@Rob, ik doe m'n best om mee te lezen maar kan helaas niet altijd antwoorden. Maar even een opsomming zo uit m'n hoofd:

- De dynamische led-knippers heb ik onlangs via Ali aangeschaft. Op een rode Astra met zilveren velgen, een zilveren rand langs de daklijn, zilveren dakrails en (normaal gezien) witte knippers vind ik de vervangende zwarte dan weer vreselijk lelijk. Denk dat ik de originele weer terugplaats morgen.. Je had ze ook van mij mogen hebben

- interieur heeft nog bijzonder veel halogeenlampjes. Daar kun je nog helemaal los. De leeslampjes voor en achter, kofferbaklampje, dashboardkastje, etc.etc.
- ook de kentekenplaatverlichting is volgens mij nog halogeen
- ik merk nu het donker is tijdens m'n ritjes naar het werk dat met de H7 koplampen aan het verbruik ook een stukje hoger is. Nu hoef ik het niet te betalen maar sinds we 100 rijden probeer ik echt zo zuinig mogelijk te rijden. Ik zat tot en met oktober telkens rond de 4.8L/100km, nu haal ik 5.2L (terwijl het lange gemiddelde over 107K op 5.5L staat, dus met 130+ elke dag en vakanties met aanhanger 120 in Frankrijk en wintersportvakanties met dakkoffer 180+ door Dld)
- parkeerpiepjes zijn idd niet zachter te krijgen. Had nog geprobeerd aan de volumeknop van de radio te draaien tijdens dat de parkeerpiepjes aan het loeien waren, maar helaas geen effect
- TPMS sensoren zijn voor de Astra J anders dan de K. Idd heb je er een apparaat voor nodig, ook te koop op Ali maar mocht je op de richtingaanwijzer een menu knopje hebben kan het ook via het menu in het display begreep ik. Mijn Astra heeft dat knopje niet helaas. Wat ik ook begreep kan de auto meerdere bandensets onthouden, dus het is in theorie eenmalig.
- De automagische achterklep is echt superhandig. Maar juist op de momenten dat je 'm écht nodig hebt, weigert het dienst. Dus niet al te hoge verwachtingen van hebben..
- Opel OnStar loopt op as. 1 januari af. Doen? mwoah, ik heb het nu voor de laatste 2 maanden gedaan omdat het kan, maar gebruik het totaal niet. Zonde van het geld..

- met de velgenhandel gaat het ook niet echt zoals ik hoopte. Er is 1 'hobbyhandelaar' in Aalsmeer die op MP wat setjes verkoopt. Maar autosloperijen hebben niets, of ze vragen de hoofdprijs voor een set van 3 ofzo. De velgenverkoper in Ermelo (waar ik destijds voor Joost ben geweest) heeft nauwelijks Opel-velgen, er zit amper handel in.
- dakdragers: je mag de mijne wel lenen voorlopig. Volgend jaar loopt de lease van mijn Astra af, ik moet nog maar zien of ik 'm overkoop of dat ik een andere auto ga leasen.