Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niseko zei:gisteren wel handig om de bmw uit de garage te krijgen hoor dat TC uit kan (opgehoopte sneeuw door het vrijmaken van het fietspad voor de garage), anders knijpt de elektronica alles dicht en sta je stil.
Enzo Ferrari zei:Ik zie de Giulia de laatste tijd (gelukkig) steeds vaker rijden. Daarbij moet ik zeggen dat ik de auto wel een 'road precense' vind hebben. De Guilia valt mij altijd weer op tussen al het andere verkeer. Het model heeft een bepaalde uitstraling, die ik het beste kan beschrijven als een soort mini-Ghibli die voorbij komt rijden.
Buff zei:Het is een witte geworden(na zeer lang twijfelen), aangezien ik de zwarte 18 inch velgen een beetje ordi vind met name bij een witte heb ik de gok genomen en de supersport velgen besteld. Ik vond de meerprijs van de 19"inch velgen een beetje teveel van het goede.
EdeG83 zei:Die fabrieksopgave van 7s moet wel haalbaar zijn bij iets droger asfalt en zomerbandjes
Buff zei:EdeG83 zei:Die fabrieksopgave van 7s moet wel haalbaar zijn bij iets droger asfalt en zomerbandjes
Alhier een diesel die door Squadra getuned is :
[/video] https://www.youtube.com/watch?v=PzwDsKeqdtU
Rond de 6-6,5 s volgens mij .....
Overigens kon ik tijdens het rijden met een 180 pk diesel op een natte dag aardig wat overstuur genereren uit bochten. Genoeg voor mij iig...
Jay DoubleYou zei:Op de kont staat een Q zo te zien...![]()
Given how rapidly the rest of the compact saloon segment has progressed, this updated Giulia merely maintains its position rather than challenging for class superiority. That said, anyone searching for an engaging drive should still have one on their list alongside the 3 Series and Jaguar XE.
It might not look much different to the original Alfa Romeo Giulia, and on the road it might not drive much better than before either, but inside, the new MY20 Giulia is a much more competitive proposition. Overall quality is up, the connectivity is much better, and the instruments and infotainment have also been improved. CO2 emissions should be slightly lower, too. So overall, Alfa has made an already good car even better, albeit at a price.
Lancia Lover zei:Wow, die groene!![]()
FH163500 zei:Een goed samengestelde Giulia met vooral de juiste rijhoogte/velg-band combinatie is 1 van de mooiste autos die er op dit moment te koop is. Jammer dat het qua verkoopaantallen niet het succes is waar velen op gehoopt hadden. Ik had het bij de introductie al voorspeld en helaas gelijk gekregen. Ik voorzie uiteindelijk dezelfde toekomst voor Alfa als Lancia nu heeft, beetje aanmodderen op de thuismarkt.
[size=medium]Prijzen Alfa Romeo Giulia en Stelvio 2020-model bekend[/size]
[size=x-small]Autonieuws • 17 februari 2020 • Tekst: Bob Kroese[/size]
Alfa Romeo heeft de prijslijsten van de vernieuwde Giulia en Stelvio samengesteld. Beide modellen zijn bereikbaar geworden.
Alfa Romeo start binnenkort met de levering van de vernieuwde Giulia en Stelvio. De twee modellen hebben een nieuw infomediasysteem, een vernieuwd dashboard met mooiere materialen en nieuwe, semi-autonome rijhulpsystemen. De vanafprijs van de Giulia bedraagt 41.980 euro, de Stelvio is er vanaf 57.260 euro.
Hoewel de vanafprijzen iets lager zijn dan voorheen, is de standaarduitrusting uitgebreid. Cruise control, airconditioning met twee klimaatzones, een achttraps automaat, licht- en regensensoren, lichtmetalen wielen, een infomediasysteem met 8,8 inch aanraakscherm en een deels digitaal instrumentenpaneel zijn altijd aanwezig. Een stapje hoger in het vernieuwde aanbod staat de Super-uitvoering, met als belangrijkste extra’s een navigatiesysteem, grotere lichtmetalen wielen, xenonverlichting en parkeersensoren. De nieuwe Sprint-uitvoering biedt daarnaast een achteruitrijcamera, automatisch grootlicht, cruise control met afstandsradar, een pakket actieve rijhulpsystemen, half-leren bekleding en automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels. De sportieve TI-uitvoering heeft elektrisch verstelbare stoelen, stuur- en stoelverwarming, leren bekleding en specifieke interieuraankleding. Het (voorlopige) topmodel Veloce is aangekleed met diverse sportieve elementen.
Het motoraanbod van de Giulia en Stelvio is overzichtelijk, voor beide modellen zijn er twee benzine- en twee dieselsmaken. Later dit jaar voegt Alfa Romeo meer keuzes toe, waaronder de snelle Quadrifoglio-uitvoering.
Giulia prijslijst:
2.0 200 pk € 41.980
2.0 200 pk Super € 45.980
2.0 200 pk Sprint € 49.480
2.0 200 pk TI € 50.980
2.0 280 pk Veloce € 54.980
2.2 JTD 160 pk Super € 50.980
2.2 JTD 190 pk Sprint € 54.480
2.2 JTD 190 pk TI € 55.980
Alfa Romeo’s grootste nieuws van deze dagen valt in het extreme spectrum. Vanmiddag volgt de officiële onthulling, nu is de Giulia GTA echter al gelekt.
Alfa Romeo heeft sportief nieuws voor ons in petto. Van de in 2016 gepresenteerde Giulia is een nóg een extremere versie gemaakt. We kennen namelijk de Giulia Q, maar binnenkort wordt deze Giulia GTA daarboven geparkeerd. Via het Spaanse Instagram-account Cochspias duikt nu een rits foto’s op. Studiobeeld laat een ‘milde’ Giulia GTA zien. Deze krijgt al wielkastverbredingen en een riante achterspoiler. Er is echter ook beeld van een rijdende variant. Die is nóg breder uitgebouwd en krijgt een iconische M-aanduiding achter de GTA-naam.
Naar alles waarschijnlijkheid is dat dus een nóg extremere versie dan de ‘reguliere’ GTA. De gigantische achtervleugel, lagere wielophanging en bredere koets rondom bewijzen dat de Italianen veel voor ons in petto hebben. De meest extreme Giulia die we nu kennen, is de Quadrifoglio. Deze wordt aangedreven door een 2.9 V6 met 510 pk. Bij deze GTA’s wordt daar nog een schepje bovenop gedaan. Vanmiddag weten we hoeveel!
After 40,000 Miles with an Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Our Heart Is Broken
We desperately hoped for this enthralling Italian sedan to succeed, but we were consistently disappointed by its unforgivable reliability issues.
https://www.caranddriver.com/reviews/a23145269/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-reliability-update/