A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

Hele mooie auto, dito interieur *kwijl*, maar de wielen... daar ben ik nog niet overuit... Misschien als de auto er in zijn geheel op staat, maar ik vind ze zo op deze foto niet de beste keus, sorry...

Wel een hele hele nette auto hoor (y)

Mooie auto, en een schitterend interieur.
De velgen kan ik echt niet mooi vinden, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak

Mooie auto !

Wel jammer dat een MF stuurwiel er niet meer afkon, dat maakt het toch iets meer 'af'.

schitterende wagen! De wielen komen er op de foto niet erg mooi uit, maar die mening kan met andere foto's veranderen natuurlijk. Je speeltje nu even tussen die volkswagens weghalen en klaar! erg mooi interieur trouwens!

Erg nette verschijning (y)

Alleen zoals gezegt is het even wennen met de velgen. Welke maat is het? Had wel een maatje of misschien twee groter gekund.

Zeker 02-01-2008 - 14.00 uur ; Gaat zeker lukken. Velgjes gewoon bij de dealer. Vond deze mooier dan de ATP S6. Bi-color, is makkelijker met schoonmaken, want de huidige misano's is maar niks.

0002006C.gif

Wauw, dat wit is echt wit he !
Binnen heeft Alba ook hun best gedaan zie ik. En die wielen, om je vingers bij af te likken.
Hele mooie combi met dat wit (y)

Foto's doen je wielen absoluut geen recht. Ben vandaag nog ff naar mijn eigen bolide gaan kijken (was er toch ivm mijn gevalletje schade, wat een mens al niet verzint om met een goed excuus 2x in de week bij zijn nieuwe auto te kunnen gaan kijken :rolleyes:) en in het echt zijn ze vele malen mooier dan op de foto. Het zwart (hoogglans) komt niet tot zijn recht op de foto's waardoor de wielen somberder lijken dan ze in het echt zijn.

Ben blij dat ik die bi-colors heb genomen, en vind die onder jouw bolide ook zeker niet misstaan.
Mischien zelfs nog wel mooier dan onder de mijne omdat de jouwe hagel wit is en dan past een zwart accent nog beter.

Alleen, waar is je gele plaatje ??

Dit wordt echt leuk in Jan :cool:

[size=x-small]edit: begon met een spelfout eindigde met een kleine aanvulling o_O[/size]

Velgen zien er misschien nog raar uit omdat het logo nog ontbreekt. We bekijken het straks in zijn geheel wel 's eventjes! :)

Wordt 01-01-08 aangevraagd!! Nieuwe kenteken!!, of niet??

Wit is echt wit, de flitser / wit combi is niet echt mogelijk. Zal er nog eens een fototje zoeken.

Mooie auto! Denk niet dat je al een nieuw kenteken krijgt. Laatst uitgegeven kenteken is 30-ZD-PN. En dr zullen nu niet zoveel kentekens meer aangevraagd worden.

Nette wagen maar de velgen lijken wel klein op de A3. M'n zus heeft 'n A3 ambition ofzo pré-facelift volledig zwart zelfs de plafondbekleding. Deze is veel mooier door de nieuwe neus. Hij rijdt wel strak (2.0TDI met 140pk). Echter ben ik compleet ontgoocheld over de gebruikte materialen van het dashboard. Van het navi-systeem ben ik ook niet kapôt. Dat van bij 'm zus is mooier maar dan nog. Leuk detail is de rode verlichting aan de deurgreep vanbinnen! Subtiel en onopvallend lichtje, al gezien?

Met mooie combi bedoel ik de combinatie Wit-wielen-interieur (y)

Ik weet heus wel dat het een sportsback is en geen station, combi, avant o_O

Is het leer achteraf ingebouwd? Bij de passagiershoofsteun lijkt het wat minder te passen.

Met combi wit / flitser bedoel ik dat de foto's een stuk slechter zijn met belichting, dat wit weerkaatst de flits enorm.

DSC00549.jpg

DSC00545.jpg

Ja, uiteraard zijn er nog voldoende opties om de auto op te waarderen, zoals de grotere wielen en de stuurbediening, en nog 170 pk, etc etc. Gaat dan toch naar de Euro 45000 toe, en dat zijn op zijn A6-red's veel knikkers.

White,

Is jouw leer nou gladder van textuur dan origineel Volterra leder van Audi ?
Kan het mis hebben maar is het niet veel minder geribbeld ?
Maakt het wel sjieker.

Heb gemerkt dat Alba bij mijn auto ook gladder leder heeft toegepast dan dat Audi doet.
Ben er wel bij mee want oogt een stuk mooier.

Zwarte hemel maakt het binnen stuk sjieker (y)

Heb je nu wel of geen Xenon, dacht toch niet dat ik het gezien had in je optie lijst maar op de foto lijkt het alsof je wel Xenon heb ?

Het leer is inderdaad glad, gelukkig heb ik gordels zodat ik er niet van af glij:p

En ja, zwarte hemel, je zou het bijna vergeten.

Xenon, nee volgens mij niet, super flitstoestel denk ik zo.

Kan de 7e leuk worden.
Even onze Volvo buurman de ogen uitsteken.

Ziet eerst de zon opkomen (A6-Red)
wordt dan blauw van jaloezie (A6-Avant Red tijdelijk nog A4-Blue)
trekt dan wit weg van al dat schoons (A3-White)
en daarna weer rood van schaamte (Ketelapper)

Als we in deze volgorde voor zijn raam voorbijrijden kan het een leuke dag worden

:):):):):):):):):):):):)

Dat interieur, prachtig!
Die velgen is echt heel erg jammer, het was een goede formule!
Maar ik denk wel dat je er tevreden over zult zijn :cool:

Kan het niet laten ;

DSC00532.jpg

DSC00541.jpg

En die velgen; er is meer keuze in velgen dan in kleuren voor deze auto, en het moet of uit de lengte of uit de breedte komen, en ook nog comfortabel blijven.

@A3-White - in spe
Schitterende wagen. Meer kan ik gewoon niet zeggen. Mjammie. PS lunch ze de 7e!

@White

Ik geloof dat iedereen wel wat over bi-color keuze te zeggen heeft.
Wel grappig hoe de meningen hierover verschillen maar ondertussen rijden wij er straks superstrak bij.

Enige wat ik zonde vind is dat je dakvin zwart is.:(
Waarom spuit Audi dit op de 3 en 4 modellen niet mee in de carrosseriekleur zoals ze bij de 6 bv wel doen ?

@FASt

je weet waar we zijn ;)

Strakke auto, strakke bestuurder!!

Die dakvin vindt ik juist top! Steekt zo af bij het wit, dat het juist niet storend is. Op een donker grijze, zwart of blauwe is het anders en deel ik je meening.

gps-vin idd jammer :( maar als accent op dit wit toch wel weer mooi (y)
godzijdank trouwens SB zonder dakrails in deze kleur...

als kenteken 1-1 wordt aangevraagd, is het niet 2-1 rijden :rolleyes: RDW telt er 3 tot 4 werkdagen voor, en in januaridrukte misschien nog eentje meer... (en op 1-1 is alles dicht)

heeft Alba nu een eigen logo'tje in de zijkant van de stoel geslagen :confused: lijkt dan bijna Audi exclusive... (maar dan zou het in deurpaneel zitten) (y)

Kenteken is dat zo,

Bij mij zitten de platen er al op maar de wagen is nog niet op naam gesteld.
Kan 't zijn dat de plaatjes voor White al klaar liggen ??

Logotje zat ik ook al naar te kijken.
Heb in zitten zoomen en lijkt inderdaad of er ALBA op staat.
Zou niet netjes zijn van ze. :(

Hoop niet dat dit bij mij ook zo is, was mij althans niet opgevallen.

Daar dacht ik ook zo over, geen dakrailing, neem wel een transporteur!!

Kenteken is al aangevraagd, alleen nog niet bekend bij de personen die ik heb gesproken.

Dat logo is van de airbags, is van aluminium, dus niets exclusive.

Ben nu wel aan het kijken naar de deurinleg, misschien toch alu, of hoogglans zwart, boxroosters worden gewijzigd, zijn inmiddels besteld, krijgt alu accenten, echter niet in Nederland op voorraad.

Vrouwlief is net thuis, en heeft de auto goedgekeurd van de foto's af.

zulke plaatjes, en die van mooie two tone interieurs laten mij alweer nadenken :rolleyes:

nieuwe A4 of A6 facelift,
Audi Exclusive Sonderfarbe Suzukagrau Perleffekt,
Audi Exclusive pakket interieur combinatie zwart leder met zilvergrijze middenbanen en dubbele stiksels zilvergrijs (y) (of zwart met magnoliaweiss...)

:eek:

Had jouw vrouw de kleur ook nog niet gezien ?
Komt me bekend voor
0002014A.gif

Dakrailing, deze maand nog en andere A3 rijder (klant) de dakrails ontraden maar was te laat, hij kon ze niet meer af bestellen, wagen was al in productie.

Logo: gelukkig, zou jammer zijn als Alba op zo manier je wagen benut om reclame te maken.

Accenten: als je boxroosters alu accenten krijgen dan zou ik de deurinleg ook in alu doen.
er zitten toch ook alu accenten om je ventilatie roosters, je ppok ed..?
Binnen heb je voor de rest nergens hoogglans accenten of worden dan alle alu onderdelen vervangen door hoogglans zwart, maar dan zit je weer met je boxroosters :confused:
Nhe, niet doen, alles in alu doen lijkt me mooier

Pff lekker karretje, prachtige kleur icm leer. Velgen netjes, zouden best maatje groter kunnen :).

Prachtig beige in het interieur en een A3 is sowieso een mooie auto. Jammer van die velgen

ketelapper Schreef:
-------------------------------------------------------
> zulke plaatjes, en die van mooie two tone
> interieurs laten mij alweer nadenken :rolleyes:
>
> nieuwe A4 of A6 facelift,
> Audi Exclusive Sonderfarbe Suzukagrau Perleffekt,
> Audi Exclusive pakket interieur combinatie zwart
> leder met zilvergrijze middenbanen en dubbele
> stiksels zilvergrijs (y) (of zwart met
> magnoliaweiss...)
>
> :eek:

Zwart met zilvergijze middenbaan + dubbele stiknaad met zilvergrijs stiksel : M O O I
Zwart met wit kan me niet bekoren en ook besmettelijk denk ik zo.

Lak moet ik zien maar alleen jammer dat de meerprijs zo extreem hoog is.

net even gegoogled,

https://www.motor-talk.de/forum/farbkombination-suzukagrau-weiss-schwarz-audi-s4-t1397683.html

whaaaaaaaaaaaaaa, top kleurtje, net als matzwart!!

Jongens, dis toch gewoon wit ???

73377413qi1.jpg

Matzwart lijkt me weer net ff te maffia achtig, heb je hier ook een foto'tje van White ?

Vind de velgen té zwart. Je ziet niet eens meer dat het lichtmetalen velgen zijn :(

Kan die sideskirts ook niet mooi vinden.
Velgen geef ik BoerBosgoed gelijk, te donker.

Mar vraag was of dit nu dat Suzukagrau is of gewoon wit ?

Zijn er genoeg te vinden alleen dan als ex-irak Hummer met pistoolgaten!

Maar, niet te veel vervuilen hier, pak ketel zijn subject maar, maak hem gek, een audi zal het wel blijven lijkt mij zo.

Er zijn mensen die het juist mooi vinden; witte auto met zwarte/donkere velgen. Ik vind het juist echt geen gezicht.

Terug
Bovenaan