Quatrelle
Startmotor
Dakloos zei:Ik werd door de VW importeur keurig en gratis geholpen met het toegestane aanhangergewicht. Ook een oudje, maar wel origineel in NL geleverd. Dat maakt het wel wat makkelijker natuurlijk. Overigens moet de trekhaak zelf dan nog steeds een keurmerk hebben.- Quatrelle - zei:Dat is een gouden connectie. Als je die niet hebt, zoals ik, is het onmogelijk om met Ford zaken te doen. Ik wilde een bewijs van de fabrikant dat mijn Grand Marquis een bepaald trekgewicht af fabriek meekreeg, om het trekgewicht op mijn kenteken te krijgen ipv de max 750 KG die hij nu mag trekken met een niet CE gekeurde trekhaak. Kastje naar de muur, verwijzing naar Ford NL en vice versa naar Ford Canada waar hij van de band gerold is. Meestal als je een oudere wagen rijd krijg je een dikke middelvinger en barst maar.
Zo hoort het uiteindelijk ook, maar VW is net even tikkie anders dan een Aussie Ford.
Ford Nederland, ofwel Ford Europa, moet niets hebben van exotische wagens. Dat heb ik helaas maar al te vaak aan den lijve ondervonden met mijn Mercury (ook Ford)