Advies occasion automaat en licht claustrofobisch

hans 8807603 zei:
F Mitsi zei:
Mijn schoonouders hebben een jazz Hybrid. Met panoramadak. Daardoor lekke licht van binnen. Auto is ook erg overzichtelijk, enorm handig met de magic seats achterin en rijdt bovendien verrassend goed! Zoeen

Toevallig. Tijdens een rondje fietsen gisteren viel mijn oog op dit model vanwege het gevoel van ruimte. Ik zal me verder verdiepen in het model mbt eventueel bekende problemen.

Bij deze generatie wel voor 1 van na de facelift gaan

Wat een kritiek op eerlijkheid zeg! Ken er zat die denken dat ze de beste zijn en totaal niet kunnen rijden. Hier is zelfkennis aanwezig en dan ben je wat mij betreft gewoon goed bezig. Een handeling minder om zorgen over te maken kan enorm schelen bij de normale ritten. En denk je dat iemand die zich hier bewust van is graag door Parijs zou rijden? Die blijven over het algemeen daar zelf wel weg. Ik zeg dus; Goede keus en fijn dat er mensen zijn die zelfbewust keuzes durven maken.

Ik zou het ook in de Japanse hoek zoeken, Honda Jazz ofzo. Voldoet aan werkelijk alle voorwaarden. Ik kan zelf geen beter alternatief verzinnen.

Ik heb sinds eind vorig jaar voor het eerst een auto met automaat en moet zeggen dat het heerlijk rijdt.

Sinds 2019in bezit van een SLK cabrio automaat. Dit beviel zo goed dat ik mijn A4 H6 ingeruild heb voor een automaat. Mijn vrouw vond dit zo prettig rijden dat haar T-roc H6 ook ingeruild is voor een automaat.

Grappig, afgelopen woensdag heb ik juist mijn automaat verkocht (bmw 5 serie) omdat ik perse weer een handbak wilde. Hopelijk vanaf 2 augustus weer een 5 serie maar dan met handbak terug voor de deur. Het is inderdaad heel persoonlijk. Een automaat is als je van relaxed cruisen houdt absoluut een genot maar ik mis iets en vind juist het gevoel van controle prettig tevens het gevoel wat meer bij het rijden betrokken te zijn oid. Ook schakelen met de Steptronic (kon met de BMW ook zelf schakelen) kon daar niet aan tippen. Ik snap echter helemaal waarom de mensen hierboven een automaat verkiezen boven een handbak.

Terug
Bovenaan