Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem toch aan dat je de jongste bedoelt?jessekraal.nl zei:Oudste Alfa Romeo Giulia in NL? ND-17-NZ, 03-05-1978
Wow, wat een prachtige Volvo!
Verwouterd zouden we in de BXNL tijd gezegd hebben.grensrijder zei:Hmm, ik vind hem net even te gepimpt, ook al is dat wel grotendeels met Volvo-spullen gedaan.XBXG zei:rzasa zei:jeust zei:Ik heb een Volvo 760 uit 1982. Kenteken hs-11-yn. Ook een erg vroege dus.
https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vtrmpb2zy2rz
Wow, wat een prachtige Volvo!![]()
Rob013 zei:Vandaag een e39 gezien met N-platen (ND geloof ik). Blijft een prachtige auto! Origineel dan...
gearhead zei:Rob013 zei:Vandaag een e39 gezien met N-platen (ND geloof ik). Blijft een prachtige auto! Origineel dan...
Blijft idd prachtig. Maar normaliter zie ik er dan een die "vakkundig" getransformeerd is tot het facelift model van 2000. Incl smakeloos 19 inch met een mediterraan achter het stuur. Hetzelfde zie je nu met de E60. Voornamelijk met LV-, LZ- of een vroeg N-kenteken.
Net als XBXG zou ik willen vragen: wat is een E60? Ja, een BMW, maar welke? Laten we er hier alsjeblieft geen Teutonia van maken!gearhead zei:Rob013 zei:Vandaag een e39 gezien met N-platen (ND geloof ik). Blijft een prachtige auto! Origineel dan...
Blijft idd prachtig. Maar normaliter zie ik er dan een die "vakkundig" getransformeerd is tot het facelift model van 2000. Incl smakeloos 19 inch met een mediterraan achter het stuur. Hetzelfde zie je nu met de E60. Voornamelijk met LV-, LZ- of een vroeg N-kenteken.
Phoenixrood74 zei:Net als XBXG zou ik willen vragen: wat is een E60? Ja, een BMW, maar welke? Laten we er hier alsjeblieft geen Teutonia van maken!gearhead zei:Rob013 zei:Vandaag een e39 gezien met N-platen (ND geloof ik). Blijft een prachtige auto! Origineel dan...
Phoenixrood74 zei:Net als XBXG zou ik willen vragen: wat is een E60? Ja, een BMW, maar welke? Laten we er hier alsjeblieft geen Teutonia van maken!gearhead zei:Rob013 zei:Vandaag een e39 gezien met N-platen (ND geloof ik). Blijft een prachtige auto! Origineel dan...
Klassiekerrijder zei:Een lelijk hok dus... toen was het bij BMW al goed mis.
Rob013 zei:Zag vandaag een Calibra met ZN-kenteken. Fotootje gemaakt, blijken er zelfs exemplaren met ZH te zijn....
XBXG zei:Ik ben altijd benieuwd geweest naar de oudste Renault Twingo. Ik ken ze met G-kentekens uit 1993, maar zijn ze ook nog geleverd met F-kentekens?
929V6 zei:XBXG zei:Ik ben altijd benieuwd geweest naar de oudste Renault Twingo. Ik ken ze met G-kentekens uit 1993, maar zijn ze ook nog geleverd met F-kentekens?
Nee, de levering in Nederland kwam in mei 1993 op gang.
sdi3s zei:Toyota Corolla SW met FT-**-** eind '92. Model E90 was dat volgens mij. (Carbase plaatst een verkeerde foto).
Rob013 zei:sdi3s zei:Toyota Corolla SW met FT-**-** eind '92. Model E90 was dat volgens mij. (Carbase plaatst een verkeerde foto).
Toevallig een wit met blauw exemplaar?
XBXG zei:Ooit zal ik er een hebben.![]()
Rob013 zei:Die ziet er nog heel goed uit! Gevalletje 'restant importeur' lijkt me. De 406 was er allang met N-kenteken...
Geweest, maar zijn ze er nog? Ik zie ze helemaal niet meer.grensrijder zei:Nee, die zijn er ook nog met H-platen geweest, dat weet ik zeker.
sdi3s zei:Geweest, maar zijn ze er nog? Ik zie ze helemaal niet meer.grensrijder zei:Nee, die zijn er ook nog met H-platen geweest, dat weet ik zeker.
XBXG zei:De oudste Citroën Xantia uit 1993 (al zijn er volgens mij wel oudere, met GF-kentekens).
![]()
De oudste Citroën Xsara uit 1997.
![]()