Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Driesdeal zei:Ik heb recent een lichtbak aan mijn verzameling toegevoegd.
bijgaand staan ze samen op de foto.
![]()
grapjas zei:jahoor
het is weer zomertijd en mooi weer
de oudjes mogen weer naar buiten
ja ook de simca en chryslers en niet te vergeten de talbots wat er nog vanover is hahah
grapje jongens maar dat ben je van mij wel gewent denk ik
SimcaHarm zei:Muddy Bandit zei:SimcaHarm zei:Ik moet er morgen toch nog heen, als hij er nog staat neem ik ze wel weer voor je mee.
Je hoort van mij
Groet Harm
Thanks, en de kosten hoor ik wel.
Omdat hij al zo gestript was is hij direct geplet......
Helaas. Bij een evt. volgende auto is het dus handig om even te vermelden hier dat er eentje gaat verdwijnen.
deze liggen natuurlijk gewoon bij mij op zolder tewachten tot ze op de nf 73 jn kunnen..bdhorizon zei:SimcaHarm zei:Muddy Bandit zei:SimcaHarm zei:Ik moet er morgen toch nog heen, als hij er nog staat neem ik ze wel weer voor je mee.
Je hoort van mij
Groet Harm
Thanks, en de kosten hoor ik wel.
Omdat hij al zo gestript was is hij direct geplet......
Helaas. Bij een evt. volgende auto is het dus handig om even te vermelden hier dat er eentje gaat verdwijnen.
Hallo SimcaHarm,SimcaHarm zei:![]()
![]()
Vandaag na lange tijd de Vf2 maar eens opgehaald uit de stalling en verhuisd naar Warfhuizen.
Er zit weer het nodige werk aan maar dat was bekend. Bj 1976 dus eerst maar eens weer een kenteken bij zien te krijgen
Leuk projekt
SimcaHarm zei:Hoi CB,
Nou ik denk er nog even goed over na wat het gaat worden. Ik heb ooit al eens een Ti dashboard in een VF2 gebouwd, dat is goed te doen maar ontneemt heb de soberheid van de Bestellen een beetje. Het lijkt mij leuker om het kale interieur op te leuken met jaren 70 accessoires. Daar heb ik nog wel wat van en qua motor zou een Ti kunnen maar ik denk niet dat dit iets wordt. Ik heb nog wel een ti blok over dus het zou wel kunnen. Als het zover is lees je het hier wel. Bedankt voor je reactie en er is ook nog het forum op simcaclub.nl
Groet Harm
A.BRANDHORST zei:Hier nog wat foto'tjes van de kapotte einddemper van onze Tagora... (moet voor zijn apk, maar vermoedelijk is de vlotternaald niet in orde, de vlotterkamer blijft overlopen, dus slechte uitstootwaarden en verzuipen tot gevolg)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SimcaHarm zei:Gisteren er een 1510 bij gekocht. Een auto met wat werk maar er zijn nog maar weinig 1510's in Nederland. Dus een mooie aanwinst.
SimcaHarm zei:Gisteren er een 1510 bij gekocht. Een auto met wat werk maar er zijn nog maar weinig 1510's in Nederland. Dus een mooie aanwinst.