Ik stond helemaal vooraan om de auto's te selecteren op EMWaardigheid.
Verschrikkelijk leuk om te doen, maar soms moet je even een beslissing nemen om een auto door te wijzen naar de bezoekersparkeerplaats. Komt gewoon onderbuikgevoel bij kijken.
Wat doe je met bijvoorbeeld met een Saab? Gewoon besloten dat we dat aan de mensen zelf overlaten. Willen ze op het deelnemersveld, dan mag dat. Maar na de zoveelste 9-3 cabrio ....
Nou ja, twijfelgevallen houd je altijd!
Snap ik helemaal. Heeeeel lastig. Ik zat zelf van te voren ook van "ja....de Buick is geen 65er Mustang of 59er Cadillac of muscle car maarja, ook niet echt een grijze muis muurbloempje... Kan die wel of niet... ".
Heb uiteindelijk maar gemaild met jullie (Aart had ik) of de Buick EMW waardig was of dat ik beter de Rover 75 kon pakken. Aart was duidelijk: de Buick was zeker EMW waardig.
Enfin, ik arriveerde met de Buick samen met een vriend met een XG350 en wat denk je? Werd toch eerst naar de parkeerplaats rij gewezen, nadat ik aangaf dat ik bij de XG350 hoorde mocht ik gelijk weer door naar de evenement rij. Begrijpelijk, daar ik zelf ook al twijfelde
Zag later ook nog in de rij voor de gewone parking een 59er Edsel (lastig, want jaren 50 Amerikanen zijn altijd al populaire autos die doorgaans niet om aandacht verlegen zitten, maar een Edsel daarintegen is toch wel weer een 'flop' geweest dus EMW waardig) een Ford Capri III (snap ik wel. Capri was een succes en is altijd een auto met status geweest die je al jaren op allerlei events tegen komt) en een Alfa 33 (snap ik ook. Een Alfa Arna had ik dan wel weer EMW waardig gevonden).
Wel allen bij het laatste poppetje er weer tussen door naar het event ipv de parking .
Dat terzijde: man wat was het een geweldig event! Ge-nie-ten geblazen. De tijd vloog voorbij.
Complimenten voor de organisatie en de autos die er waren!
En wat een gave video zeg:
(Zag dat de Buick er vaak in zit dus de camera man vond hem sowieso EMW waardig hahah)