Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Dank allemaal! Ook namens de wederhelft.
Oh, en de auto wassen is uiteraard niet meer gelukt.![]()
adinsx zei:Op autogebied kijk ik overigens uit naar half november om de i8 voor vier dagen op te halen.
adinsx zei:.....maar toch hoorde we beiden de deurbel vanmorgen niet toen de kraamverzorgster weer voor de deur stond om 08:00.
Toen eenmaal de huistelefoon ging dacht ik, f*ck, Els staat voor de deur.
Oh, en de auto wassen is uiteraard niet meer gelukt.![]()
adinsx zei:Volgende leaser moet wel een maat groter worden kwam ik laatst achter.
adinsx zei:Nee, we kijken het aan en zetten het nog even op de lange baan. Pas met een eventuele tweede wordt het pas echt krap.
Carfanatic zei:deze megane staat al een tijd te koop bij een dealer bij mij in de buurt, https://www.autobeerda.nl/occasions/renault-megane-3/
nog een megane voor de deur![]()
Moderator
Rembrandt zei:Is de passenger-airbag van de Twingo niet uitschakelbaar?
Want dan kan de MaxiCosi toch op de voorstoel?
En als je dan een draagdoek gaat gebruiken ipv een kinderwagen heb je meer dan voldoende aan de Twingo.
Laatst met het hele gezin (twee volwassenen, drie kinderen tot 5jr) op pad geweest in de Alto. Een ervaring op zich.![]()
vertmaori zei:De Clio vraagt om rouge flamme of bleu malte. Er staan ook veel nieuwe op voorraad met aantrekkelijke prijzen. Recent bezig geweest om onze 500 te vervangen door een Clio IV Estate GT. Was een voorraadauto, kon ik voor 20.500 rijklaar meenemen...
Rembrandt zei:Hoezo kinderwagen nodig als je op stap gaat.
Efteling configuratie van twee weken geleden:
![]()
Kleine (0) voorop in de draagdoek en de spullen in een rugzak.
Tweede (2) bij de vrouw op de rug in de draagdoek, derde (5) kan zelf lopen.
Iemand een kinderwagen kopen?![]()
Boppie zei:Zo ging het laatst ook naar de Apenheul....ideaal.
adinsx zei:Held
Nee, zo zie ik me toch nog niet lopen. Voorlopig ook nog wel even de handen vol aan de kleine meid.
adinsx zei:Wanneer we wat serieuzer bij kandidaten gaan kijken update ik hier nog wel even. Eventueel meelezende dealers moeten we natuurlijk niet te wijs maken. Anders krijgen we hetzelfde als toen ik voor de zwarte R26 ging kijken. "Ah, jij komt voor de R26 hè. Een collega had het al gelezen op Autoweek". :T
Rob0032 zei:Je gaat toch wel kijken naar een Clio van voor de facelift? Ik vind die facelift zo ontzettend mislukt. Verpeste heel het sjieke design in mijn ogen. Maakte 'm erg goedkoop.
Rob0032 zei:Je gaat toch wel kijken naar een Clio van voor de facelift? Ik vind die facelift zo ontzettend mislukt. Verpeste heel het sjieke design in mijn ogen. Maakte 'm erg goedkoop.
Oh, en laten we niet de Clio IV vergeten en met name de Estate.
*foto, foto en nog een foto*
Het staat zo goed als wel vast dat die er moet komen ipv de Twingo II. Maar dan ergens in 2014, dus met de kop eraf en met 1.2 TCe120 EDC.
Maar tegen die tijd zitten we al wel in deel 4 denk ik