AsconaGT
Asfaltkampioen
Hoe was het nu eigenlijk met de dakkoffer spullen gelopen? Nodig gehad of weer schoon terug in huis opgeborgen?
Nee die is wel mee gegaan! Niet nodig natuurlijk maar het bespaard mij een hoop discussie. nu konden de kinderen ook hun stepjes mee nemen en wat andere zooi. het is ook dat de dakkoffer die ik hem ook maatje XXL is, dus gelijk een belachelijk groot ding.
Wel had ik het idee dat de dakkoffer het panoramadak iets naar boven trok of naar beneden duwde. Er kwam vervelend windgeruis langs het raam met de dakkoffer er op alsof het raam om een klein kiertje stond.
Ik weet dus nog niet of ik haar (mijn vrouw) volgend jaar weer mee ga nemen,
Wel bedacht ik mij later, een Taycan is een gave auto vind ik en beginnen al flink in prijs te zakken. Kofferbak is natuurlijk matig, maar prima voor dagelijks gebruik. Maar wanneer gebruik ik hem nu echt helemaal? Vakanties. Als ik de dakkoffer als argument kan gebruiken dan zou die er kunnen komen over en paar jaar.
maar dan moet de prijsdaling nog wel even doorzetten en ondanks het een auto is die net zo lang is als een 5-serie is de ruimte achterin ook niet heel geweldig volgens mij. Ik heb er nog nooit in gezeten of gereden.