hans 8807603
Net ingestapt
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar onze eerste auto. We zijn geen kenners op autogebied en autorijden is niet onze passie, maar meer een noodzaak. Vandaar dat we kiezen voor een automaat, ook omdat we allebei niet supertalenten zijn met autorijden.
We willen maximaal 10.000 euro besteden. De auto wordt niet dagelijks gebruikt voor werk. Wellicht wel paar keer per week voor lokale boodschappen. We rijden tweemaal per maand ca. 200 km per keer om bij familie/vrienden te komen. We zullen de auto ca. 4x per jaar gebruiken voor kleine vakanties binnen Nederland of naar grensgebied België of Duitsland.
Tenslotte zoeken we een auto die een beetje ruimtelijk aanvoelt omdat ik licht claustrofobisch ben. We zoeken eerder een (saaie) degelijke gezinsauto met wat grotere ramen dan een mooi strak sportief model.
Dit zijn onze prioriteiten:
- Automaat
- Betrouwbaarheid
- Veiligheid
- Zuinig
- Ruimtelijk gevoel wanneer je achter stuur zit
- Genoeg ruimte achterbank voor 2 volwassenen
- Hatchback, compacte SUV of crossover
Minder belangrijk voor ons:
- Merk en/of prestige
- Uiterlijk
Hebben jullie adviezen voor ons?
Occasions waar ik zelf aan dacht:
- Toyota Yaris
- Mitsubishi Space star 1.2
- Renault Clio
We willen maximaal 10.000 euro besteden. De auto wordt niet dagelijks gebruikt voor werk. Wellicht wel paar keer per week voor lokale boodschappen. We rijden tweemaal per maand ca. 200 km per keer om bij familie/vrienden te komen. We zullen de auto ca. 4x per jaar gebruiken voor kleine vakanties binnen Nederland of naar grensgebied België of Duitsland.
Tenslotte zoeken we een auto die een beetje ruimtelijk aanvoelt omdat ik licht claustrofobisch ben. We zoeken eerder een (saaie) degelijke gezinsauto met wat grotere ramen dan een mooi strak sportief model.
Dit zijn onze prioriteiten:
- Automaat
- Betrouwbaarheid
- Veiligheid
- Zuinig
- Ruimtelijk gevoel wanneer je achter stuur zit
- Genoeg ruimte achterbank voor 2 volwassenen
- Hatchback, compacte SUV of crossover
Minder belangrijk voor ons:
- Merk en/of prestige
- Uiterlijk
Hebben jullie adviezen voor ons?