Werkte je niet ook in Hengelo (ov) nabij Munsterhuis / AutoSociaal? Moet er binnenkort heen voor een afspraak volgens mij, tevens langs bij Alpine. smiling smiley
ik heb jaren lang bij de Opel garage gewerkt, mijn huidige werkgever heeft (helaas) weinig met auto's te maken, heb het wel erg naar mijn zin

en het zit inderdaad vlak bij munsterhuis. In de winter als het blad van de bomen is kan ik het pand net iets zien door de bomen

en rij er elke dag langs.
Vanaf de Krim loop je ook via de Sluftervallei richting zee, maar dat is echt een behoorlijk eind. Lekker de auto dus pakken en naar de vuurtoren die om de hoek is. Lekker groot strand om uit te waaien
zwembad is inderdaad helemaal vernieuwd had ik gelezen. lekkere foto hoor! Heb er erg veel zin in
Eens een sportieve Renault, altijd een sportieve Renault.
Ik heb wel een warm gevoel bij bepaalde merken. Zoals Opel, Renault en BMW. maar ben absoluut niet merkenblind of een fanboy of iets. Ik heb nog niet in de nieuwe Talisman gereden, vind het een mooie auto maar heeft voor mij zeker niet het wow gevoel. De huidige megane vind ik alleen als GT erg fraai ondanks het gebrek aan dubbele uitlaat bij de estate maar het echte wow gevoel heb ik daar ook niet bij. Maar dat had ik met de laguna ook niet todat ik er mee had gereden, dus allicht zal mij dat overtuigen

Maar heb ook erg goede ervaringen met de Insignia A (facelift) in juiste uitvoering / motor. En ook een 5 serie touring vind ik erg geslaagd maar ze vragen er echt belachelijk veel geld voor.
En volgend jaar staat deel 2 van de tuin op het programma, moet nog een tuinhuisje/overkapping komen. Kwam er al achter dat je daar ook heel wat euro's aan kwijt kunt

Dus het spaarpotje voor vervanging laguna word maar langzaam aangevuld. maar de komende 2 jaar verwacht ik nog wel dat hij sowieso blijft en misschien nog wel langer.
Als ik hem dan zo zie shining, die prachtige blauwe lak, en er dan even flink mee gaat sturen. Heerlijk!