd wat.

Het ligt er dus nogal aan waar je het over hebt, of je de keus voor "fatsoenlijk" maakt of niet. Dat ik twee tellen wacht om iemand voor te laten of de portemonnee van een oud vrouwtje opraap als ze die heeft laten vallen is een heel ander soort "kosten" dan wanneer ik nog steeds betaal aan een verzekering. Ik heb geen bakken met geld en alles wat ik meer uitgeef, kost me een hoop stress en problemen. Zeker als anderen daar in mee gaan bepalen door mij met kosten op te zadelen. En ik weet best dat ik, door geen briefje achter te laten (wat overigens net zo verboden is als doorrijden zonder bericht) een ander dat ook weer aandoe, maar ik moet mij ook maar weer redden als iemand mij dat aandoet.

En in de praktijk doe ik dan meestal toch het "fatsoenlijke", maar hoe meer je op je dak krijgt, hoe meer je ook verhardt... Zoals ik al schreef - men eet de soep niet zo heet als hij wordt opgediend...

Bovendien zou het "opofferen" een stuk minder "kosten" als de wereld niet om geld en hebzucht zou draaien...

Het gaat niet om "wat levert het op".
Het gaat er om dat je in het leven met jezelf door een deur kunt. Daar draait het om. Niet om wat het oplevert.

Als je geld rolt van een ander, dan vraag ik me af, wie is de verliezer.
Als je je auto ergens neerpleurt zonder rekening te houden met een ander, wie is dan het slachtoffer.

Degene die zijn auto daarom niet kwijtkan, komt er wel overheen, maar degene die het doet zit wel even opgescheept met zijn eigen onsympathieke persoonlijkheid. Het is je eigen groei, je eigen geestelijke rijkdom. Wil je het niet? Goed, dan wil je het niet.

Helaas is het niet meer alleen maar geestelijke rijkdom en je "goed" voelen. De maatschappij zit zo in elkaar dat het materiele daar ook een (veel te) belangrijke rol in heeft. En ik zou willen dat geld niet belangrijk voor me was, maar ik bevind me niet in die gelukkige positie. Zelfs om "uit de maatschappij" weg te komen heb je geld nodig.

michel1975 zei:
Maar voordat de Zafira (met hoofdletter);) er stond heeft er misschien een auto op dezelfde wijze geparkeerd gestaan. Dus nog steeds een aanname van jouw kant. Tenzij je er bij stond dat de V70 geparkeerd werd.
V70 had zaterdag weer pech zeker?
blokhutweerpech.jpg

Het lijkt er op dat dit het blik is van een kippige bestuurder die slecht afstanden kan schatten. Zou deze meneer wel een rijbewijs mogen hebben als hij zo slecht kan zien?

Cole Trickle zei:
Dat denk ik ook. Althans vaak. En zo lang je direct wegrijdt op het moment dat er onverhoopt een invalide komt, is er niets aan de hand.
Right...
Want jij ziet dat er een "invalide" aankomt.
Wat dacht je dat die achter jou gaat staan wachten met zijn richtingaanwijzer aan? Die ziet een geparkeerde auto op een E6 vak en klinmt uit zijn auto om even naar jouw voorruit te sprinten om te checken of je een GPK hebt liggen?

Dat was het verhaal van deze pummel ook: "Ik ga er weg als er iemand aankomt die wil parkeren." Nee, dat ga je niet want niemand komt daar voor je staan om te parkeren omdat jij zo aso staat, idioot!
4vbv85.jpg

Meneer in Vito met plakplaatjes kwam even informeren waarom ik een foto nam, en vond het maar belachelijk, daar had ik niks mee te maken want ik was toch niet van de politie?
Als verklaring zei hij dat ie op de lege parkeerplaats aan kwam rijden en als er iemand anders aan kwam hij hem wel even weg zou zetten, hij stond toch niemand in de weg?
Op mijn opmerking dat hij dan blijkbaar zelfs op een lege parkeerplaats niet zo goed kon mikken hield ie wijselijk zijn mond. Wat ik dan met de foto ging doen? Hij wilde niet op internet maar ook niet de url van dit topic. Blurren van gezicht en kenteken was voldoende.

Hier nog een staaltje:

Geelhoed zei:
michel1975 zei:
Maar voordat de Zafira (met hoofdletter);) er stond heeft er misschien een auto op dezelfde wijze geparkeerd gestaan. Dus nog steeds een aanname van jouw kant. Tenzij je er bij stond dat de V70 geparkeerd werd.

Nog steeds een aanname van jouw kant alhoewel de berijder van de V70 wel de schijn tegen gaat krijgen.:)

Carfanatic zei:
parkeer je v70 dan lekker aan de rand van het parkeerterrein.

Valt me nog 100% mee dat hij niet 4 plekken inneemt: op deze manier heeft hij immers toch nog twee achterburen.

Geelhoed zei:
michel1975 zei:
blokhutweerpech.jpg
Wie ben jij om dat in twijfel te trekken?

Hij zou inderdaad wel weer de pech gehad kunnen hebben dat dit het laatste plekje was dat nog over was, en door scheefparkeren van andere parkeerplaatsgebruikers hier uitgekomen zijn.
Hoe vaak heb je hem nu al zo gefotografeerd?

een keer of 3?
Ik vind dat nog niet echt een bewijs hoor.

Ah ik zie al waar die Volvo staat. Iets met Zalencentrum bij de deur en daarnaast een zwembad.
Ik mag daar binnenkort weer naartoe, eens zien of ik hetzelfde ga aantreffen.
Of misschien gewoon eens langsrijden van de week om te zien of het echt zo toevallig is allemaal.
Trouwens Geelhoed, ben je mij al eens tegengekomen? Want als ik je video's en foto's zie ben je erg vaak in mijn buurt.

Heb het al eerder gezegd: de volvo uit 1996 is weinig waard. Waarom er dan zo zuinig op zijn ? Je kan er al 1 hebben voor nog geen €4000,-
https://www.autoweek.nl/occasion?id=4YAG8&max_year=1997&merk=Volvo&model=V70

de Volvo is uit '97 en kennelijk voor de beste persoon die er sinds '08 eigenaar van is wel behoorlijk wat waard

neemt niet weg dat dat gewoon enorm a-social en irritant geparkeerd staat
zoals andere mensen al gezegd hebben;

zet dat ding dan in een hoekvak en parkeer em dan ver naar de stoeprand, dan kan de persoon in het volgende vak fatsoenlijk parkeren

Weinig waard? Een dergelijke V70R is een liefhebbersauto pur sang en in mooie orginele staat heel wat meer waard dan het exemplaar dat jij laat zien. Ik kan me goed voorstellen dat de eigenaar er zuinig op is.

Wat natuurlijk onverlet laat dat bovenstaand parkeergedrag compleet ridicuul is. Als je zo begaan bent met je auto dan parkeer je maar op een rustige afgelegen plek een kwartier lopen verderop.

Geelhoed zei:
Als verklaring zei hij dat ie op de lege parkeerplaats aan kwam rijden en als er iemand anders aan kwam hij hem wel even weg zou zetten, hij stond toch niemand in de weg?

En zo is het.

Jij zou daarop ook kunnen denken: die man laat zijn vrouw even een boodschapje doen en ze hebben haast. Wat fijn dat er wederom geen mindervaliden op die plekken staan. Zo heeft hij even een minuutje om daar te staan.

Gunnen. Leven & laten leven. Het lijkt erop dat jij graag de rol van agent op je neemt. Maar net als de echte agenten ben je er alleen maar op gericht om anderen te grazen te nemen ipv ze te helpen.

wibi zei:
Heb het al eerder gezegd: de volvo uit 1996 is weinig waard. Waarom er dan zo zuinig op zijn ? Je kan er al 1 hebben voor nog geen €4000,-

omdat de wagen dus een dagwaarde heeft van 4000 euri, hoef je er niet zuinig op te zijn.
wat als er in je c3 een deuk zit, niet erg toch, je hebt al een c3 voor 4000 euri.

ik heb zelf een wagen die er nu wat minder fraai uit ziet, maar is mij meer waard dan dan welk andere auto dan ook.

eigenlijk wel een domme opmerking voor een auto liefhebber.

Cole Trickle zei:
Geelhoed zei:

En zo is het.

Jij zou daarop ook kunnen denken: die man laat zijn vrouw even een boodschapje doen en ze hebben haast. Wat fijn dat er wederom geen mindervaliden op die plekken staan. Zo heeft hij even een minuutje om daar te staan.

Gunnen. Leven & laten leven. Het lijkt erop dat jij graag de rol van agent op je neemt. Maar net als de echte agenten ben je er alleen maar op gericht om anderen te grazen te nemen ipv ze te helpen.

jij komt op mij over als een behoorlijk a-sociaal persoon

edit:
de vito staat niet op een mindervaliden parkeerplaats
maar dan nog
je hebt je rijbewijs dus kun je fatsoenlijk parkeren

ook op een lege parkeerplaats

maar je had een ander reactie geplaats over het gebruik van mindervalide parkeerplaatsen

Cole Trickle zei:
Geelhoed zei:

En zo is het.

Sorry boerenCole, maar nu zit je er toch echt naast. Zowel ik als Geelhoed melden hier dat als er iemand op die plek staat, een eventuele invalide dus doorrijdt omdat hij denkt dat de plek bezet is. Het zal maar zelden gebeuren dat een dergelijk persoon de auto even snel neerzet, zich uit de auto hijst, naar de foutparkeerder strompelt en kijkt of die er wel mag staan of niet, om vervolgens weer terug te strompelen en ergens anders te parkeren danwel de nu vrijwordende plek in gebruik te nemen.

Met andere woorden: je blokkeert gewoon een plek voor iemand die er recht op heeft en die hem waarschijnlijk zelfs gewoon nodig heeft.

Dat heeft NIETS met leven en laten leven te maken, noch met het pakken van een ander, maar gewoon met je verstand gebruiken.

Capri driver zei:
wibi zei:

Helaas voor mij is de sarcasme in mijn post aan jullie voorbij gegaan. Misschien had dit ;) geholpen...;)

TYN zei:
Weinig waard? Een dergelijke V70R is een liefhebbersauto pur sang en in mooie orginele staat heel wat meer waard dan het exemplaar dat jij laat zien. Ik kan me goed voorstellen dat de eigenaar er zuinig op is.

Wat natuurlijk onverlet laat dat bovenstaand parkeergedrag compleet ridicuul is. Als je zo begaan bent met je auto dan parkeer je maar op een rustige afgelegen plek een kwartier lopen verderop.
Grotere oude auto's zijn op dit moment de oudijzer prijs waard. De handel in dit soort auto's is vrijwel dood, daarmee zou de waarde vrijwel nul zijn....

Als ik ook even op autotrader zoek:
Er zijn op dit moment 99 V70R's te koop, variërend van 7000,- tot 11.000,- waaronder een in precies deze kleur.

De waarde doet eigenlijk niet ter zake. Misschien is het een ding van een petje die hem met tig leninkjes gekocht heeft en drie keer per week poetst, misschien is het de aftrapbolide van iemand die dit exemplaar toevallig mooi vond glimmen.

Toch is het simpel: Dit ding staat fout geparkeerd. Er zijn landen waar je een boete wegens foutief parkeren achter de ruitenwisser vindt en in de politiek gaan nu stemmen op om dit soort lompparkeerders voor twee parkeerplaatsen te laten betalen. Maw: een parkeerbonnetje achter de ruit: een parkeerplaats niet betaald, 50 euro parkeerbelasting om de bodemloze staatsput te dempen.
Wat wel als enorm nadeel heeft dat je daarmee deze vorm van lomp parkeren een legale status geeft...

Maar, stel jezelf nu eens voor dat die blauwe Opel (?) bij de linkerdeur wegrijdt, en een andere auto heeft hem zo neergezet dat ik mijn Swift tussen de linkerdeur van de poepvolvo en de rechterdeur van die nieuw neergezette bolide kan proppen. 5 cm ruimte links en rechts en ik stap via de kofferklep uit....

Ben ik dan asociaal (naar de eigenaar van de poepvolvo) of juist sociaal (naar de alle andere parkeerders) bezig?
Immers, ik maak gebruik van de geringe afmetingen van de Swift, waardoor anderen wel gebruik kunnen maken van die ene, verprutste parkeerplek....

rke zei:
Grotere oude auto's zijn op dit moment de oudijzer prijs waard. De handel in dit soort auto's is vrijwel dood, daarmee zou de waarde vrijwel nul zijn....

Er zijn op dit moment 99 V70R's te koop, variërend van 7000,- tot 11.000,- waaronder een in precies deze kleur.

De waarde doet eigenlijk niet ter zake. Misschien is het een ding van een petje die hem met tig leninkjes gekocht heeft en drie keer per week poetst, misschien is het de aftrapbolide van iemand die dit exemplaar toevallig mooi vond glimmen.

Toch is het simpel: Dit ding staat fout geparkeerd. Er zijn landen waar je een boete wegens foutief parkeren achter de ruitenwisser vindt en in de politiek gaan nu stemmen op om dit soort lompparkeerders voor twee parkeerplaatsen te laten betalen. Maw: een parkeerbonnetje achter de ruit: een parkeerplaats niet betaald, 50 euro parkeerbelasting om de bodemloze staatsput te dempen.
Wat wel als enorm nadeel heeft dat je daarmee deze vorm van lomp parkeren een legale status geeft...

Maar, stel jezelf nu eens voor dat die blauwe Opel (?) bij de linkerdeur wegrijdt, en een andere auto heeft hem zo neergezet dat ik mijn Swift tussen de linkerdeur van de poepvolvo en de rechterdeur van die nieuw neergezette bolide kan proppen. 5 cm ruimte links en rechts en ik stap via de kofferklep uit....

Ben ik dan asociaal (naar de eigenaar van de poepvolvo) of juist sociaal (naar de alle andere parkeerders) bezig?
Immers, ik maak gebruik van de geringe afmetingen van de Swift, waardoor anderen wel gebruik kunnen maken van die ene, verprutste parkeerplek....

als die andere nieuwe (net) geparkeerde bestuurder dan nog in kan stappen vind ik het mooie actie van je

rke zei:
TYN zei:

ik draag ook een petje, wat is mijn status nu op het AW form :cry:

wibi zei:
Capri driver zei:
wibi zei:

Helaas voor mij is de sarcasme in mijn post aan jullie voorbij gegaan. Misschien had dit ;) geholpen...;)

Ik denk dat de 'grap' voor een tweede keer maken niet echt bijzonder is.

Terence zei:
wibi zei:
Capri driver zei:
wibi zei:

Daarnaast kan €4000,- voor sommigen een behoorlijk 'vermogen' zijn.

Ik hoor iedereen klagen over dat 'aso parkeren' maar als je een auto groter hebt dan gemiddeld word je welhaast gedwongen.
Vanmorgen met de SEC naar het ziekenhuis. Stervensdruk dus veel keus qua parkeerruimte was er niet. Teruggekomen een lekkere pit in mij deur. Maar wee de gebeente als ik hem breed had neer gezet.

michel1975 zei:
Terence zei:
wibi zei:
Capri driver zei:
wibi zei:

Daarnaast kan €4000,- voor sommigen een behoorlijk 'vermogen' zijn.

Ik hoor iedereen klagen over dat 'aso parkeren' maar als je een auto groter hebt dan gemiddeld word je welhaast gedwongen.
Vanmorgen met de SEC naar het ziekenhuis. Stervensdruk dus veel keus qua parkeerruimte was er niet. Teruggekomen een lekkere pit in mij deur. Maar wee de gebeente als ik hem breed had neer gezet.

Daarom moeten autobezitters ook klagen. Auto's worden nog steeds groter en parkeerplekken niet.
Als een automoblilist klaagt, is dat een eenzame zielige herrieschopper. Als iedereen klaagt, zullen bredere vakken wel nodig zijn.

Wat denk je van hier parkeren met een wat grotere auto:
Weizigtweg_zpsc85f9ddd.jpg

Hiier is mijn Camry langzaam omgetoverd tot poffertjespan... :(
Maar ik zie niet hoe ik iemand dat kwalijk kan nemen, ik heb ook moeite met zulke minimale vakjes.

Aso parkeren doe ik nooit, alleen als er een zee van ruimte is ( waarom moeilijk doen als het makkelijk kan )
Maar met een volle garage kan je dat niet maken natuurlijk.

Verder heb ik wel is een deuk getrapt in een auto die mij had klemgereden ( moest 20x steken voordat ik eruit kon ).

Bmwlover1 zei:
Aso parkeren doe ik nooit, alleen als er een zee van ruimte is ( waarom moeilijk doen als het makkelijk kan )

Verder heb ik wel is een deuk getrapt in een auto die mij had klemgereden ( moest 20x steken voordat ik eruit kon ).

als jij als eerste aankomt kan er misschien nog wel een zee van ruimte zijn maar hoe zit dat later op de dag?
zo moeilijk is het toch niet om je auto binnen de lijntjes te zetten ??

hoe had hij je klemgereden dan? dat je het nodig vond om uit te stappen en er een deuk in te trappen nadat je 20x had gestoken?

rke zei:
Daarom moeten autobezitters ook klagen. Auto's worden nog steeds groter en parkeerplekken niet.
Als een automoblilist klaagt, is dat een eenzame zielige herrieschopper. Als iedereen klaagt, zullen bredere vakken wel nodig zijn.

Autobezitters (en hun belangenorganisaties) klagen wel, maar worden overschreeuwd door groene medeburgers en politiek (ook wel milieumaffia genoemd).

Parkeerplaatsen worden gezien als ruimte verslindend, lelijk en milieu-onvriendelijk. Terwijl het juist voor bereikbaarheid, onafhankelijkheid en flexibiliteit zou moeten staan. Maar tot die tijd zal het worden ontmoedigd op alle mogelijke manieren, en zullen de plekken díe er zijn, zo optimaal mogelijk worden benut (lees: kleine vakken).

Ik weet dat we in Nederland leven en niet in de VS, maar een beetje meer ruimte voor onze heilige koe zou moeten kunnen.

lycan_Capri zei:
Bmwlover1 zei:

als jij als eerste aankomt kan er misschien nog wel een zee van ruimte zijn maar hoe zit dat later op de dag?
zo moeilijk is het toch niet om je auto binnen de lijntjes te zetten ??

hoe had hij je klemgereden dan? dat je het nodig vond om uit te stappen en er een deuk in te trappen nadat je 20x had gestoken?
Hij had hem op een plek gezet wat dus geen parkeerplek was.

En aso parkeren doe ik alleen maar bij de supermarkt, ben binnen 10 minuten weer weg, en in die 10 minuten zal wel niet de hele garage ineens vol zijn...

Verder haat ik het ook aso parkeren, maar zoals ik al zij als de hele parkeerplaats leeg is, ga ik geen moeite doen, als ik uitstap en hij staat een beetje scheef, boeiend? niemand die er last van heeft...

Bij een volle garage geef ik je groot gelijk dan moet je gewoon tussen de lijntjes parkeren.

dan nog is het geen reden om een deuk in een auto te schoppen ook al moet je 20x moet steken toch??

en tja, er zit een verschil tussen scheef parkeren en scheef parkeren natuurlijk
ik wil ook niet beweren dat ik altijd 100% netjes recht tussen de lijnen sta maar ik zorg er wel altijd voor dat ik er tussen sta op een manier zodat ik fatsoenlijk uit / in kan stappen en dat een eventuele buurman dat ook kan

Nee, Zo hoor je een BMW te parkeren, dan Valt ie op, en kan iedereen GOED naar Jouw BMW kijken..

Willem

nee aso parkeren, ongeacht het merk.
maar hoe de discussie ook verloopt, er zullen altijd (aso)rijders zijn die denken dat ze zo moeten parkeren.
of het nou is omdat ze bang zijn voor een deuk (en terecht ik wil ook geen deuk), of geen auto kunnen rijden, of gewoon schijt aan alles hebben, en denken dat goed parkeren niet aan hun besteed is.

Datr schijt aan alles, niet kunne parkeren, of geen schade willen is meestal wel aan de auto zelf af te lezen, danwel merk type en formaat, algehele staat etc etc etc.
is meestal wel aan de auto

Bij ons op de zaak stonden ook altijd de Managers ander leidinggevend volk als hersenloze geparkeerd.
Het geeft dus in alle waarschijnlijkheid ook de functie van het beroep aan wat de persoon uitvoert..
hoe hoger in rang, hoe groter de schijt aan anderen..

Alleen deden wij de auto's zelf verplaatsen, met behulp van een autolaadkraan, voorkheftruck, Contianer heftruck.
de ergste werden bovenop een Container gezet, met toestemming van de directie!!

Willem

vectra V6 zei:
Datr schijt aan alles, niet kunne parkeren, of geen schade willen is meestal wel aan de auto zelf af te lezen, danwel merk type en formaat, algehele staat etc etc etc.

Bij ons op de zaak stonden ook altijd de Managers ander leidinggevend volk als hersenloze geparkeerd.
Het geeft dus in alle waarschijnlijkheid ook de functie van het beroep aan wat de persoon uitvoert..

Alleen deden wij de auto's zelf verplaatsen, met behulp van een autolaadkraan, voorkheftruck, Contianer heftruck.

Willem
Alle vooroordelen over de Opel rijders heb je bij deze bevestigd. [sarcastische modus uit]

Wat een onzin en wat kwalificeer je jezelf hier mee. Ik sluit me volledig aan bij de reactie van A110-50.

vectra V6 zei:

Willem

Wat een generalisering weer.... dat het bij jouw bedrijf zo gaat wil niet zeggen dat het overal zo is!
Bovendien spreek je jezelf tegen: als de hoogste 'rang' het meest hersenloos parkeert, dan zou de directeur toestemming geven om zijn eigen auto op een container te plaatsen? o_O

Mwah, het lijkt alsof Willem andere problemen dan parkeren heeft :confused:

Meeuw zei:
Mwah, het lijkt alsof Willem andere problemen dan parkeren heeft :confused:
Dat snap ik wel. Weet je wel wat zo'n Vectra aan onderhoud kost? Dan had hij net zo goed een BMW of Benz kunnen rijden.:)

Edit: @ Terence. Humor genoeg?

--BUMP-- zei:
Wat een generalisering weer.... dat het bij jouw bedrijf zo gaat wil niet zeggen dat het overal zo is!
Bovendien spreek je jezelf tegen: als de hoogste 'rang' het meest hersenloos parkeert, dan zou de directeur toestemming geven om zijn eigen auto op een container te plaatsen? o_O

Directie, Die hadden een eigen hoekje, en stonden niet in de Weg...

Het is maar GOED!! dat jullie niet de hele dag door de stad aan het karren zijn door de kleine straatjes waar menig Jonge vooral Duurdere klasse auto half op de weg staat.. zodat ik er vrij lastig danwel NIET voorbij kan komen.

Niet Alleen BMW's hoor, ook het volgende komt veel voor op deze manier:
- Range Rover
- Mercedes Benz
- Lexus
- Jaguar
- Vag Groep auto's (vooral de grotere typen en Audi's)
- Ford (Mondejojo's)
- Jup ja, Ook Insignia's van OPEL kom ik zo steeds vaker tegen.

dus eigenlijk ben ik niet aan het generaliseren, maar vertel ik gewoon de Bevindingen, en dat ik de Echte Opel rijders eigenschappen bevestig??? ja kan, Welke zijn dat, er zijn (gelukkig zoveel verschillende typen mensen die dit merk bezitten danwel besturen.

Dagelijks rijdt ik overigens Mercedes-Benz

Willem

Terug
Bovenaan