Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Haarr, stoere opmerking van je. Oppervlakkig zowel letterlijk als verguurlijk. Als je mijn avontuur niet kan waarderen of normaal beoordelen dan kan je beter geen opmerking plaatsen. Ik kan tegen kritiek ook als het over mijn voorkomen gaat. Als een persoon zoals Red, Adinxs of Fast dit had geplaatst had ik hem anders beoordeeld.
A4-Black: Maak je geen zorgen, White zal er altijd zijn.
O ja, en over succes: vandaag in opdracht Darrel Waltrip Subaru en Honda, Reeves Audi, Mike Smith Mercedes Benz en Shrewsbury Audi. En verloren Mercedes Benz of Miami, Porsche Ft Myers.
Overigens heeft de firma Betonlook uit NL opdracht gekregen voor een showroom van Ferrari in Florida. Wil graag eens met deze heren praten, wie kent ze?
A3-White zei:Haarr, als grap bedoelt of niet, ik ken je niet en dat is voor mij al reden genoeg om juist niet op iemands uiterlijk te reageren. Hoe je mijn reactie beoordeeld is aan jou. Ik zie hem niet als zuur. Ik hoop dat je net zo van het leven geniet als ik doe: de enige oorzaak van de kin.
!
A3-White zei:vanaf heden schrijf ik een maandelijkse column in het blad automobiel management.
A3-White zei:O ja, misschien toch; vanaf heden schrijf ik een maandelijkse column in het blad automobiel management.
A3-White zei:O ja, misschien toch; vanaf heden schrijf ik een maandelijkse column in het blad automobiel management.
A3-White zei:Vandaag richting Chicago gereden. Kwam dit op de terugweg tegen;
En dat met 65 mijl per uur. De deur zat vast met zo een tuinhekding...........wat is het moeilijk om het woord te vinden. Ook photobucket heeft kuren.
meeuw zei:@White: Hier trouwens over een week een A1 White op het pad!
meeuw zei:1.2 TFSI (ga ik nog laten chippen) Ambition Proline Business + uitgebreide Navi en schuifdak.
Dus met veel toeters en bellen (behalve leer en xenon), lichtmetaal, sportonderstel, sportstoelen, etc. etc.
meeuw zei:@White: Hier trouwens over een week een A1 White op het pad!
![]()
Ik was geloof ik eens van de eerste die erin reed. Moet ergens rond 24 januari geweest zijn.meeuw zei:@AudiA8: Zou idd kunnen. Het is/was een demo. Stond normaal in Alkmaar maar is voor mij naar Haarlem gebracht. Uuuh, wel rustig gereden?
Micha D. zei:@meeuw: Dan was het een andere.
meeuw zei:@A3-White: Moet nog uitvinden hoe het met de garantie zit bij een chip. Zag op de websites van JD en Den H nogal wat vage info daarover.
A3-White zei:Toch lekker, 1.200.000 tegeltjes, 400.000 kg klei verkocht.
Micha D. zei:Maar wat is precies je baan, tegels verkopen?