Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
406c zei:Van harte gefeliciteerd! Hij ziet er super strak uit, ga je veel plezier aan beleven![]()
Zadelsnuiver zei:Wat een wijze Rover! Logisch dat je de Getz gaat missen maar dat duurt vast niet lang met zo'n mooie Streetwise onder de bipsveel plezier ermee
![]()
Bedankt Ivo! Eigenlijk was ik nog niet eens echt aan het zoeken, ik had werkelijk niet gedacht dat ie zoo mooi zou zijn. Qua Getz is het vooral jammer van de band, en de verhalen en trips die ik ermee heb gedaan, en dat het boek nu (bijna) dicht is.Mach1 zei:Wat een leuke en originele keuze! Jammer van de Getz, maar aan alles komt een eind.
SVF zei:Dat is snel gegaan zeg. Geweldig leuke auto!Hopelijk heb je hier lang plezier van en kun je de Getz snel uit je hoofd zetten. Mijn onderbuik gevoel zegt dat je beter met een boog om deze Rovers heen kunt lopen maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Jij hebt via je ouders in elk geval wel ervaring met het merk en de laatste generaties totdat het merk failliet ging schijnen zo slecht nog niet te zijn. Als ze met Honda motoren waren geleverd dan had ik er zeer waarschijnlijk al lang een gehad.
SSander zei:Mooie opvolger!
Durashift zei:Mooi man, goede keuze denk ik. Lekker fris kleurtje, dat blauw. Mooi interieur.
Maar, je weer dus niet of deze Rover de juiste koppakking heeft (met de stalen centreerpennen ipv kunststof, was het toch?).
Enfin, jullie hebben het juiste adres voor Rover onderhoud al wel, dus dat moet wel goed gaan in de toekomst.
Nog even met de kat een afscheidsrondje doen om de Getz?
Barri zei:Heel gaaf ding! Hopen dat je er net zoveel plezier mee gaat hebben als met de Getz! Die mag je een schouderklopje geven en dan mag ie in een ander land een tweede leven in.
Frits79 zei:Ik had nooit zoveel met deze Rovers, maar nu jaren later begin ik ze steeds waarderen. Die 45 is een plaatje, maar ook deze Streetwise ziet er goed uit en daar ga je vast veel plezier aan beleven.
uwbuurman zei:Haha, mooi man, een aankoop vanuit het hart, het gevoel. Veel plezier met je Streetwise!
Jay DoubleYou zei:Begreep na een tweede keer lezen pas dat je ‘m al gekocht hebt, anders zou ik zeggen dat je de MG ZS ook niet moet vergeten.
Twix zei:Zo,ik heb even bijgelezen. Had al een tijdje niet gekeken in dit topic.
Ik was de avonturen met betrekking tot de lekkage nog aan het lezen en dacht terug aan mijn oude Hyundai Scoupe. Daarvan lekte iets van het kofferdeksel. Ik had echter geen zin om alles los te haken en heb toen 2 gaatjes geboord in de onderkant van de klep, zodat er geen water in bleef staan.
Ik wou ook nog reageren dat je de Getz niet meer moest laten repareren. Daar is hij eigenlijk te oud voor...
Maar goed, dat was allemaal niet nodig. Je hebt een mooie auto gekocht. Gewoon lekker gaan genieten. Zowel links als rechts
Ondanks de band die je met een auto opbouwt, is het slechts een vergankelijk ding.
Pietzoveel zei:Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit op de foto's!
Engineer2 zei:Dat is even spannend zo.
De band met de Getz was duidelijk. Maar je eerdere twijfels zo nu en dan en de toch gewoon doorgaande veroudering en slijtage maken dat een afscheidsmoment toch ooit zou komen. Het is immers wel de auto die je nodig hebt, niet een oldtimer die je gewoon kan laten staan als die er een dag geen zin in heeft of er een forse reparatie aankomt. Dat een koppakking dan de doorslaggevende reden is snap ik dan ook helemaal.
Een Rover Streetwise is dan ook wel weer een heel erg leuke keuze. En wat staat deze er inderdaad mooi bij! En met hoe jij thuis bent in de Rovers en in het wereldje is zo'n auto met soms toch ook een beetje eigenaardigheden ook gewoon goed te gebruiken. En mooi op tijd toegeslagen met de aankoop. Gefeliciteerd!
Klassiekerrijder zei:De kleur maakt deze auto, maar hij ziet er in elk geval op de foto's ook wel erg strak uit. Gefeliciteerd, ik hoop dat je nu weer zorgeloos kunt rijden!
Wordt de trekhaak van de sloper er nog onder geschroefd?
omniradius zei:Zo, ik reageer ook even. Ik lees nog steeds mee hoor in sommige topics, ondanks dat ik zelf verder vrij inactief ben op het forum
Heel jammer om te lezen dat er een einde is gekomen aan het Getz tijdperk. Ik heb hem nog in het echt mogen aanschouwen, die herinnering zal ik koesteren
De Rover ziet er echt leuk uit. Ik heb zelf vrijwel geen kennis van het merk Rover maar aangezien jij die wel hebt ga ik er vanuit dat je een weloverwogen keuze hebt gemaakt.
Veel leuke en plezierige kilometers toegewenst!![]()
Rutger DC zei:Wat een mooie aankoop! Ik heb ook wel een beetje een zwak voor de Streetwise. Dat is toch een van de beter gelukte urban onroaders. Een leuke kleur is toch wel erg belangrijk bij een auto, een vlotte kleur zoals deze blauwtint doet de auto een stuk frisser ogen. Hopelijk weert de auto zich de komende jaren kranig!
Wel jammer dat er (bijna) een einde is gekomen aan het Getz-tijdperk. Ik denk dat je wel kunt stellen dat je er het maximale uitgehaald hebt. Alle problemen konden tot nu toe worden opgelost, maar nu zijn die een brug te ver (of kostbaar navenant dagwaarde) gebleken.
Je kunt de Streetwise zelfs nog aanpassen naar een MG3 SW, de naam waaronder de auto in China zijn leven voortzette. Moet je dat aanpassen willen? Nee.
![]()
Ik had nog twee foto's van de Heitrover, drie weken terug bij het Autotron. Er zat een fryske boy achter het stuur, de eigenaar zat achterin, maar de zoon van de eigenaar bleek spoorloos.
![]()
Peter O zei:Jay DoubleYou zei:Begreep na een tweede keer lezen pas dat je ‘m al gekocht hebt, anders zou ik zeggen dat je de MG ZS ook niet moet vergeten.
Haha, ja ik had misschien een beetje het beter moeten verwoorden.![]()
Jay DoubleYou zei:Peter O zei:Jay DoubleYou zei:Begreep na een tweede keer lezen pas dat je ‘m al gekocht hebt, anders zou ik zeggen dat je de MG ZS ook niet moet vergeten.
Maakt niet uit hoor. Zelf bedoelde ik natuurlijk de MG ZR bedenk ik me nu.
Peter O zei:Jay DoubleYou zei:Peter O zei:Jay DoubleYou zei:Begreep na een tweede keer lezen pas dat je ‘m al gekocht hebt, anders zou ik zeggen dat je de MG ZS ook niet moet vergeten.
Maakt niet uit hoor. Zelf bedoelde ik natuurlijk de MG ZR bedenk ik me nu.
Ha, ja inderdaad de ZR. Maar je bent niet de enige... Pas hebben we voor m'n vader een raammotor gehaald, die kwam uit een ZR (en was dus anders) toen we zeiden , maar een ZR is geen 45 maar een 25, "nee hoor, dat is niet waar. De kleine is de ZS." We hebben maar neits meer gezegd![]()
Ik had eigenlijk wel door dat je de ZR bedoelde![]()
haarr zei:Ziet er goed uit, veel plezier ermee! Waardige opvolger.
Bedankt Timo! Ja de kleur doet het hem volledig, ik jok niet maar hij viel enorm op bij de verkoper op het terrein. De kleur is echt heel fel/sprekend.Timo zei:Een Streetwise, gaaf! En wat een lekker kleurtje. Veel veilige kilometers gewenst!
ginkelvanmichiel zei:Het is jammer van de Getz, maar die heeft het kranig volgehouden. Op een bepaald moment is het klaar. Als hij verder in nieuwstaat was geweest dan maak je misschien andere keuzes, maar gezien de historie met roest e.d. in het verleden is het denk ik een goede zet geweest het besluit te nemen een andere wagen aan te schaffen. En, zeg nu zelf, zo'n Streetwise is ook wel heel erg gaaf!
MR PMG zei:Mooie streetwise,én tanken bij de komass. Je kent de adresjes wél
![]()
F Mitsi zei:Hey, wat vervelend van de Getz. Maar wel een supermooie opvolger gevonden zeg
Ik moest even twee keer kijken naar de achterbank, maar het lijkt zo een echte vierzitter te zijn. Met twee min of meer normale stoelen achterin, gaaf zeg. Veel plezier met je neiuwe aanwinst
verlichting2 zei:Heel mooie 25! Het lijkt op de foto's bijna een nieuwe. De herinneringen aan de Getz zullen blijven maar deze mooie Rover maakt de overgang wel een heel stuk makkelijker!
Olav Geleyns zei:@SVF: De echte kwaliteitsimpuls bij AustinRover en later Rover is ingezet toen Honda en AustinRover begonnen met de ontwikkeling van de Rover 800 begin jaren 80. Eigenlijk heeft Rover na de jaren 80 opvallend goede auto's in de markt gezet. En als je je dan ook realiseert dat Rover vrijwel altijd geld tekort kwam is dat een hele prestatie. Leuk om te weten is dat na de overname door BMW een ontwikkelingsbudget door BMW meegegeven was om de 75 te ontwikkelen de Rover engineers zich geen raad wisten met die hoeveelheid geld.
Zelf heb ik het grootste gedeelte van mijn automobiele carrière rondgereden in auto's waar jij omheen zou willen lopen is er eigenlijk bij mij weinig op aan te merken geweest. Natuurlijk is de koppakking van de K-motor een dingetje, die heb ik in mijn 400 ook gehad. Laat onverlet dat de K-motor een juweel van een motor is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rover_K-series_engine
Ik wens Peter O veel plezier met zijn StreetWise. Een model dat zijn tijd ver vooruit was.
Marc 827 3500 zei:Nogmaals gefeliciteerd met je Rover Streetwise Peter! Echt een leuke auto die bij je past. Geniet ervan.
Mechanix zei:Eindelijk die felbegeerde Rover! Van harte gefeliciteerd, dat hij maar net zo goed dienst mag doen als de Getz.
Nico GTR zei:Ja tijden van afscheid...ik ken ze...daarom staat de Clio ook nog op bokjes in de tuin en moet ik hem als de wiedeweerga voor de verhuizing in orde gaan maken.
Maar dit is wel gaaf hoor! Echt een tof ding, mooie historie, ziet er onwijs strak uit ik denk dat je echt wel veel plezier van de Rover gaat beleven. Dat is ook heel veel waard!
Haze zei:Gefeliciteerd met de aanschaf, leuk kleurtje!
Toen ik net mijn rijbewijs had ook naar die 25'jes gekeken, maar werd toch afgeschrikt van de slechte reputatie wat ik op het internet las.
Als je nog wel eens in Groningen rijdt, spot ik je vast wel een keer! Assen kom ik zelf ook nog wel vaak genoeg met de motor, dus zal de ogen openhouden![]()
Elco zei:Erg leuk Peter! Niet dat de Getz is gaan hemelen, natuurlijk, maar zijn opvolger is echt heel leuk. Deze auto past zo goed bij je en het is erg tof om een auto te hebben die bijna als nieuw voelt. Hopelijk ga je er minstens zoveel plezier mee beleven als met de Getz!
Peter O zei:Bedankt Marc, ik voelde me al een beetje jou, ik heb al gepoetst en zag al schroefjes die ik wil vervangen (of verven)
Haha, ja! Gelukkig begin ik iets jonger met poetsen dan dat mijn vader deed :TMarc 827 3500 zei:Haha, dat doen sommige autos met je.Peter O zei:Bedankt Marc, ik voelde me al een beetje jou, ik heb al gepoetst en zag al schroefjes die ik wil vervangen (of verven)![]()
Haha ja, blauwe Rovers zijn meuk he? EN trap ik daar ook nog eens in! Nogmaals bedankt voor je info tips!Thomas3006 zei:Nogmaals gefeliciteerd met de Streetwise Peter! Super leuk dat je nu ook Rover hebt, een blauwe zelfs!
Hoop dat je er lang plezier aan hebt, ze kunnen veel kilometers hebben
Staan trouwens nog wat zeldzame new old stock accessoires op Marktplaatsklik, klik, klik, klik, of klik.
Zou er zo uit kunnen zien. Weet niet of ik het mooier vind, maar je kon de auto flink upgraden.
![]()
![]()
Gewoon Dirk zei:Dat is lang geleden dat ik hier gereageerd heb maar van harte gefeliciteerd met je nieuwe voiture, op de foto's ziet hij er erg fraai uit.
Het gezegde "waar de ene deur sluit gaat een andere open" is nergens zo van toepassing als op jouw autowissel lijkt het wel. Enerzijds is een afscheid na zo'n lange tijd natuurlijk lastig, anderzijds heb je nu wel een droom van een auto kunnen kopen. Eentje die, als ik het goed begrijp, al een tijdje op je want to have lijstje stond. Heel veel veilige kilometers voor jou en de Ayo en blijf ons maar lekker spammen met mooie foto's!
bofkontZ4 zei:Wat een leuke Rover Peter, geweldige kleur ook!
Zeer uniek, zie je zelden deze auto, dus extra leuk.
Durashift zei:Zit er geen handmatige / noodbediening ergens voor de achterklep?
Even een centrale computer vervangen lijkt mij geen tientjes werk qua onderdeel..
MX6 zei:Gefeliciteerd met de Rover!
Leuke auto en een mooie kleur, als ik op zoek was naar een goedkope daily, dan had ik deze zelf ook gekozen.
Jay DoubleYou zei:Oké. Misschien ooit ook nog eens leuk om te bezitten.Peter O zei:Ha, ja inderdaad de ZR. Maar je bent niet de enige... Pas hebben we voor m'n vader een raammotor gehaald, die kwam uit een ZR (en was dus anders) toen we zeiden , maar een ZR is geen 45 maar een 25, "nee hoor, dat is niet waar. De kleine is de ZS." We hebben maar neits meer gezegdJay DoubleYou zei:Maakt niet uit hoor. Zelf bedoelde ik natuurlijk de MG ZR bedenk ik me nu.Peter O zei:Haha, ja ik had misschien een beetje het beter moeten verwoorden.Jay DoubleYou zei:Begreep na een tweede keer lezen pas dat je ‘m al gekocht hebt, anders zou ik zeggen dat je de MG ZS ook niet moet vergeten.![]()
![]()
Ik had eigenlijk wel door dat je de ZR bedoelde![]()
![]()
afentoe zei:MG was echt niet altijd even logisch, maar hoe later in het alfabet, hoe groter de auto. Net een Mercedes.
Gefeliciteerd met de aanwinst Peter! Die eigen Rover moest er natuurlijk een keer van komen, en zo'n Streetwise is een hartstikke leuk ding. Echt een hele nette, jij weet vast hoe breekbaar sommige zaken in het interieur (ventilatieklepjes, etc.) zijn, maar deze ziet er nog helemaal top uit. Hoeveel heeft hij gelopen?
Klassiekerrijder zei:Eerlijk is eerlijk, dat lekkere harde blauw ziet er een stuk kekker uit. En je hebt plezier met de Getz gehad, als autoliefhebber is een wisseling ook leuk op z'n tijd.
Klassiekerrijder zei:Eerlijk is eerlijk, dat lekkere harde blauw ziet er een stuk kekker uit. En je hebt plezier met de Getz gehad, als autoliefhebber is een wisseling ook leuk op z'n tijd.
En qua kleur past hij ook nog eens bij de 45. Het is je gegund! Als je er eens mee in het zuiden bent, altijd welkom om hem langs de ZS te komen zetten.Peter O zei:Dankje!! Ja EINDELIJK he? Wel door de jaren op meerdere momenten een 200 of 25 bekeken maar die waren nooit echt wat. ( ik heb zelfs voor ik de Ypsilin kocht nog eens gekeken naar eentje, maar toen waren we nog VW minded, ) Ook bij de Getz-aankoop-traject kwam de 200 weer voorbij, en ook de 25 maar steeds waren ze nietsafentoe zei:MG was echt niet altijd even logisch, maar hoe later in het alfabet, hoe groter de auto. Net een Mercedes.
Gefeliciteerd met de aanwinst Peter! Die eigen Rover moest er natuurlijk een keer van komen, en zo'n Streetwise is een hartstikke leuk ding. Echt een hele nette, jij weet vast hoe breekbaar sommige zaken in het interieur (ventilatieklepjes, etc.) zijn, maar deze ziet er nog helemaal top uit. Hoeveel heeft hij gelopen?
Deze vinkte alle boxen af, ik heb net de 92.000 aangetikt. Eigenlijk is er slechts 1 ventilatierooster meh, ik heb nog een sloper op het oog, dus ik ga daar binnenkort eens langs.
Al met al ben ik dus megablij met mijn aankoop!
Peter O zei:(..)
Maar vrachtauto's zien hem dus wel over het hoofd, want maandag (en ook vrijdag) stond ik ingeparkeerd.
(..)
Gelukkig is de Streetwise een echte urban onroader, en kon ik de stoeprandjes en de parkeerplaatsen dwars oversteken zodat ik op tijd op kantoor was.
(..)
afentoe zei:En qua kleur past hij ook nog eens bij de 45. Het is je gegund! Als je er eens mee in het zuiden bent, altijd welkom om hem langs de ZS te komen zetten.Peter O zei:Dankje!! Ja EINDELIJK he? Wel door de jaren op meerdere momenten een 200 of 25 bekeken maar die waren nooit echt wat. ( ik heb zelfs voor ik de Ypsilin kocht nog eens gekeken naar eentje, maar toen waren we nog VW minded, ) Ook bij de Getz-aankoop-traject kwam de 200 weer voorbij, en ook de 25 maar steeds waren ze nietsafentoe zei:MG was echt niet altijd even logisch, maar hoe later in het alfabet, hoe groter de auto. Net een Mercedes.
Deze vinkte alle boxen af, ik heb net de 92.000 aangetikt. Eigenlijk is er slechts 1 ventilatierooster meh, ik heb nog een sloper op het oog, dus ik ga daar binnenkort eens langs.
Al met al ben ik dus megablij met mijn aankoop!
Durashift zei:Peter O zei:(..)
Maar vrachtauto's zien hem dus wel over het hoofd, want maandag (en ook vrijdag) stond ik ingeparkeerd.
(..)
Gelukkig is de Streetwise een echte urban onroader, en kon ik de stoeprandjes en de parkeerplaatsen dwars oversteken zodat ik op tijd op kantoor was.
(..)
Kan je beter bij je buren langsgaan met de opdracht dat zij dat hek op tijd opendoen. Hoeft de chauffeur daar niet voor te wachten.
JFR zei:Leuke Rover met een mooie kleur! Ik heb zelf rijlessen in een Rover gehad, eerst een 420 D, de SP-JJ-98,die rijschoolhouder is toen gestopt, overgestapt naar een andere rijschoolhouder waar ik mijn rijbewijs heb gehaald, die had een Rover 216 GSI,de ZK-91-SH, die auto is gesloopt en de 420 D geexporteerd.
Dankje!! Ik was ook mega verbaasd, zo’n oude Trafic,als busje en niet als camper vond ik echt wel uniek!ginkelvanmichiel zei:die Trafic!!! Wow, wat gaaf zo'n vroege!
Klassiekerrijder zei:Gave foto's Peter, de Lagonda en Derby zijn mijn favorieten. Leuk evenement!
Ach ja, dat wist ik (achteraf) ook wel. Ik dacht Rovers, dus meteen aan Hofstee. Ja die Ford is mooi he? Het is echt een aanrader om eens een keer te kijken hoor, heel groot en leuk ook! Boel mooie dingen ook!JFR zei:Ik heb niet rond Drachten gereden, ik kom uit de buurt van Sneek. Mooie foto's van de oldtimerdag, het is dat ik hemelvaartsdag altijd een autocross bijwoon, anders was ik er zeker een keertje gaan kijken, die Ford Fairmont wagon ben ik bij de autocross een keer tegen gekomen tussen de auto's van het publiek, ik heb die auto ook een keer in Bolsward zien staan.
Volgens mij was het dankzij de grote C, dat er minder of niet zoveel trucks als borden stonden. Het was een groot succes, dus volgend jaar is er weer een nieuwe editie, hopelijk wel beter georganiseerd, want alle Gerda’s op Facebook klaagden steen en been. De arme meiden moesten ver lopen, stonden in de file. VRE-SE-LUK allemaal, ik voelde natuurlijk alleen maar medeleven!Jay DoubleYou zei:Jammer dat het zo slecht stond aangegeven in (en/of rondom) Drachten. Anders was ik zeker wel even gaan kijken.
Bossinkje zei:Wat een ontzettend leuk ding die Streetwise! Jammer dat het zo is afgelopen met de Getz, maar je hebt er wat moois voor terug.![]()
Peter O zei:Volgens mij was het dankzij de grote C, dat er minder of niet zoveel trucks als borden stonden. Het was een groot succes, dus volgend jaar is er weer een nieuwe editie, hopelijk wel beter georganiseerd, want alle Gerda’s op Facebook klaagden steen en been. De arme meiden moesten ver lopen, stonden in de file. VRE-SE-LUK allemaal, ik voelde natuurlijk alleen maar medeleven!Jay DoubleYou zei:Jammer dat het zo slecht stond aangegeven in (en/of rondom) Drachten. Anders was ik zeker wel even gaan kijken.
Peter O zei:Hey Justin!
Jay DoubleYou zei:
Durashift zei:Glimt goed, de Streetwise.![]()
Klassiekerrijder zei:Mooi poetswerk, ziet er geweldig uit!![]()
Jaa, ik vond het wel schrikken inderdaad, ik zag mega veel rook aan de achterkant, en letterlijk toen ik voor keek was het daar ook, echt enorm, ik dacht even, hij staat in de fik.BleuZ NL zei:Zo, dit heb ik gemist! Wat jammer van die situatie met de Getz, dat zal flink schrikken zijn geweest. Ik herken wel veel van wat je schrijft – vooral dat gevoel van een mooie auto te rijden, maar nog niet jouw auto.
Dan door naar de nieuwe aanwinst! Een hele unieke wagen en wat een leuke kleur zeg; een waardige opvolger voor de Getz, en ik hoop van harte dat 'ie je ook zo trouw ten dienste gaat staan als Gesha dat heeft gedaan. 't Is ook aan 'm te zien dat 'ie nog maar net is ingereden, dat geeft inderdaad een heel prettig gevoel als nieuwe berijder. Lekker fris!
Ik kijk ernaar uit om meer over jullie ervaringen te lezen![]()
verlichting2 zei:Geen lampje voor een laag brandstofniveau heb ik op twee auto's meegemaakt. Op mijn allereerste Golf uit 1981 in de crisisuitvoering en op mijn Spacestar Instyle uit 2016. Maar die had een digitale meter waarbij het laatste blokje ging knipperen. Als het laatste blokje wegviel dan ging de hele digitale meter knipperen. Dat is behoorlijk "in your face" zeg maar. Nooit zonder brandstof gestaan.
Mooi dat de Rover goed bevalt. De kleur was al mooi maar na de poetsbeurt kleurt ie nog beter. Fraaie kar. Leuk dat je ook een open dakje hebt. Had ik ook op mijn Getz. Daar raak je snel aan verslaafd. Jammer dat ik steeds geen opvolger vond met een fabrieksdakje. Om nou de blikschade in je auto te laten zetten? BRRR. Nee, moet ik niet aan denken.
Mooi dat je Getz een nieuwe eigenaar heeft gevonden. Met het gerepareerde blok zal de roest denk ik de auto uiteindelijk de das om doen. Die 1300 blijft wel lopen.
Ik vond de 1300 van de Getz ook een prettig blok. Begrijp dat de 1400 van je Streetwise wat meer op toeren moet worden gehouden. Klopt dat?
Over 5 jaar terug naar Hyundai? Strak plan. Die Getz heeft je naast Rover-fan ook Hyundai-fan gemaakt.
Marc 827 3500 zei:Prachtig werk hoor aan de Streetwise! Blijft een vrolijke auto om te zien.![]()
Barri zei:Ik ben nog nooit bij de Venyard geweest, wordt eens tijd.
Gaaf zeg, twee Streetwises daar. En die blauwe is echt identiek! Die koplamproosters vind ik ook wel leuk.
Fijn dat je geslaagd bent vwb de trekhaak.
Wat een topkleur voor dit model, dat blauw.
Durashift zei:Een goede reden / excuus om bij de Venyard te kijken, natuurlijk. Voor het prijsvoordeel hoef je het niet te doen, natuurlijk. 40 euro maar ook wel zo'n zes tientjes aan brandstof om heen en weer te rijden, denk ik. Lood om oud ijzer dus, die €'s![]()