A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

ooh, die is goed hoor, wees maar niet bang.
Ben vandaag nog ff naar kantoor gereden om een paar doosjes (met flesjes) voor morgen in huis te hebben.
Er staan denk ik nog ongeveer een fles of 150 op jullie te wachten.

Zal het genoeg zijn of moet ik extra in laten vliegen van Z-A ?

000201BA.gif

Moet je even naar ketel een PM'tje sturen, ken zijn drinkgedrag niet maar rijd ook in een Red, soort zoekt soort.

Ach, als hij geen rode lust heb ik altijd die (verdunde bijna) witte wijn nog liggen nav het rode draadje van Avant-Red

:)

Maak net een lijstje van werkzaamheden met wat ik voor 02-01 toch echt moet hebben gedaan. Had ik maar een "Avant"!!

Alvast een blijde zoon met de nieuwe aanwinst, voor diegene die het wil weten ; 86-ZD-FH

DSC00552.jpg

Dus, dit jaar geen forum meer!

Over die champ is wel nagedacht. Immers het eerste waar die relaties op 1-1 aaan denken is mijn bedrijf. En het is een traditie die al 15-20 jaar wordt gedaan.

Ik stuur ze trouwens meer naar de mensen in het bedrijf waar mijn medewerkers het meest te maken hebben, zoals de monteurs die voor mij werken (op inleenbasis) en de administratieve medewerkers her en der. Dus niet zo zeer naar directies en inkopers.

@A3-White - in spe

Hoeveel inch velgen rijdt je? 16? of 17"? Verder werkelijk mooie wagen dat wit! Gedurfd, dat zeker, maar denk dat je een perfecte keuze hebt gemaakt. Komen nog wel foto's als je wagen daadwerkelijk afgeleverd is he?

Succes met wachten!

Toch zuur dat ik tot ca. 14 januari moet wachten op mijn A3, had er graag bij geweest de 7e.
Durf niet te komen met mijn 206...

Hopelijk komt er nog een tweede meeting!?

A6 Red + Avant, zie jullie zodra ik hem heb en wijn is toch niet aan mij besteed.
Ben waarschijnlijk de enige alcoholvrije Audi rijder:)

@ A3-White
Vind het leer erg mooi staan bij een witte auto.
Heb zelf getwijfeld over bruin leer, toch maar voor zwart gegaan. Staat altijd bij Lavagrijs denk ik.

Ben er nog niet over uit of ik nou blij ben met de dakreling of niet. Zal blijken waneer de auto voor de deur staat.

Ik weet wel hoe een koe een haas vangt; met een hengel:confused:

Prettige jaarwisseling.

@mike73

Klein hebbeding, geeft even iets meer aan mijn kale deurpanelen; 8PO xxx 420A 4PK - Zojuist opgehaald, Euro 16, whawhawha, compleet!!

Zal het hele nummer op de PM zetten

A6-Red zal opkijken!

Google says:

Uw zoekbewerking - 8PO 035 420A 4PK - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

en nu ???

Nieuwsgierig!

Je zal het wel zien op 07-01! Wordt niet bose.

Vroeg op deze ochtend, 05.00 uur, de Golf uitgeruimd, wist niet dat er zoveel troep in kon liggen, uitgezogen, en gewassen. Even op vrouwlief wachten en dan is het ajuus met de wagen.

Champagne net buiten gezet, past niet in de koelkast. Laatste 2 offerte van dit jaar nog even maken, bestellingen plaatsen voor levering januari 2008, linde-bomen snoeien (moet tussen kerst en nieuwjaar), druiven opbinden, bladeren ruimen, en dan kan het feest beginnen.

Ga straks ook maar ff wat doen.
Huis opruimen en zo, morgen komt vrouwtje weer terug (was 2 weekjes op familie bezoek) en straks de kids ook weer (logeren bij O&O) dus huisje moet er spik en span uitzien anders olala

Champagen staat ook bij mij al buiten (niet in het zicht anders grijp ik straks mis)
ondertussen alvast een flesje wijn opengetrokken dus zou zeggen:

Proost en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

@Mike73

Ben niet de enige, lust ook geen druppel alcohol :rolleyes:

Hoop wel dat er nog cola op de zaak aanwezig is, de 7e....:)

Alvast aan iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!:T

cola bij een lunch :confused:

als er geen wijn is en/of er moet nog gereden worden, dan voor mij toch maar vruchtensapje...

th_Afb003.jpg

Het bewijs, ingeleverde auto.

Zo alle klusjes gedaan. Zie de champagne staan. Kalkoen in de oven. Wijn op tafel. Haardje aan. Mag weer binnenkomen.

Voor wat betreft de zevende:

Wordt mijn inziens een mooie middag!

Hoop dat de weersdiensten ernaast zitten...:(

Verwachting komende 5 dagen
dinsdag 01 januari tot en met zaterdag 05 januari 2008
Eerst vrij koud weer met donderdag en vrijdag kans op wat regen of sneeuw. Zaterdag regen en stijging van temperatuur.

di wo do vr za
Zonneschijn (%) 10 40 30 30 20
Neerslagkans (%) 20 10 20 30 80
Neerslaghoeveelheid (mm)0 0 0 0-1 2-8
Minimumtemperatuur (°C) 2 -4/0 -5/-1 -2/+2 -1/+3
Middagtemperatuur (°C) 4 0/+3 -1/+2 1/5 5/8
Windrichting ZO O O ZO ZW
Windsnelheid (bft) 2 4 4 3 4
maandag 31 december 2007 11.58 uur Uitleg

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zondag 06 januari tot en met woensdag 09 januari 2008
Grote (90%) kans op wisselvallig weer met temperaturen rond of boven normaal.

maandag 31 december 2007 11.58 uur Uitleg

Kan Meeuw in ieder geval zijn dakkie dicht laten....;)

Mooie wagen hoor!!! Echt een hype die witte lak.
Sinds jaar en dag in warme landen een normaal gezicht witte lak.

Re: Kan Meeuw in ieder geval zijn dakkie dicht laten....

mooi dat ik wel mijn winterwieltjes heb ondergeschroefd

@meeuw,

Bakkie kan gewoon open, kachel is aanwezig, en we moeten de stoere volvo buur toch bewijzen dat de audigansters ook stoer zijn.

Een wijs idee om de "inleners" en admi krachten te sturen, heb je uiteindelijk meer aan dan de inkopers.

Als het een beetje "meezit" dan zitten er dan al 1000 km op.

@Meeuw

Beetje die-hard doet inderdaad gewoon die kap naar beneden.
00020191.gif

Daarna rij je je cabrio bij ons het magazijn in en helpen wij je met hozen.

@White

1000 km he, ken dat en voor je het weet staat die teller weer in de 5 cijfers of hoger.

@Avant-Red

Mijn goede voornemen voor 2008 is geen Cola in huis te hebben.
Heb met je vrouw een deal gemaakt dat inhoudt dat je je thee voortaan zonder suiker krijgt :)

@Ketelapper

Vruchtensap is geen punt, gisteren zelf nog een pak opengetrokken en was niet groen uitgeslagen.
Maar.....wijn is toch van druiven gemaakt.....is dan toch eigenlijk druivensap o_O

Zullen trachten wat extra plek binnen vrijmaken mocht het te slecht weer worden om elkaars auto's buiten te bewonderen dan kunnen we wellicht binnen verder gaan.

@A3-White:
mijn record is Audi A4 geweest... afgeleverd op 2 januari 2003 's avonds en de vrijdag erna stond er 1.850 km op de klok :eek:

@A6-Red:
:D

@meeuw:
met onze 307cc rijd ik graag ook in de winter open! temperatuur >7 graden en heldere zonnige hemel :cool: sjaal om, stoelverwarming aan en genieten maar (y)

@Ketelapper: Vorige week nog met 7 gr. open gereden, maar wel onder een zonnetje.

Hoop dat jullie een betere jaarwisseling hebben gehad dan ik. Was rustig thuisgebleven en om 3 uur naar bed. Wordt er om 5 uur gebeld, staan er 2 politieagenten voor de deur. Mijn vrouw doet open en krijgt te horen "bent U de moeder van Viktor"? Schrikken dus, zeker nadat afgelopen jaar een jongen uit ons dorp dronken (die wij van school kenen) bij een oud/nieuw feest in Haarlem is vertrokken en pas enkele dagen later uit de haven is gehaald (was toen nog met opsporingsberichten op het journaal).

Bleek dat mijn zoon van zijn fiets was gevallen op zijn mond. Onze telefoon werd niet opgenomen, dus was de politie ingeschakeld, want hij moest zsm naar een tandarts die al stond te wachten. Ik naar Heemstede gescheurd en vervolgens door naar Zandvoort. Kende het adres niet en mijn navigatie kreeg ik niet aan de praat. Politiebusje aangehouden en achter hem aan gereden naar de tandarts. Die heeft de tanden weer op z'n plaats gezet en nu maar hopen dat het weer in orde komt.

Straks moet ik naar mijn voerbalclub voor bardienst, dus ik denk dat later vanmiddag mijn luiken wel dichtvallen.

Allemaaal nog de beste wensen!!

Dat is een zware tegenvaller zeg.
Wat een begin van het nieuwe jaar. (n)

Hopen voor de jonge meeuw dat het weer goedkomt met zijn tandjes.

Kan me zo voorstellen dat je vrouw bijna een hartverzakking kreeg toen ze deur opendeed.
Alles met moeders ook goed ?

Sterkte !

Nog 17 uur,

Ik kan niet wachten, maar zoonlief ook niet: heeft dus de hele dag geplanned, van opstaan, ontbijt, de bus, taxi, telefoon mee, tot het terugrijden, driften, piepende banden, etc etc.

Zojuist de teller van de Lancia op 82000 km gezet, niet slecht in 12 jaar.

Weet wat het is, ben zelf ook officieel aan het aftellen geslagen.

sautent2.gif

Vandaag ff. de huur-4 gewassen (wasstraat, actie 50% korting) en compleet uitgemest.
Wat een troep in 4 maanden tijd zeg.

Zojuist vrouwtje gesproken, stapt nu ongeveer in het vliegtuig en om 22.30 op Schiphol.
Straks dus nog ff een ritje maken.

Jij krijgt toch zes van die zuigertjes die lachwekkend makkelijk hun werk doen.

Zie er hierboven toch zeven, of ben je in de zevende hemel omdat vrouwlief thuis komt??

Zal wel mistig zijn!

Mag ik niet zeggen niet, moest het netjes houden. ;)

edit 2: comment verwijderd, moets het echt netjes houden :)

Meeuw junior is uit z'n coma ontwaakt. Hij kan zich bijna niets meer herinneren van de nacht. Heeft hem dus behoorlijk geraakt vannacht.
Met zijn snaveltje is het niet best. De tanden staan iets uit elkaar. Dus moedermeeeuw zal morgen met hem naar een tandarts of de orthodontist moeten.
En dat terwijl hij net een paar weken klaar was mijn zijn beugeltoestanden!

Tjee, is wat zeg, voor de rest geen verwondingen ?

00020080.gif

Maar zoals ik het begrijp heeft jonge Meeuw gelukkig geen afgebroken puntjes of ontbrekkende elementen. Als alles nog op zijn plek staat dan zal het toch hopelijk wel goedkomen.

Waardoor is JR eigenlijk van zijn fiets gevallen, aangereden, sturen in elkaar, promillage?

Wel balen, net een mooi bekkie, eindelijk beugellooszoenen, is het nu weer terug bij af.

Meeuw jr. heeft wel een afgebroken hoek van zijn tand en wat scheurtjes. Weten nog niet of dat te repareren valt. Verder geen verwondingen.

De oorzaak was gewoon veel te veel drank, dus omgevallen met zijn fiets. Hij is wel gewend om met vrienden op de fiets naar de kroeg in Haarlem te gaan, maar dan drinkt hij slechts een paar biertjes (dan moet je immers betalen). Nu was het een feest bij iemand thuis met gratis drank, dus vermoedelijk 7-8 biertjes en meer dan 5 glazen champ. Zelf weet hij er bijna niets meer van, dus dat zegt al genoeg.

Is de A3 al afgehaald??

@Meeuw

Waardeloos voor jr. zeg.
Hoekje is te repareren maar scheurtjes ?
Hoop maar dat dat goed komt.

En meteen een goede les, blijft hij voortaan (mischien) wel van de fiets/brommer en toekomstige auto af als hij gedronken heeft.

White nog niet gehoord, zal wel in de taxi zitten.

@A3-White

Zonder meer een schitterende auto, met mooie samenstelling van het interieur. Maar zie ik dat nu verkeerd of zit er geen lederen stuurwiel in?

Jongens, nog 45 minuten en dan zit ik in de bus naar de dealer.

Winterbandjes zojuist besteld, want ja ja, weeralarm!!, er komt sneeuw, wel gaaf zie je alleen die Bicolors op de foto.

En ja Bolide, geen lerenstuur, ben bezig met een leren stuur, echter dan in ammoretto!!
hetzelfde geld voor de handremgreep!!

De schoenen staan onder de kachel op te warmen, bankpasjes geactiveerd, warmechocomel in de thermosfles (je zou maar stil komen te staan), en waxinekaarjes voor wat extra licht onder de zwarte hemel.

Heb je auto 'gespot' bij Volkswagen Pouw. Kenteken zat er al op, en hij stond in de showroom.
Hele mooie auto hoor! Die velgen passen ook wel goed als je ze in het echt ziet!

Heb ook foto's gemaakt. Zeg maar als je ze wil zien. :)

Fraaie preview! Wit als kleur vind ik erg mooi en je vinnetje komt er zo mooi uit!!! Heb je gelijk ook een Meguiar's poetsmiddel collectie aangelegd? ;) (Gave kleur om te poetsen)

Veel plezier!

Yep, plaatsen, Dutchnik, kan ik nog even bellen als ik nog wat onjuist zie!

en de eerste die BC in IRL ziet;

Zoonlief heeft zijn rugzak gepakt, incl. kleding om te overnachten, prachtig zo'n kind.

dsc00029et2.jpg

dsc00030om6.jpg

dsc00031zi4.jpg

Excuses voor de wat mindere foto's. Met mijn mobiel gemaakt.
Wel grappig, onze Witte Touareg stond buiten de deur. :)

Wel wat problemen met onze auto :(.

Maar A3-White, geniet ervan!

Edit: Heb niet meer foto's gemaakt. Zat verder boven in de R8, even de geuren en de atmosfeer in te ademen. Kon er wel moeilijk in en uit trouwens...

Terug
Bovenaan