De Schaduw
Startmotor
Neuh, niet echt? Ik heb 'em ook nog overwogen. Maar hij is wel erg zwaar (1600+) en de kofferbak is wel heel erg klein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Altai zei:Bofkont zei:Dan mijn eigen Z4 weer, messcherp sturen rijden, en motorisch zoveel fijner!
moet toch zijn:
Dan mijn eigen Z4 weer, messcherp sturen rijden, motorisch zoveel fijner en zit zo lekker in de juiste lak!
:T
Bofkont zei:Beste Benzine,
Ja zo'n 500 is geweldig natuurlijk motorisch.
Maar los gezien van de motor zal die niet veel anders rijden, dat sturen/gewicht is niet anders, en in het geval van de 500 nog een stukje meer.
Nee de CLK A209 is denk ik wel definitief van mijn lijstje. Ik ben blijkbaar toch meer van de wendbare stuurwagentjes, wellicht toch nog maar eens een nieuwere SLK overwegen als ik naar Mercedes wil.
Mr PMG zei:@ Bofkont, lakrepair in Hoogeveen is een hele goeie.
Bofkont zei:Ook het comfort is niet eens zoveel beter als de Z4, dus de CLK A209 kan wat mij betreft definitief van het lijstje.
Ik ben stiekem toch wel heel erg gehecht geraakt aan het rijden met de Z4, en ik rijdt stiekem toch nog sportiever dan ik zelf had gedacht blijkbaar.
Bofkont zei:Ben nog even met mijzelf in beraad wat ik nu ga doen.
funf zei:Dat wijzigt iedere tien minuten.
Heel herkenbaar overigens.
SLB BMW zei:Ga komende zomer toch eerst eens lekker genieten van deze auto. Dat verdient de Z4 net zoveel als jij.
Nico GTR zei:Z4 Cars
Bofkont zei:Heb absoluut geen zin meer in een project.
TYN zei:Ben benieuwd wat er nu gaat komen.
Bofkont zei:Heb absoluut geen zin meer in een project.
Wel realistisch blijven, Bofkont. Als jij een 99,9% perfecte Z4 van de hand doet vanwege 'ergernissen aan de lak', dan gaat geen enkele auto géén project zijn. Zelfs een nieuwe gaat de Bofkont-toets waarschijnlijk niet doorstaan..
Bofkont zei:Maar met mijn eisenpakket is een betaalbare voor mij vinden dan wel een opgave weer.
Heb absoluut geen zin meer in een project.
Kristian zei:Dat had ik niet aan zien komen! Ben benieuwd wat er terug gaat komen. Wil je iets zonder lakdefecten dan is een splinternieuwe auto alleen geschikt. En zelfs daar loop je nog tegen dingen aan hoor.
Maar wel leuk om weer wat nieuws aan te kunnen schaffen.....
W212 zei:Bofkont zei:Maar met mijn eisenpakket is een betaalbare voor mij vinden dan wel een opgave weer.
Heb absoluut geen zin meer in een project.
Haal lekker die 325i bij Ruinemans op. Kost niet de wereld, ziet er knap uit voor de kilometers. En kun vanaf daar rustig bedenken wat je wilt.
Succes met de zoektocht!