Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0118 zei:Zoals ik al zei is het in mijn straat niet veel beter. Maar goed, hier wonen dan ook 'alleen maar nette mensen'...
![]()
De Prius staat goed, ter indicatie. Let ook op de Mini linksonder...
Wat best lastig gaat worden als jouw auto in de garage erachter staat.Bmwlover1 zei:Ik zou hem gewoon wegslepen met m'n eigen auto, of de handrem er nou opzit of niet.
CVPI zei:Is dat de Londonstraat in Bergen-op-Zoom?
Daar parkeer ik ook soms als ik bij m'n moeder op bezoek ga, die woont in de Lieve Vrouwestraat.
stoterstangen90 zei:Als je me had verteld dat het daar een parkeerstrook betreft, had ik het ook geloofd.
Als ik die strook zo zie, kan ik me goed voorstellen dat mensen daarmee de boot in gaan. Even los van de bebording die je natuurlijk moet checken.PauseBreak zei:![]()
En wat zien we aan de linkerkant? Precies, de gratis parkeerplaats voor bewoners... Overigens waren er in de straat zelf meer dan genoeg parkeerplaatsen vrij, maar ja, dan moet je meer dan 2m lopen he...
Piet_Piraat zei:Als ik die strook zo zie, kan ik me goed voorstellen dat mensen daarmee de boot in gaan. Even los van de bebording die je natuurlijk moet checken.PauseBreak zei:![]()
En wat zien we aan de linkerkant? Precies, de gratis parkeerplaats voor bewoners... Overigens waren er in de straat zelf meer dan genoeg parkeerplaatsen vrij, maar ja, dan moet je meer dan 2m lopen he...
Zevens zei:Ik verbaas me op de parkeerplaats op school elke keer weer over dat er massaal niet elektrische auto's staan geparkeerd op parkeerplaatsen voor elektrische auto's (dus met zo'n laadpaal). Hoe aso kun je nou zijn? Dat jij je auto straks niet kan opladen en niet naar huis kunt omdat 1 of andere lul zo nodig daar moet staan.
Die parkeerplekken staan het dichtst bij het schoolgebouw dus zal wel met ultieme luiheid te maken hebben. Zal er morgen een foto van maken want er zal ongetwijfeld wel weer 1 staan.
Zevens zei:Ik verbaas me op de parkeerplaats op school elke keer weer over dat er massaal niet elektrische auto's staan geparkeerd op parkeerplaatsen voor elektrische auto's (dus met zo'n laadpaal). Hoe aso kun je nou zijn? Dat jij je auto straks niet kan opladen en niet naar huis kunt omdat 1 of andere lul zo nodig daar moet staan.
Piet_Piraat zei:Vast wel, maar da's dan wel een duur lichtje, als je toevallig één van die mensen bent die te goeder trouw handelt (een bezoeker ofzo). De wijkbewoners moeten beter weten natuurlijk.
Zevens zei:Klopt, maar toch zonde dat het dan zo moet. Zoals ik eerder al aangaf, je beperkt mensen met elektrische auto's zo om hun auto op te laden waarmee ze weer naar huis moeten. Erg jammer dat er zo weinig begrip is.