A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

Haarr, stoere opmerking van je. Oppervlakkig zowel letterlijk als verguurlijk. Als je mijn avontuur niet kan waarderen of normaal beoordelen dan kan je beter geen opmerking plaatsen. Ik kan tegen kritiek ook als het over mijn voorkomen gaat. Als een persoon zoals Red, Adinxs of Fast dit had geplaatst had ik hem anders beoordeeld.

A4-Black: Maak je geen zorgen, White zal er altijd zijn.

O ja, en over succes: vandaag in opdracht Darrel Waltrip Subaru en Honda, Reeves Audi, Mike Smith Mercedes Benz en Shrewsbury Audi. En verloren Mercedes Benz of Miami, Porsche Ft Myers.

Overigens heeft de firma Betonlook uit NL opdracht gekregen voor een showroom van Ferrari in Florida. Wil graag eens met deze heren praten, wie kent ze?

Tsja White, 3 kinnen :confused: Ik tel er sowieso maar 2 :)

Ik dacht vandaag op New York Autoshow zomaar een aantal keer dat je er toch was... USA kids gaan allemaal keurig voor de foto zo stoer staan met één armpje leunend op de auto als White junior op een paar van jouw plaatjes ook doet!

MINI dealership... daar zou ik zomaar ook eens binnen kunnen gaan komen. Ik heb Roadster Concept gezien en vind 'm behoorlijk gaaf. Ook al even aan ketelapster laten zien via internet en gedachte viel goed binnen ;)

A3-White zei:
Haarr, stoere opmerking van je. Oppervlakkig zowel letterlijk als verguurlijk. Als je mijn avontuur niet kan waarderen of normaal beoordelen dan kan je beter geen opmerking plaatsen. Ik kan tegen kritiek ook als het over mijn voorkomen gaat. Als een persoon zoals Red, Adinxs of Fast dit had geplaatst had ik hem anders beoordeeld.

A4-Black: Maak je geen zorgen, White zal er altijd zijn.

O ja, en over succes: vandaag in opdracht Darrel Waltrip Subaru en Honda, Reeves Audi, Mike Smith Mercedes Benz en Shrewsbury Audi. En verloren Mercedes Benz of Miami, Porsche Ft Myers.

Overigens heeft de firma Betonlook uit NL opdracht gekregen voor een showroom van Ferrari in Florida. Wil graag eens met deze heren praten, wie kent ze?

Nou het was maar een geintje; heb er zelf ook minimaal 2. Ik zie niet in waarom een ander dit wel had mogen plaatsen en ik niet?
Ondanks je zure reactie wens ik je toch veel succes in de VS, hoop dat je bij je klanten iets vrolijker bent. :)

Haarr, als grap bedoelt of niet, ik ken je niet en dat is voor mij al reden genoeg om juist niet op iemands uiterlijk te reageren. Hoe je mijn reactie beoordeeld is aan jou. Ik zie hem niet als zuur. Ik hoop dat je net zo van het leven geniet als ik doe: de enige oorzaak van de kin.

Ik ben zakelijk bij mijn klanten en hoef niet als vrolijke jantje binnen te komen.

@Ketel: beurzen bezoeken zijn uitjes voor de mensen, en de hele familie gaat mee. Er is altijd wat te eten, en op iedere stand is er wat te doen voor de kids (tenminste hier in Chicago). De dealer op Manhattan kan je bezoeken, zou het doen als ik jou was, en dan ook weer volgend jaar, want dan is hij verhuisd naar het pand aan de overkant van de straat (BMW Pre-owned). Hele verbouwing van de BMW en MINI kosten ca. $45.000.000!!!! 80% van het project bestaat uit personeelskosten!

A3-White zei:
Haarr, als grap bedoelt of niet, ik ken je niet en dat is voor mij al reden genoeg om juist niet op iemands uiterlijk te reageren. Hoe je mijn reactie beoordeeld is aan jou. Ik zie hem niet als zuur. Ik hoop dat je net zo van het leven geniet als ik doe: de enige oorzaak van de kin.

!

Tja, dat is niet zo vreemd op een internetforum.

Maar als je je beledigd voelt door mijn opmerking:
0003qs.gif

Haarr, klopt en daarom lijkt het mij simpel om juist niet op de man te spelen, hoe grappig bedoeld dan ook. Staat overigens ook in de huisregels, maar dat terzijde. Ik voel mij absoluut niet beledigd, maak je geen zorgen, ik zit heerlijk in mijn vel (uitgerekt dat wel), en geniet iedere dag weer. Ook vandaag op koninginnedag, straks lekker naar de vlooienmarkt. Heb jij nog wat beleefd vandaag of hou je niet van Beatrix?

Gelukkig ken ik verschillende personen door het forum persoonlijk, gegroeid door de reacties en het besluit om eens samen te komen. Moet je ook eens doen, is erg leuk en je leerd de personen toch heel anders kennen.

Ben hier in het dorp op de markt geweest en even in Dld.
Straks nog even een pilsje op het evenemententerrein.

Prettige dag nog.

Haarr heeft natuurlijk een punt wat betreft de privacy. Alles wat hier wordt
neer getikt blijft jaren staan. Ria Visser weet er alles van na die affaire met
Mart Smeets. Arie doet het goed maar hij houdt niet van taxichauffeurs en
dat maakt mij geen ene moer uit. Ik ben blij dat ik er van af ben. Trouwens
als je de 80 gepasseerd bent is sokken aantrekken al een hele klus. :p

Flop, Ja, door de branche zelf in de hand gewerkt en niet alleeen in Nederland. Maar er zijn positieve uitschieters bij, zoals ene chauffeur rijdend in een MB R klasse. Bellen we nu altijd als we naar Schiphol moeten, erg correct allemaal.

Zo een week verder. Eigenlijk helemaal niets nieuws gebeurt. Straks even de garagevloer schoonmaken, eenvoudige ontvetter een borstel en water en dat zal het vloertje weer glimmen.

O ja, misschien toch; vanaf heden schrijf ik een maandelijkse column in het blad automobiel management.

A3-White zei:
vanaf heden schrijf ik een maandelijkse column in het blad automobiel management.

Cool, worden die ook online gepubliceerd?

Ik heb geen abonnement, maar check de site wel eens.

Vandaag richting Chicago gereden. Kwam dit op de terugweg tegen;

0aaabc9b.jpg

297c9a48.jpg

En dat met 65 mijl per uur. De deur zat vast met zo een tuinhekding...........wat is het moeilijk om het woord te vinden. Ook photobucket heeft kuren.

Niet veel gebeurt deze week, of................Nee niet echt. Wel een opdracht voor de McLaren / Fisker dealer in Palo Alto / San Francisco, lekker vole containertje met tegels in het zwart! Tja niet mijn keuze, maar ieder zijn ding.

Wel bij de introductie van de 2012 Focus geweest bij de locale dealer. Was van 6 tot 8 met eten (dat was de reden dat ik er heen ging, want Ford is nou niet mijn merk) en kwam om 06.48 binnen. Ik was de enige bezoeker, heb de auto bekeken, er in gezeten, wat me opviel was dat de middenconsole heel erg breed was, knie past er niet lekker langs, en met uitstappen kwam de knie tegen de lichtschakelaar welke promt aanging. En het eten: niet gezien, niet geroken, Nee, een teleurstelling zowel auto als introductie. Mijn vooroordeel tegen Ford werd weer eens bevestigd.

Verder was het mooit weer, niets meer niets minder.

Misschien moest je aangeven dat je ook voor het eten kwam. Hadden ze een pizza/chinees/o.i.a. kunnen bestellen. :D

Psst we willen natuurlijk wel maandelijks een linkje naar je colum. Moet super zijn om te lezen.

wij kijken ook gewoon neer op zo'n nagelnieuwe Ford Focus.
in de folder is het een schitterende auto maar schijn bedriegt

o_O

Kom er achter dat het vrijdag de dertiende is; Ja, heb een keer volgens mij in 1998 zo een slechte vrijdag de dertiende gehad: op weg naar de klant geflitst, bij de klant niet de opdracht gekregen en toen ik bij hem weg reed een paaltje over het hoofd gezien. Echter vanmiddag kreeg ik een opdracht, totaal niet meer verwacht, klant was absoluut niet blij (kon het mij ook voorstellen) maar heeft toch besteld hij voor een Acura dealer op Long Island. Zonder enige aandrag of enige verkoop van mijn kant. Wel leuk, maar ook weer niet.

En over het eten: Ja, als wij bij "vrienden" op bezoek gaan nemen wij altijd wat te eten en drinken mee. Is eigenlijk ook wel leuk. Nadien wordt het eten wat over is ook weer verdeeld. Erg plesant.

A3-White zei:
Vandaag richting Chicago gereden. Kwam dit op de terugweg tegen;

En dat met 65 mijl per uur. De deur zat vast met zo een tuinhekding...........wat is het moeilijk om het woord te vinden. Ook photobucket heeft kuren.

Vergeet niet dat dit soort voertuigen gewoon een chassis heeft. Zolang dat nog niet verrot zit, heeft de auto best nog stevigte waar een gelijk uitziende zelfdragende carrosserie dan bijna uit elkaar valt.

De Panda blijft. Voor jr. en andere kids als ze hier zijn (+ boodschappen bij AH).

@Black:

1.2 TFSI (ga ik nog laten chippen) Ambition Proline Business + uitgebreide Navi en schuifdak.

Dus met veel toeters en bellen (behalve leer en xenon), lichtmetaal, sportonderstel, sportstoelen, etc. etc.

Lekker Meeuw! Wordt een moelijke keuze voor je of met de A1 of met de A4 op stap. Gaat de dealer in Haarlem al verhuizen?

meeuw zei:
1.2 TFSI (ga ik nog laten chippen) Ambition Proline Business + uitgebreide Navi en schuifdak.

Dus met veel toeters en bellen (behalve leer en xenon), lichtmetaal, sportonderstel, sportstoelen, etc. etc.

Mooi zo met het schuifdak. Chip geeft 'm net wat extra power. Wist overigens niet dat deze zo zuinig rijdt.

meeuw zei:
@White: Hier trouwens over een week een A1 White op het pad!

A1.jpg

Gefelciteerd! Leuk wagentje!
Ik heb gisteren zelf een A1 opgehaald. Ook een 1.2 alleen dan Shiraz rood S-edition.
(fotos op het AF)

PS. volgens mij heb ik in deze A1 proefgereden, kan dat?

@meeuw: Reed jij vanmiddag om 12:15 over de Heemsteedse Dreef. Ik zag namelijk een witte A1 voorbij komen. Wel gefeliciteerd met je aankoop.

@A3-White: Dat is nog eens een Rat Rod die je tegenkwam :LOL:.

@Micha: Nee, dat was ik niet. De auto heb ik (waarschijnlijk) vrijdag pas.

@AudiA8: Zou idd kunnen. Het is/was een demo. Stond normaal in Alkmaar maar is voor mij naar Haarlem gebracht. Uuuh, wel rustig gereden?

@A3 White: Denk niet dat de dealer gaat verhuizen. Ik weet dat er ooit sprake van zou zijn omdat het tankstation (+LPG) te dicht bij bewoning/kantoren staat. Maar het tankstation was er eerder dan het nieuwe pand met kantoren. Las toen in de krant dat de Gemeente voor alle kosten zou moeten opdraaien + nieuw tankstation op een mooie locatie.

Het viel mij trouwens op dat ik deze auto niet goedkoper in Duitsland had kunnen halen, integendeel. De basisprijs (vergeklijkbare auto van jan. 2011) is vanaf circa 18.000. Als je daar de optie schuifdak + achterpiepers optelt kom je al op circa 20.000. En dan moet de BPM er nog op (beperkte leeftijdskorting), zit je al ver boven de door mij betaalde prijs. Heb ik het nog niet over de kosten van registratie e.d. + ophalen. Weet natuurlijk niet of je nog veel van de vraagprijs in Duitsland had kunnen afkrijgen.

@Micha, zeker geen bewuste! Hoop er dit week einde wel een paar te zien. Is een grote show hier van Mopar's in het "dorp".

@Meeuw - Voor Euro 500 minder hoef je ook niet naar DLD lijkt mij. Al weet Sjoeritzz er altijd 800 van te maken.

Zie de foto's wel, ben ook benieuwd naar de chip, JD? Den Hartog? of dealer? Beken wel dat ik de auto in het wit er het mooist uit zie zien. De raamstijlen in de zelfde kleur overigens ook. Mooie keuze, net als de A4 met beige dak.

meeuw zei:
@AudiA8: Zou idd kunnen. Het is/was een demo. Stond normaal in Alkmaar maar is voor mij naar Haarlem gebracht. Uuuh, wel rustig gereden?
Ik was geloof ik eens van de eerste die erin reed. Moet ergens rond 24 januari geweest zijn.
Ja heb me goed gedragen, verkoper vroeg nog expliciet of ik niet al te ruig wilde doen aangezien de motor nog aan het inlopen was ;)

@AudiA8: De A1 is van 21-1, dus je was idd 1 van de eersten.

@A3-White: Moet nog uitvinden hoe het met de garantie zit bij een chip. Zag op de websites van JD en Den H nogal wat vage info daarover. Aangezien ik 3 jr. garantie heb (wellicht minus enkele maanden) vind ik dat toch wel beangrijk. Wat de Duitse 'prijs' betreft zou ik daar minstens 2.000 meer moeten betalen (incl. BPM, maar zonder de overige bijkomende kosten).

Ach ja, ik zal eens het kenteken opschrijven mocht ik hem nog eens tegenkomen, dan kun je hem opzoeken :p.

meeuw zei:
@A3-White: Moet nog uitvinden hoe het met de garantie zit bij een chip. Zag op de websites van JD en Den H nogal wat vage info daarover.

Volgens mij zijn er wel mogelijkheden om de garantie te behouden in ieder geval bij JD.

Zo vandaag lekker gewerkt en begon goed. Was het vrijdag 3 containertjes vor Acura of Huntington, vandaag 2 stuks voor BMW of Manchester, en zoals het er nu uit ziet 15!!! containers voor een dealer in Manhattan. Was daar al eerder geweest en heb nu het verzoek gekregen om nogmaals te komen praten. Product is ter beoordeling (geen probleem uit ervaring) en de puntjes op de i zetten. Donderdag avond heen en vrijdagavond weer terug. Ook nog de locale MB dealer in Englewood bezoeken, zijn ook geinteresseerd, komt goed.

Toch lekker, 1.200.000 tegeltjes, 400.000 kg klei verkocht.

Overigens verneem ik uit betrouwbare bron dat mijn vrienden bij Pon ook eerdaags een beslissing zal nemen, 4 vrachtwagens vol. Voor welk gebouw in Leusden weet ik niet. Zal er eens naar toe bellen.

Nog een klein succesje: de eerste Cadillac Dealer heeft besteld. Effectief werken en service bieden, meer en anders dan de Amerikaan en je kan succesvol zijn.

Ook andere dingen, ben met Hershey Chocolade in vergevorderd stadium, zo ook met St Gobain. Net de Ommegang en Sierra Nevada Brewery gedaan, maar ook Anheuser Bush is klant. Druk met Friesland Foods, etc etc. Maar vergt een hele andere aanpak dan de auto wereld.

Terug
Bovenaan