Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Hopelijk lukt het met die gebruikte centrale vergrendeling.
Van het wisselen naar een andere auto was ook maar een geintje, bruggetje naar wat ik hier op het forum vaker lees: er is een gelegenheid / reden (andere baan) om een andere auto te kopen.
Auto encyclopedie zei:Een Hyundai Accent is een vergeten auto die je nog wel voor een mooi prijsje op de kop kan tikken, maar die is er dan weer niet in 5deurs, de laatste generatie dan he.
ps van harte met je vaste aanstelling.
Bossinkje zei:Gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Altijd fijn om de waardering te merken.
Vocht in de auto is altijd wat lastig zoeken inderdaad. Vorige week met de Mégane ook druk aan het zoeken geweest met een tuinslang op het dak. Uiteindelijk nog steeds niet exact gevonden, erg frustrerend. M.b.t. vocht in de deuren, ooit met de Laguna gehad. Tijdens het rijden altijd geklots gehoord, bleek uiteindelijk dat er een paar liter water in de achterdeur stond..
Verder vooral even kijken bij de portieren, wellicht komt het via de rubbers naar binnen. Bij mijn Mégane lijkt het er op dat het water door het rubber heen loopt, het water niet kwijt kan en het via het achterlicht naar binnen gooit.
Barri zei:Op BVA staat nu zo'n blauwe Rover 45 te koop!
BleuZ NL zei:Om te beginnen gefeliciteerd met je vaste aanstelling Peter! Dat is wel heel fijn nieuws, zeker als je daar goed op je plek zit en ze je ook ruimte geven om jezelf nog verder te ontwikkelen!
Wat vervelend van die lekkage wel, zeg... en dat 't zelfs zo erg is dat je een andere auto overweegt! Mijn eerste instinct zou ook richting een afwaterkanaal of zo gaan, maar als het dat niet is... sja, begin maar met zoeken. Ik kan me goed voorstellen dat de wanhoop je dan nabij staat, zeker omdat ik laatst iets soortgelijks had met de 206.
Toch hoop ik dat je dit mysterie samen met Erin kunt ontrafelen en dat de Getz nog een hele poos kan blijven!![]()
Sjon77 zei:Hyundai Getz in een Wegenwacht vlog, vanaf 0:55 geeft Robert zijn mening over de Getz![]()
A3 White zei:Peter, lekker houden die Gets!!
Even wezen zoeken:
- kan het de afwatering van de kachelmotor zijn? Slangetje kan verstopt zitten en dan komt het er toch ergens uit. Dit hebben wij gehad in een van onze auto’s.
- heb je een achter ruitenwisser met sproeier? Doet deze het nog? Wellicht dat er hier iets is losgeschoten?
- kijk eens bij de motorkapontgrendelingskabeldooorvoer, wie weet.
Een vochtmeter is altijd handig, er zal ergens een stuk zijn waar het natter is naarmate je hoger gaat meten.
Super van je baan!
Klassiekerrijder zei:Een geblokkeerde afvoer in de watervangbak voor de voorruit levert hetzelfde resultaat.
Barri zei:Die staat er weer heel netjes bij zo. Mooie klusjes!
Engineer2 zei:Met iedere keer dit soort klussen blijft de Getz natuurlijk ook goed en blijft er ook goed uitzien. Zo kan het nog wel even mee!
Bossinkje zei:Ziet er weer strak uit! Nette kentekenplaten doen heel veel op een auto.![]()
Bedankt Ivo! Ja je ziet wel resultaat zo he?Mach1 zei:Die ziet er weer erg netjes uit, goed werk!
Nico GTR zei:Ziet er weer keurig uit!
Marc 827 3500 zei:Weer mooi werk verricht aan de Getsy!![]()
Barri zei:Pas maar op met de wasstraat, straks verlies je de kentekenplaat![]()
Peter O zei:(..)
Kortom, een andere auto is voorlopig weer helemaal van de baan, en dat is ook prima, want dan kan ik nu (eindelijk) wat serieuzer gaan kijken naar een klap-caravan
Escher zei:Gefeliciteerd met de APK, alweer een jaartje erbij!
Durashift zei:Mooie klusjes weer én gefeliciteerd met de verse APK.
Peter O zei:(..)
Kortom, een andere auto is voorlopig weer helemaal van de baan, en dat is ook prima, want dan kan ik nu (eindelijk) wat serieuzer gaan kijken naar een klap-caravan
Ik zie een jubileum: volgend jaar augustus vier jij, mét een klap-caravan, het 10 jaar in bezit hebben van de Getz.![]()
Klassiekerrijder zei:Goed bezig! Hopelijk blijft-ie nu ook droog...
Zo'n Starlet heb ik ook gehad, in dezelfde kleur. Twee dagen. Mijne zag er zelfs nog wat beroerder uit (ik was klaar met poetsen en iemand bood me een bak geld). Best een fijne auto in mijn herinnering.
MR PMG zei:Zijn de afwateringsgaten onderaan de deur wel goed open? Ik heb het gevoel dat het via de deur binnenkomt.
Daar zat ik óók aan te denken Barri. Er zit binnen in de deur vaak een ‘soort van’ plastic schort om de binnenkant van de bekleding te beschermen.Barri zei:Hoe zijn de raamsnorren? Als er water langs de ruit de deur in loopt, waar komt dat water dan uit?
Moderator