Phaeton W12
Kilometervreter
Mooie statige auto.
The car is rust-free
The car is rust-free
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou je gebruikersnaam wel waard zijn! Maar ik denk dat de lage prijs vooral een combinatie is van oud, hoge kilometerstand, zwaar, groot, (heel) duur in onderhoud en vaste kosten en totaal incourant en niet populair. Maar verder wel gaaf.Een naar verluidt prima onderhouden Phaeton W12, inclusief recent onderhoud en een set extra 18-inch velgen met winterbanden, en een nieuwstaat lederen inferieur. Voor EUR 5.500 all-in. Dat kan niet veel soeps zijn, wel? Als het echt een technisch goede auto is, dan schrikt de lage prijs wel echt af.
Volkswagen Phaeton 6.0 W12 309KW 4MOTION AUT 2004 Zwart![]()
≥ Volkswagen Phaeton 6.0 W12 309KW 4MOTION AUT 2004 Zwart — Volkswagen — Marktplaats
Prachtige Phaeton met een 12 cilinder W motor voor de liefhebber.Ik heb er 5 jaar fantastisch mee gereden. Helaas moet ik mijn Phaeton hobby beëindigenlink.marktplaats.nl
Uit eerste hand kan ik idd beamen dat een goedkope phaeton niet bestaat. Onderdelen zijn slecht voorhanden of niet te betalen. Het rijdt wel geweldig maar een w12 durf ik echt niet aan als ik zie wat de v8 heeft gekost om hem weer in topconditie te krijgenEen naar verluidt prima onderhouden Phaeton W12, inclusief recent onderhoud en een set extra 18-inch velgen met winterbanden, en een nieuwstaat lederen inferieur. Voor EUR 5.500 all-in. Dat kan niet veel soeps zijn, wel? Als het echt een technisch goede auto is, dan schrikt de lage prijs wel echt af.
Volkswagen Phaeton 6.0 W12 309KW 4MOTION AUT 2004 Zwart![]()
≥ Volkswagen Phaeton 6.0 W12 309KW 4MOTION AUT 2004 Zwart — Volkswagen — Marktplaats
Prachtige Phaeton met een 12 cilinder W motor voor de liefhebber.Ik heb er 5 jaar fantastisch mee gereden. Helaas moet ik mijn Phaeton hobby beëindigenlink.marktplaats.nl
Mooie statige auto.
The car is rust-free![]()
Ja misschien is de prijs wel reëel. Intussen een 21 jaar oude, complexe auto. Kilometerstand helpt ook niet om 'm voor veel meer aan te kunnen bieden. Een Phaeton in fenomenale nieuwstaat (fabrieksnieuw) zou ik nog wel overwegen. maar dat is deze niet.Zou je gebruikersnaam wel waard zijn! Maar ik denk dat de prijs vooral een combinatie is van oud, hoge kilometerstand, zwaar, groot, (heel) duur in onderhoud en vaste kosten en totaal incourant en niet populair. Maar verder wel gaaf.![]()
Zat ik er toch niet ver van af dat onderstaande die van jou was. Ik had iets met een groene kleur en dubbele letters in m'n hoofd zitten.Dak open, airco aan, mooi weer voor een rondje met de 116
![]()
Dat moeten ze echt strafbaar stellen. Ik kijk best nog wel vaak naar oude BMW's, maar als er zo'n achterlijk android ding in geknutseld is, hoef ik die hele auto niet meer.Ik stoor me eerder aan die vreselijke aftermarket ipad met een omlijsting die qua kleur sterk afwijkt van de rest van het interieur.
Zat ik er toch niet ver van af dat onderstaande die van jou was. Ik had iets met een groene kleur en dubbele letters in m'n hoofd zitten.![]()
Gaan we op die manier beginnen? Dan kan ik ook aardig meekomen.Die van mij is langer….![]()
Eens wbt de Phaeton.Dat moeten ze echt strafbaar stellen. Ik kijk best nog wel vaak naar oude BMW's, maar als er zo'n achterlijk android ding in geknutseld is, hoef ik die hele auto niet meer.
Mwa, als de auto uitgeschakeld is misschien wel. Maar et klopt nooit helemaal en android of carplay logootjes horen niet in zo'n auto. Shell stratenboek in et rechterportiervak en 10 ouwe cd's in de wisselaar.Voor de E39 zijn er wel mooie OEM look oplossingen vind ik!
Dak open, airco aan, mooi weer voor een rondje met de 116
![]()
Ja, ik rij meer met de 280 dan met de 560. Die laatste staat momenteel ook te koop om iets meer ruimte vrij te hebben in de stalling.Rij je nou in deze meer dan de V8?
Extra motor, accupakketVeel te zwaar met z'n 2.350 kg. Waar komt al dat gewicht vandaan? Waar is de tijd gebleven dat auto's als een RS6 of M5 rond de 1.700 kilo wogen?
Echt verschrikkelijk. Het slaat het doel van zo’n type auto nu volledig voorbij.Veel te zwaar met z'n 2.350 kg. Waar komt al dat gewicht vandaan? Waar is de tijd gebleven dat auto's als een RS6 of M5 rond de 1.700 kilo wogen?
Klopt, maar door ons achterlijk systeem is hij net zo duur als een M3Echt verschrikkelijk. Het slaat het doel van zo’n type auto nu volledig voorbij.
In die auto’s klopt het concept ook wel en zijn de extra kgs niet direct storend. Muv de 550e danEen X5 50e, 550e of Range Sport phev etc. zijn gewoon fijne snelle auto’s met lekkere 6-cilinders
Ik wel met de i5 en die viel me wel echt tegen tov de F1x/G3x generatie. Wat me vooral opviel was het te directe stuurgedrag (ik heb wel zelf nog hydraulische stuur bekrachtiging dus dat is al niet 100% fair), te harde vering, goedkopere materialen vooral bij portieren en dat mega onoverzichtelijke idrive systeem.Ik heb zelf niet met de 550e gereden, maar volgens deze test schijnt ook dat een fijne auto te zijn.
De achterbanden zijn ook echt lachwekkend breed, maar dat geluid..!De G63. Gewoon. Omdat het zo’n gruwelijk dik fout ding is
Haha ja m’n buurman heeft er een.. heerlijk man die koude start. Kan er elke ochtend van genietenDe achterbanden zijn ook echt lachwekkend breed, maar dat geluid..!![]()
De strop hangt al klaar aan de spiegel.. man man wat een verkrachtingPrachtige W116 met super ruig V8 geluid:
![]()
≥ Mercedes S-Klasse 3.5 350 SE 1978 Mat Zwart VETTE BAK!! — Mercedes-Benz — Marktplaats
Super Ruig V8 geluid door de rvc uitlaat zonder demper in combinatie met z’n mat zwarte kleur en cognac kleurig lederen interieur.Krijg je velelink.marktplaats.nl