Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:... Een mooie 40" Samsung UN 40 aangeschaft voor weinig, erg weinig....
A3-White zei:Ben aan het sparen voor een reisje naar Denver met de familie, erg leuk!
A3-White zei:Midden December zijn we in Nederland, en wie weet wat afspraakjes maken met wat forumbewoners in Easterwood??
A3-White zei:Wordt een mooie reis, zal veel gaan plannen, zal zelf vooruit gaan, m een weekje daarvte werken als dan de familie komt kunnen we een week op pad.
Ben op zoek naar een tablet, heb er niet al te veel verstand van, heb zelf een ipad, werkt lekker, maar flash werkt er dus niet op, dat is een tekortkoming. 7" lijkt mij te klein, het is voor wat te browsen, skype, email, ebooks, en wat muziek te luisteren. Moet wel een beetje snel zijn, en stabiel.
A3-White zei:We zijn in Nederland, de huurauto, een Golf 6 TSI Automaat in het bezit, met navigatie, zonder cruise control, dat snap ik dan weer niet, maar ja wie ben ik.
Tsja, mijn teller op huurauto's (shortlease) staat op 1 auto met stuurwielbieding van de audio maar geen cruisecontrol en 2 auto's met navigatie en stuurwielbediening van de audio maar geen cruisecontrol.Astonished zei:Haha huurauto's hebben vaak de meest vreemde configuraties, het lijkt net of verhuurbedrijven verkeerd bestelde auto's hebben afgenomen.
A3-White zei:We zijn in Nederland, de huurauto, een Golf 6 TSI Automaat in het bezit, met navigatie, zonder cruise control, dat snap ik dan weer niet, maar ja wie ben ik.
Direct wat belangrijke bezoeken gedaan, ja van die bezoeken die altijd als eerste aangedaan dienen te worden. Maar ook de paprika chips, de gevulde koek, een frikadel en borrelnootjes, toch weer 10 maanden geleden. O, en wat een kleine auto's, dat viel zelfs mijn vrouw op, die niets met auto's heeft.
Vandaag even naar Batavia stad, een shirt scoren bij Carvallo, kibbeling eten en zeker bij wat vrienden aankloppen, jaja, zonder afspraak, zoals we dat al jaren doen.
Soloman zei:Sorry A3, maar ik zie het nog steeds zo: Als je in de VS mag wonen, ben je uitverkoren. Hier zit je op een mierenhoop met alle problemen die daarbij komen kijken. De VS zijn nog steeds het beloofde land. Met prachtige natuur en ruimte. Ik ben echt jaloers op je.