Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tof! Bedankt voor de extra info. Kentekencheck op AW zei dat de 900 een 99 was![]()
En om het nog ingewikkelder te maken, je hebt ook nog een Saab 90. Die heeft de voorkant van een Saab 99 en de achterkant van een Saab 900 notchback. Deze diende als instapmodel onder de 900 en is slechts enkele jaren geproduceerd bij Valmet in Finland. Uit mijn hoof halverwege de jaren 80 van de vorige eeuw.Wat ingewikkeld allemaalDus de 900 is eigenlijk een geupdate 99?
Vandaag op de Belgische snelwegen richting Brussel kwam ik deze twee Britse Mégane 3 RS’en tegen.
Ja! Heel typisch, hè? Maar alsnog heel leuk om te zien. Vooral zo’n gele, dat fleurt het straatbeeld ook lekker op vind ik.Zat je zelf nét in een andere auto...![]()
Daar heb ik m'n handen al heel vaak vies aan gemaakt, hopelijk gaat de nieuwe eigenaar hem ook gebruiken waar die voor gemaakt is.
Precies, gewoon lekker doorscrollen wat je niet leuk vindt….@citroenAZU, leuke spots weer. Zeker die Alfa's en Autobianchi! Je plaatst altijd erg veel foto's en zo vaak een Eend en ook paar andere modellen keer op keer. Ik scroll er altijd veel sneller doorheen dan iemand die af en toe wat plaatst. En is een Eend nog bijzonder als je die zo vaak ziet?![]()
Nissan Sunny Coupe '85. Gespot bij de garage waar ik andere klassiekers ook eens heb gezien. Binnen stonden overigens een aantal prachtige klassiekers (Triumph, mG, Volvo P1800 en nog iets) in de werkplaats. Alle garagadeuren open maar ik ga geen foto's maken terwijl er mensen bezig zijn
![]()
![]()
Dit een Dodge D200, de versie met enkel achterwiel aandrijving.
Ik heb het aangepast.Dit een Dodge D200, de versie met enkel achterwiel aandrijving.![]()
Stomme maar serieuze vraag, hoe herken je dat zelfs? Op Dodge was ik nog wel gekomen, maar heel veel uiterlijke verschillen zie ik op Google niet.Dit een Dodge D200, de versie met enkel achterwiel aandrijving.![]()
Ik zie toch dit vanaf 1997: "Aantal eigenaren 4 (5 incl. autobedrijven)"Bijzonder mooie 50 jaar oude ONK Jaguar van 2e eigenaar
Wat een heerlijke vondst, zeldzaam ook deze "echo" versie, is een van de weinige die nog destijds een hand choke had, funny fact. Waar heb je deze gespot als ik vragen mag ?Nette Mazda 626 Echo
![]()
![]()