• Beveel je je auto iedereen aan of kun je niet wachten tot de dag waarop je je volgende auto ophaalt? Of heb je er gewoon niet zoveel op aan te merken en moet iedereen dat ook weten? Doe nu mee aan het Auto Tevredenheidsonderzoek en laat weten wat je van je auto vindt.

simca,matra,talbot en sunbeam topic deel 2

Gefeliciteerd! Veel glas en mooie slanke lijnen, vind ik nog steeds. Wat dat aangaat was de Solara toch wel een soort van opvolger van dede 1300-1500 / 1301-1501 series.
Bij ons in Vught zat destijds een Simcadealer, maar die zette toch vooral 1000's en 1100's weg. Misschien had de auto in NL meer concurrentie van bv Fords en Opels, want in België kwam ik ze in de jaren 70 veel meer tegen, en op vakantie in Frankrijk heb ik er zelfs vorig jaar nog enkele in (zo te zien) dagelijks gebruik gezien. Met plamuur en tape, dat dan weer wel. Bijzonder dat deze nog hard is!

Gefeliciteerd,
Ik denk dat de eerste modellen beter ijzer hadden dan de latere 13/1501's.
Volgens mij zie je de eerst series vaker dan de latere.
Bij ons op het dorp had de winkelier vroeger een van de laatste 1501 in tourist uitvoering, prachtige goudgele wagen.
Wel vond ik dat de achterkant van de tourist te ouderwets voor de tijd was, net als het achterkantje van een saab 95.
Maar dit terzijde natuurlijk.

Hulde voor je aanwinst(y)

Stif zei:
Mooi verhaal Maarten1966(y)
Ik herken het wel een beetje hoor, dat spijt van verkoop.
Als dit allemaal door gaat of was het maar het maken van plannen dan wil je dat hier vast wel delen, toch?

" It's always good to be back home"

Goed nieuws, de lichtgroene Solara GD-27-NS is gered. Ik heb hem zaterdag opgehaald, en hij staat hier voor het eerst sinds 10 jaar weer veilig onder zijn afdakje... Zie hieronder. Gr Maarten

matramurena nl zei:
maarten1966 zei:
Ik had ooit een Solara (GD-27-NS) in een prachtige kleur groen, die ook 'Simca' achterop had staan. Die auto zou ik trouwens meteen terugkopen als ik wist waar ie gebleven was en de kans kreeg. Maar goed. Zo'n trauma hebben we (vermoed ik) bijna allemaal wel een...
Wordt vervolgd, hartelijke groet Maarten

maarten1966 zei:
Maarten,
Volgens de RDW.-site is de GD-27-NS helaas gedemonteerd....
Simcat

Heren. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws..

Goed nieuws: hij is niet gedemonteerd (maar zal dus geen kentekenbewijs meer hebben).
Slecht nieuws: hij staat er niet al te best bij.

Ik heb hem afgelopen donderdag gespot in Leiden aan de rijnsburgerweg:

IMG_20150430_112858.jpg

IMG_20150430_112829.jpg

IMG_20150430_112844.jpg

Zoals ik hierboven beschreef is het me, met bemiddeling van enkelen hier op het forum (zeer bedankt!) en de uiterst sympathieke eigenaar gelukt 'mijn' Solara GD-27-NS (juni 1980) terug te kopen.

Foto's volgen nog, maar eerst maar even het verhaal, want dat is toch al met al wel de moeite waard denk ik.

Ik kocht de auto in 1999 bij de Peugeot-dealer in Vught (vroeger Talbot dealer). Ik was (als je de garage niet meetelt...) de tweede eigenaar. Omdat het oorspronkelijke deel 2 (nog steeds) bij de auto zit weet ik dat de 1e eigenaar geboren was in 1912! Toen de goede man een nieuwe Talbot kocht zullen er nog niet veel Solara's rondgereden hebben in NL, omdat het model pas net op de markt was.
Toen ik hem kocht had de Solara 60.000 gelopen.

Ik heb er een jaar of 6 mee gereden en heb er goede herinneringen aan. De Solara komt op vakantiefoto's voor, er zijn illegale rijlessen mee gegeven aan personen die (nog lang) geen 18 waren en ga zo maar door....
In 2005, in een moment van geestelijke instabiliteit (of was het toch geldnood) heb ik de auto verkocht en daar heb ik altijd spijt van gehad.

Vorig jaar heb ik hier een berichtje gepost met de vraag of iemand wist waar deze auto gebleven was. Een van jullie heeft hem toen in Leiden gespot, en laat daar nu net mijn zus wonen. Leiden ligt bijna 1,5 uur rijden van hier dus er zomaar even naartoe rijden, daar aarzelde ik toch mee. Maar goed, zus kocht een huis, gaf een huiswarmingparty en ik dacht: "ik ga eens even kijken." De eigenaar was toen niet thuis, maar ik heb wél een briefje achter gelaten waarin ik uitlegde dat ik deze Solara vroeger zelf in mijn bezit gehad had. En dat gaf de doorslag:
Hoewel de eigenaar de auto deels gedemonteerd had, en e.e.a. nodig had voor zijn Matra, vond hij het idee dat de Solara terug zou gaan naar zijn oude baasje zo charmant dat we tot zaken zijn gekomen.
Waardoor ik dus de 2e én de 5e eigenaar ben... (er zat nog een ander tussen die niets met de wagen gedaan heeft).

Hoewel de Talbot er op de foto's redelijk deplorabel uitziet, ga ik hem toch redden. De onderkant is hard, veel plaatwerk ook alleen de deuren moeten vervangen worden. En dan moeten er in het interieur en onder de motorkap enkele dozen met onderdelen teruggezet worden... Ik zal me niet vervelen voorlopig.
Hij is dus weer thuis, lekker droog onder het afdakje. En na een goede wasbeurt en zojuist in het licht van een heel goedkoop flutbuitenlampje... ziet hij er prima uit ;-)

Wordt vervolgd, met foto's.
Gr Maarten

maarten1966 zei:
Stif zei:
Mooi verhaal Maarten1966(y)
Ik herken het wel een beetje hoor, dat spijt van verkoop.
Als dit allemaal door gaat of was het maar het maken van plannen dan wil je dat hier vast wel delen, toch?

" It's always good to be back home"

Goed nieuws, de lichtgroene Solara GD-27-NS is gered. Ik heb hem zaterdag opgehaald, en hij staat hier voor het eerst sinds 10 jaar weer veilig onder zijn afdakje... Zie hieronder. Gr Maarten

Super!! Da's een leuk bericht.

Wat een geweldige actie! Ik ben ontzettend benieuwd naar de vorderingen, het leek mij een afgeschreven auto. Ik heb 'm ook in Leiden zien staan, net als vele anderen: https://www.flickr.com/search/?tags=gd27ns

D-C zei:
Wat een geweldige actie! Ik ben ontzettend benieuwd naar de vorderingen, het leek mij een afgeschreven auto. Ik heb 'm ook in Leiden zien staan, net als vele anderen: https://www.flickr.com/search/?tags=gd27ns

Ach, afgeschreven... Ik heb vorig jaar een compleet nieuw onderstel onder een 1510 laten lassen (die leek wel van speculaas, balken, dorpels, bodemplaat, achterwielophanging, alles vernieuwd voor 800 piek. Voilà Poissy, zo had het ook gekund in 1980). Dus ik schrijf niet zo gauw meer af.
Maar ik snap wat je bedoelt. Het is dan ook vooral de emotionele waarde. Anders had ik beter een Solara in F kunnen gaan halen, er zijn er echt nog wel over.

Enfin, zodra er duidelijk zichtbare vorderingen zijn zal ik me hier zeker melden.
Gr maarten

Goed gedaan Maarten!
Wij hebben elkaar eens gesproken in Rosmalen op de parkeerplaats bij Autotron.

Ik ken ook de vorige eigenaar van je 1510. In mijn Solara is de tellerbak van de oude Solara die hij toen had staan, overgeplaatst.

Bij mij staat er ook nog Simca achterop. (de mijne is van 23.12.1980) .
Vanavond post ik als 'beloning' wel een paar foto's van mijn Solara in identiek groen. Vert tasmanie dus.

Wat voor uitvoering is de Solara?

A.BRANDHORST zei:
Goed gedaan Maarten!
Wij hebben elkaar eens gesproken in Rosmalen op de parkeerplaats bij Autotron.

Ik ken ook de vorige eigenaar van je 1510. In mijn Solara is de tellerbak van de oude Solara die hij toen had staan, overgeplaatst.

Bij mij staat er ook nog Simca achterop. (de mijne is van 23.12.1980) .
Vanavond post ik als 'beloning' wel een paar foto's van mijn Solara in identiek groen. Vert tasmanie dus.

Wat voor uitvoering is de Solara?

Dank voor de beloning! Die ziet er prachtig uit zeg!
Ja, ik herinner me onze ontmoeting wel.

De 1510, die was echt véél slechter dan deze Solara. Er staan foto's op dit forum. Er waren ook toen reakties in de trand van "ik wist niet dat de auto zò slecht was, misschien beter voor onderdelen gebruiken en een goede in Frankrijk halen". Maar mij gaat het niet zozeer om de economische waarde, als iets voor een redelijke prijs te redden is, dan vind ik dat leuk.

Mijn Solara is een GL, ik hou van de simpele uitvoeringen. Behalve dat een 5-bak wel prettig geweest was.
Het interieur is op zich in goede staat, maar wel wat verkleurd. Helaas heb ik een prachtig beige SX-interieur aan mijn neus voorbij zien gaan, mijn zoon (16) kocht het voor diezelfde neus weg en heeft het nu in zijn lichtblauwe Horizon LS gezet. Maar ik heb verchroomde sierstripjes langs de dakgoten, en daar is hij dan weer jaloers op. :cool:

ik ga deze zomer naar F, en kom hopelijk terug met 4 portieren. ik zal foto's plaatsen als het lukt. Iemand trouwens nog een Solara binnenspiegel over? Want die is zoek.

Gr Maarten

Na verkoop van mijn 1100 VF2 heb ik nog een aantal onderdelen liggen die door de liefhebber(of club?) gratis opgehaald mogen worden. O.a. 2 harde deuren van een vroege(jaren 60') 3 deurs Simca 1100, een motorkap van een Talbot 1100 en een motorblok+4 bak van een 60'er jaren Simca 1100. Verder nog wat losse delen zoals een set pedalen voor een handbak en een ventilatieunit.

Beste Simca-fans,

M'n ouders hebben vroeger als eerste auto een Simca 1100 GLX uit '77 gehad. Graag zou ik 's bij iemand meerijden die zo'n auto heeft.
Volgens de RDW rijden er 4 stuks van de 1100 GLX rond met geldige APK.

63-PA-00 bruin
90-YB-53 groen
29-RU-25 grijs
53-UG-93 rood

Kennen jullie één van deze auto's of ben je de eigenaar? Ik zou graag wat foto's maken voor mijn archief!
Reactie via PB mag ook.

Beste, Ruudje staat in de garage voor en deelreviesie En dat kost een mandje of wat tot hij weer kan rijden. De andere auto,s staan verspreid over het land
.Het beste kun je de regio waarin je woont laten weten en de kleur die je vader had.
Daarnaast kun je beter op het forum van de WWW.Simcaautomobielclubnederland.nl je vraag herhalen dan heb je meer kans op een reactie dan deze site.
gr Hans

Ik zag afgelopen dinsdag rond een uur of 12 op de A1 een Simca 1100 in het groen/blauw rijden met eenzelfde kleur halve Rancho als aanhanger erachter. Een bekende?

Hopelijk kan ik nog 1 keer met de Tagora op pad voor 1 december maar dan moet het niet zo'n weer als vandaag zijn.

Hi iedereen, wij komen in April/Mei vanaf Nieuw Zeeland naar Nederland voor een bruiloft, en bezoeken dan meteen het internationale weekend. Echt iets om naar uit te kijken.

Ik ben onlangs weer in het bezit gekomen van een Simca, na 7 jaar Simcaloos geweest te zijn. Ik zocht er niet naar maar kreeg er een kado. Zie: 1958 Simca Aronde 1300 Deluxe

De auto is in Nieuw Zeeland in elkaar gezet met iets van 40% lokale producten. Dit scheelde een hoge import belasting. Er zijn nog een stuk of 5 rijdende Vedettes en dito Arondes hier in NZ. We weten 3 rijdende 1501's waarvan 1 van mijn zoon Quinn (station wagon)

Anyway, we nemen ook een vriend met zijn vrouw met ons mee, altans ze komen een paar weken later, speciaal voor het internationale Simca weekend. Colin 78 jaar en zijn vrouw, hebben zelf een 1501 station wagon, een 1000 en een Ariane. Ze spreken alleen maar Kiwi.

Voor de Ariane zoekt Colin nog de voorvering. Op het moment zitten er in de Ariane 2 Vedette voor veringen, maar de auto staat nu veel te hoog. Omdat er in Nieuw Zeeland niet zoveel Simcas hebben rond gereden zijn de onderdelen nogal schaars. Ook zoek hij de differentieel tandwielen zie afbeelding. is er nog iemand die deze items te koop heeft? Het zou aardig wat postkosten schelen als hij het weer mee terug kan nemen :)

Zelf zoek ik nog een stukie snor, zie foto. Ik heb 2 nieuw stukken snor in doos, ik weet nu alleen even niet welke kant. Misschien kunnen we eventueel ruilen. En er zit een fout luchtfilter in (vedette) Als iemand nog een luchtfilter weet?
Groeten,
Peter
www.simca.nl
INGtpjE.jpg

5qNUrEA.jpg

RjvDZ2d.jpg

Foto550-IJZDXSU8.jpg

Aan het eind van het jaar nog een leuke Simca foto uit 1983 van mijn 1100.
Ik wens iedereen een mooie Kerstdagen goed Nieuwjaar en wat meer activiteiten hier

Beste Simca Talbot etc. liefhebbers,

Ik ben al jaren in het bezit van een Talbot 1510 uit 1980. Kenteken FV-75-RR. Naar verluidt een van de oudste 1510's in ons land.
Toevallig kwam ik er onlangs achter dat de 1510 met kenteken FV- 91-RR ook nog zou bestaan (volgens diverse registers tenminste).
Dat is best bijzonder, want de twee genoemde kentekens zijn op exact dezelfde datum ( 20 maart 1980) uitgegeven!

Weet iemand iets meer over die FV-91-RR? (Wellicht leuk om deze sole survivors eens samen op de foto te zetten:)

Alvast bedankt voor jullie reacties, groet Maarten

Hoi Maarten,

Zou leuk zijn inderdaad. Maar over jouw 1510 gesproken, wanneer gaat die weer rijden?
Helaas weet ik niet van wie de FV-91-RR is... sorry.

Fijn dat dit topic weer een schopje heeft gekregen.
Veel reageerders zie je op een of andere manier niet terug, ik mocht altijd graag de lange stukken van simcat lezen, misschien heeft hij een andere nickname ofzo...

Bij de paasshow in Venhuizen stond een prachtig gerestaureerde orig.NL 1100 van het eerste model, fijne wagens en goede herineringen aan, als kleine jongen.

A BRANDHORST zei:
Hoi Maarten,

Zou leuk zijn inderdaad. Maar over jouw 1510 gesproken, wanneer gaat die weer rijden?
Helaas weet ik niet van wie de FV-91-RR is... sorry.

Dat gaat gebeuren in 2020. De afgelopen jaren zijn er lange periodes geweest waarin ik weinig tijd en/of geld had voor de werkzaamheden.
Maar na het laswerk (alle dorpels, bodemplaat, achterwielophanging, kokerbalken) hebben we inmiddels een set goed portieren (in toevallig ook nog dezelfde kleur) gevonden en gemonteerd.
Komende zomer worden de remleidingen vernieuwd en wordt hij technisch nagelopen en in orde gemaakt. Volgend jaar maart is ie 40 jaar oud, en dan gaat hij de weg weer op.

Aha. Ok, duidelijk.
Mijn Solara staat weer voor z'n inspectieronde / opknapronde voor deze zomer bij de garage.
Schokbreker linksvoor is brak, kilometerkabel en tandwieltjes vervangen die in de versnellingsbak zitten en de kilometerkabel aandrijven, kelppen stellen (indien nodig) pook weer goed vastlassen en dan weer sturen hopelijk.

De Tagora heeft een nieuwe verdeelkap, rotor, bougies en bougiekabels gemonteerd gekregen. Eea resulteert in veel beter starten nu. Gelukkig maar, want hoewel ik
er bedreven in was geworden om het ding toch aan de praat te houden, hadden al die verdachtmakingen jegens de carburateur dus niet nodig geweest.

Leuk hoor. Ik heb de FV-75-RR in 1998 nog gezien toen de toenmalige eigenaar ermee bij ons op bezoek kwam, als ik me goed herinner met een donkergrijze sticker op de flanken met uitgespaarde letters TALBOT.

Hij was inderdaad van een mijnheer van der V. uit Dordrecht (die ook nog een Solara had indertijd) . Die Solara had ik op het ook om die te kopen, heb ik (achteraf bezien) niet gedaan. Die auto was niet best thv het vooronder helaas. De tellerbak uit de Solara leeft nog voort in mijn Solara overigens.

A BRANDHORST zei:
Hij was inderdaad van een mijnheer van der V. uit Dordrecht (die ook nog een Solara had indertijd) . Die Solara had ik op het ook om die te kopen, heb ik (achteraf bezien) niet gedaan. Die auto was niet best thv het vooronder helaas. De tellerbak uit de Solara leeft nog voort in mijn Solara overigens.
Dordrecht inderdaad, daar heb ik hem gekocht. Ik kreeg er een extra versnellingsbak bij, want de wagen wilde niet meer in z'n twee, zo deelde de eigenaar mede. Maar met rustig schakelen viel dat reuze mee, dezelfde bak zit er nog steeds onder, ik heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Helaas voor mij heeft mijn zoon de carburateur en benzinepomp 'geleend' voor zijn Horizon. Dus die dingen moeten er ook weer op.
Maar goed, met 2 maanden vrij komende zomer moet dat wel lukken. Ik zal t.z.t. wel weer eens wat foto's plaatsen.
gr Maarten

Beste Mensen.
Tot mijn grote schrik zie ik dat dit Topic niet meer aangevuld wordt daarom nu bij deze !
In dit zelfde Topic wordt de Chrysler 180 2 litre benoemd en er staat / stond een foto.
Kenteken 26FD06 .
Mijn vriend Rush was de eigenaar en in goed overleg heb ik de bolide van hem overgenomen.
2 weken lang heb ik al mijn vrije tijd er in gestoken om hem weer rijdbaar te krijgen .
En ja hij rijdt weer ! , De bedoeling is om er een Rolling Restauration project van te maken .
Wordt dus vervolgd .
Groetjes Sceppie

Leuk zo`n Chrysler. Er zullen er in Nederland niet veel meer rondrijden vermoed ik. De laatste keer dat ik zo`n Chrysler heb gezien was tijdens SIM2016 in Venray.
Had zou geweldig zijn als er een foto van de wagen zou worden geplaatst. Heel veel plezier met de auto.

Nu,, ik heb beide auto's nog, de Solara en de Tagora. Maar ja, als ik wat post, krijg ik normaal gesproken geen of praktisch geen reacties (meer). Dan vergaat de lol van het posten ook eigenlijk een beetje. Helaas is het forum ook niet meer zo actief als bijv. 10 jaar geleden.

Fijn dat dit topic weer een schopje heeft gekregen.
Veel reageerders zie je op een of andere manier niet terug, ik mocht altijd graag de lange stukken van simcat lezen, misschien heeft hij een andere nickname ofzo...
/quote]

Hulde voor dit schopje omhoog jongens.!
Dit was voorheen m'n favo topic.

beste mensen,
Dank voor reacties.
Foto’s plaatsen daar zal ik mij eerst in moeten verdiepen als semi senior analoog opgevoed.
Incourante bolides op de weg houden is mijn hobby , naast deze Chrysler 180 heb ik ook in bezit een Sunbeam Sceptre en een Sunbeam Rapier.
Hier een apart Topic ooit voor aangemaakt , echter ook meer dood dan levend.
Groetjes Sceppie

A BRANDHORST zei:
Nu,, ik heb beide auto's nog, de Solara en de Tagora. Maar ja, als ik wat post, krijg ik normaal gesproken geen of praktisch geen reacties (meer). Dan vergaat de lol van het posten ook eigenlijk een beetje. Helaas is het forum ook niet meer zo actief als bijv. 10 jaar geleden.

Tsja.... de merken Simca, Matra, Talbot en Sunbeam zegt de jongere generatie al weinig meer, oud uitgestorven spul van ver voor hun tijd.
En de oudere generatie die er wel mee is opgegroeid is niet bepaald actief te krijgen op de diverse forums over deze merken, en dan bloed het vanzelf wel verder dood.

Als ik op het forum van MatraMania kijk is het slechts een kleine harde kern die zich daar bezig houd, maar gelukkig nog wel zeer actief en frequent.... de franse Matra Passion idem, al is daar helaas een aanmerkelijk deel alleen nog maar toegankelijk voor leden.
En het forum van de Simca Club is ook een grote dooie boel waar de schaarse nieuwe aanwas het al heel snel weer bekeken heeft door gebrek aan reacties, e.e.a. zal daar ook te maken hebben met de vindbaarheid van dat forum.
Als je via Google of Bing wat info zoekt over deze merken kom je vanzelf in allerlei topics van vele forums terecht behalve op dat forum van de Simca Club, blijkbaar krijgen de zoekmachines daar geen toegang???... tsja, dat is natuurlijk ook wel een manier om in de schaduw te blijven zitten en onbekend te blijven, de meeste nieuwe aanwas van forumleden (en clubleden) ontstaat toch grotendeels doordat men vragen heeft of info zoekt over de auto.
Voor mij is het inmiddels al weer 7 jaar geleden dat ik definitief afscheid heb genomen van m'n Matra Rancho GR, maar ik heb nog steeds met regelmaat mail-/app-/telefooncontact met diverse liefhebbers (NL/BE/DE) die nu bezig zijn met het restaureren/conserveren van hun Rancho en daar vragen over hebben... maar dat gaat dus ook grotendeels buiten de forums om of via een PB.

Vele forums zijn inmiddels verdrongen door feestboek en andere vergelijkbare social media.
Best jammer, want hiermee gaat uiteindelijk wel een schat aan goed vindbare info en kennis verloren.

Ow ja, de Talbot Horizon heb ik nog wel, maar die staat door tijdgebrek al diverse jaren geschorst stof te verzamelen en te wachten op betere tijden.
Inmiddels barnfind:
https://postimages.org/

Ik lees het talbot simca matra nieuws altijd graag. Jammer inderdaad dat er weinig aktie is.
Leuk om de auto's van mijn vader te zien!!

Alleen de oudere generatie kent wel deze merken nog. De Simca Horizon was mijn eerste auto, mooie strakke Horizon staat daar op de foto.

ak2 zei:
…. mooie strakke Horizon staat daar op de foto.

Dank je.
Dit was het boodschappenautootje van m'n wederhelft, is stil komen te staan doordat ze niet meer kan auto rijden dankzij een herseninfarct.:(
Z'n laatste rit was naar de Interclassics 2014 in Maastricht, daar heeft de Horizon nog in de stand van de Simca Club Nederland gestaan en sindsdien staat die op stal.
Rechts voor zit er helaas een lichte lakschade (parkeerschade) op het spatbord en portier, voor de rest is deze inderdaad snaarstrak en nog geheel roestvrij.
Is volgend jaar belastingvrij, er staan nu 41399 echte kilometers op de klok.

Een plaatje uit de goede oude tijd anno 2011, toen had ik nog wat meer topic gerelateerd vervoer:

Is ook net hoe je het bekijkt, technisch was het allemaal toch al aardig achterhaald.
De Horizon is eigenlijk de opvolger van de Simca 1100, en de Rancho is gewoon een Simca 1100 die door Matra gepimpt is met een fun-pakket.
Het leeftijdsverschil tussen deze auto's op de foto is nog geen 3 maanden, de Rancho is van nov. 1980 en de Horizon van feb. 1981.

Persoonlijk vind ik de opvolger van de Rancho (Renault Espace) eerder z'n tijd ver vooruit.

Klopt, ik bedoel eigenlijk dat het een hele vroege SUV was. Ze hadden er echt iets leuks van gemaakt.

Op mijn 2e auto een Talbot Horizon 1.5 GLS van 1981 viel mij op hoe luxe de auto was voor zijn tijd. De auto had elektrische ramen, een elektronische peilstok, elektronische toerenteller, achterruitverwarming, en een enorm schuifdak.

De eerste Espace was inderdaad iets heel speciaals, een klant had deze auto, we waren erg onder de indruk van alle bijzondere snufjes.

Update vorderingen rolling restauration Chrysler 180 .
De bedrading had hier en daar een hoog kroonsteengehalte, Op een professionele manier gerepareerd.
Kleppen gesteld,
Bougies vernieuwd.
Luchtfilter vervangen.
Compleet nieuwe uitlaat gemonteerd.
Motor olie incl filter vervangen.
Koelvloeistof vervangen.
Waterpomp vervangen.
V snaar vervangen .
Benzineslangen vervangen , brrrr wat oud en uitgedroogd .
Benzinefilter vervangen.
Vacuümslang verdeler vervangen.
Slangenklemmen koelwaterslangen vervangen
Compleet nieuwe zekeringkast gemonteerd. Brrrrr wat eng allemaal die oude originele Franse uitvoering .

Wordt vervolgd .

Groet uit Jolke City Terwispel

Goed bezig, sceppie! Is er nog een beetje aan onderdelen te komen voor de 180 of heb je er een voorraadje bij gekregen?

Terug
Bovenaan