Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Overigens vandaag nog geen belletje gehad dat de auto definitief besteld is door Leaseplan bij de dealer. Hopelijk volgt dat belletje morgen.![]()
Gehaktstaaf zei:Ben benieuwd naar de ervaringen met de 1.2. Ineens nog maar de helft van het vermogen zal wel wennen zijn (Megane was gechipt toch?).
Hoe bevalt de motor in de C-max eigenlijk? Heb wel eens een Mondeo met hetzelfde blok gereden, waardeloze combinatie. Onder de 3500 á 4000 toeren gewoon geen trekkracht en een verbruik waar je u tegen zegt.
Verwacht ook niet veel bijzondere update aan de leasert, maar wordt toch wel schieuwnierig naar de opvolger van de Twingo![]()
rjthefrisian zei:Fraaie configuratie! Ik moet zeggen dat ik de auto er op deze auto wel heel rommelig en druk uit vindt zien door alle tierelantijntjes en kleuren.
![]()
De zilvergrijze delen overal en nergens, de foeillelijke dagrijverlichting en de uitstekende deurbeschermers en koplampsproeiers, de diffusor...het lijkt zo op de foto erg onrustig en druk.. msschien dat het in het echt beter lijkt maar op deze foto valt me dat echt op..
Heel veel succes met wachten want je hebt straks wel een bomvolle auto voor de deur!
A3-White zei:Schop niemand tegen het zere been, wie weet is de wagenparkbeheerder aan het pushen om de Ford uit te laten dienen.
Supercharger zei:adinsx, kan het zijn dat je Megane nu in de buurt van Venlo rondrijd? Ik ben nu de afgelopen 2 weken al 2 keer een RS230 tegengekomen die er zo uit ziet, maar vergeet steeds het kenteken te onthouden.
adinsx zei:Wie had het ook alweer over weinig trekkracht onderin van de 2.0 Ford motor.
Terence zei:Ach zo'n 2.0 was in 2000 echt een prima motor :T
Toch een aardig kleurtje hoor![]()
Moderator
adinsx zei:A3-White zei:Schop niemand tegen het zere been, wie weet is de wagenparkbeheerder aan het pushen om de Ford uit te laten dienen.
Nee hoor, al wil hij wel dolgraag dat de Cmax wordt afgereden tot eind augustus, maar zo ver zal het niet gaan. Leasemij is ook op de hoogte van zo snel mogelijke aflevering.
Supercharger zei:adinsx, kan het zijn dat je Megane nu in de buurt van Venlo rondrijd? Ik ben nu de afgelopen 2 weken al 2 keer een RS230 tegengekomen die er zo uit ziet, maar vergeet steeds het kenteken te onthouden.
Eh nee, hij rijdt in Rockanje (omgeving Rotterdam) rond. Er is wel een R26 die behoorlijk op die van mij lijkt, maar waar die rijdt weet ik zo niet. Zal het eens opzoeken. En een kenteken is altijd welkom![]()
adinsx zei:68-N?-?? is in principe een te oud kenteken voor een R26.
§anitarium zei:adinsx zei:68-N?-?? is in principe een te oud kenteken voor een R26.
Hij schrijft dan ook 68-N??-?, niet 68-N?-??, een wezenlijk verschil.
Moderator
Ik kwam die vacature al vaak tegen de laatste maanden. Gefeliciteerd!Maar gezien ik als Hoofdredacteur
Moderator
Ivanov zei:Hoe lang hebben jullie de Twingo al? Is dat geen garantie/coulance meer?
Het zou na 5,5 jaar en 62.000km de eerste 'Franse streek' zijn.
adinsx zei: