Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Haha, dat weet ik nog niet. Maar als hij verkocht wordt, kan de volgende eigenaar er nog veel probleemloze kilometers mee maken.

Ouwe DHZ-klussert... (y)

m1eyw2ebevim.jpg

Goedemorgen!

Ik zal het topic weer eens omhoog trappen, na een druk en gezellig weekend :D

Vrijdagochtend eerst mijn nieuwe auto opgehaald en daarna weer aan het werk. 's Avonds, zoals reeds bekend, bij stamgast Rob op verrassingsbezoek geweest. Ondanks het verrassingselement toch bijzonder gastvrij onthaald. Daarnaast natuurlijk bijgepraat met mede autogekken, altijd goed :)

Gelijk ook de eerste echte rit met de Astra waarbij Ruud, Jos en Jimmy gelijk mee konden genieten van de eerste indruk. En deze indruk is gewoon erg goed!
Alles voelt luxe en kwalitatief goed aan, de motor heeft een licht sportieve brom en is eenvoudig op koppel te rijden. Echt gas gegeven heb ik nog niet, maar het voelt prima aan tot nu toe.
Op de weg terug hebben we ons allemaal verbaasd over de Intelilux verlichting. Dat geeft altijd een bak met licht en het systeem werkt echt bijzonder goed, hier ga ik veel plezier van hebben in het donker.
Verder is alles nog een beetje aftasten en uitvinden. Paar kleine minpuntjes zijn er al, maar die worden ruimschoots gecompenseerd door de pluspunten.

Zaterdag weer vroeg uit bed om als vrijwilliger te helpen bij een hippisch evenement wat een vriend van mij mede organiseert. Leuk dagje welke werd afgesloten met een leuk feest en dus weer laat op bed.

Zondag er opnieuw vroeg uit om naar Delfsail in Delfzijl te gaan. Vriend van mij had daar een stapel vrij kaarten voor van zijn werk. Enorm handig, want gereserveerde parkeerplekken, afgesloten locatie met eten, drinken, muziek en een rondvaart boot om de schepen te kunnen bekijken. Hierdoor hoefden we dus niet zelf over de kade te struinen :D
We gingen met twee auto's en dus ook per Astra, ook hier weer geen klagen. Eenmaal thuis voor het eerst dat weekend maar eens op de bank gaan liggen en de F1 gekeken, prachtige race met een mooi resultaat.

Conclusie van de Astra na 470km:
Pluspunten
+ Soepele en krachtige motor
+ Veel luxe, interieur van hoge kwaliteit
+ Erg fijne stoelen (alhoewel de finetuning nog moet plaats vinden)
+ Briljante Intelilux verlichting
+ Multimedia werkt goed en simpel
+ Audio geeft een goed en vol geluid

Minpunten
- Parkeersensoren zijn niet zachter te zetten en werken ook als de auto stilstaat, dit is ronduit irritant.

Kleinere minpunten
- De layout van de kaarten is goed, maar ik vind ze nog niet zo overzichtelijk als bij Ford. Die leek iets meer op Google Maps en was dus iets vertrouwder, kwestie van wennen gok ik. Het systeem werkt wel goed.
- De kaarten leken nog niet up to date, vrijdagavond reden we op de N381 toch een tijdje in "niemandsland" volgens de navigatie. Terwijl dit stukje weg toch al zeker een jaar klaar is.
- De auto staat optisch iets te hoog op zijn poten. Als de kosten meevallen dan komt er nog een verlaging onder van een cm of 2. Smoelt het geheel net iets beter van.

Al met al dik gewoon tevreden (y) :)

Hotdog zei:
Haha, dat weet ik nog niet. Maar als hij verkocht wordt, kan de volgende eigenaar er nog veel probleemloze kilometers mee maken.

Je kent mijn idee erover...
Beide wagens van de hand doen en vervangen door één Ludospace (modellen bij de vleet),
best een nieuw exemplaar want de prijs van die tweedehandse dingen zakt amper,
zeer handig met 3 als kool groeiende puppies die nu nog meerijden met pappie en mammie,
en je geliefde MTB kan gewoon rechtopstaand mee in de wagen.

B-Real zei:
Goedemorgen!

Ik zal het topic weer eens omhoog trappen, na een druk en gezellig weekend :D

Vrijdagochtend eerst mijn nieuwe auto opgehaald en daarna weer aan het werk. 's Avonds, zoals reeds bekend, bij stamgast Rob op verrassingsbezoek geweest. Ondanks het verrassingselement toch bijzonder gastvrij onthaald. Daarnaast natuurlijk bijgepraat met mede autogekken, altijd goed :)

Gelijk ook de eerste echte rit met de Astra waarbij Ruud, Jos en Jimmy gelijk mee konden genieten van de eerste indruk. En deze indruk is gewoon erg goed!
Alles voelt luxe en kwalitatief goed aan, de motor heeft een licht sportieve brom en is eenvoudig op koppel te rijden. Echt gas gegeven heb ik nog niet, maar het voelt prima aan tot nu toe.
Op de weg terug hebben we ons allemaal verbaasd over de Intelilux verlichting. Dat geeft altijd een bak met licht en het systeem werkt echt bijzonder goed, hier ga ik veel plezier van hebben in het donker.
Verder is alles nog een beetje aftasten en uitvinden. Paar kleine minpuntjes zijn er al, maar die worden ruimschoots gecompenseerd door de pluspunten.

Zaterdag weer vroeg uit bed om als vrijwilliger te helpen bij een hippisch evenement wat een vriend van mij mede organiseert. Leuk dagje welke werd afgesloten met een leuk feest en dus weer laat op bed.

Zondag er opnieuw vroeg uit om naar Delfsail in Delfzijl te gaan. Vriend van mij had daar een stapel vrij kaarten voor van zijn werk. Enorm handig, want gereserveerde parkeerplekken, afgesloten locatie met eten, drinken, muziek en een rondvaart boot om de schepen te kunnen bekijken. Hierdoor hoefden we dus niet zelf over de kade te struinen :D
We gingen met twee auto's en dus ook per Astra, ook hier weer geen klagen. Eenmaal thuis voor het eerst dat weekend maar eens op de bank gaan liggen en de F1 gekeken, prachtige race met een mooi resultaat.

Conclusie van de Astra na 470km:
Pluspunten
+ Soepele en krachtige motor
+ Veel luxe, interieur van hoge kwaliteit
+ Erg fijne stoelen (alhoewel de finetuning nog moet plaats vinden)
+ Briljante Intelilux verlichting
+ Multimedia werkt goed en simpel
+ Audio geeft een goed en vol geluid

Minpunten
- Parkeersensoren zijn niet zachter te zetten en werken ook als de auto stilstaat, dit is ronduit irritant.

Kleinere minpunten
- De layout van de kaarten is goed, maar ik vind ze nog niet zo overzichtelijk als bij Ford. Die leek iets meer op Google Maps en was dus iets vertrouwder, kwestie van wennen gok ik. Het systeem werkt wel goed.
- De kaarten leken nog niet up to date, vrijdagavond reden we op de N381 toch een tijdje in "niemandsland" volgens de navigatie. Terwijl dit stukje weg toch al zeker een jaar klaar is.
- De auto staat optisch iets te hoog op zijn poten. Als de kosten meevallen dan komt er nog een verlaging onder van een cm of 2. Smoelt het geheel net iets beter van.

Al met al dik gewoon tevreden (y) :)

Anders moet je even terug voor een kaartupdate. Heb vaker gehoord dat de navisoftware verouderd is als een auto uit de fabriek komt.

British Racing Green zei:
Hotdog zei:

Je kent mijn idee erover...
Beide wagens van de hand doen en vervangen door één Ludospace (modellen bij de vleet),
best een nieuw exemplaar want de prijs van die tweedehandse dingen zakt amper,
zeer handig met 3 als kool groeiende puppies die nu nog meerijden met pappie en mammie,
en je geliefde MTB kan gewoon rechtopstaand mee in de wagen.

Ik ben het volledig eens met Peter. Mijn neef heeft zo jaren lang in een Doblo personenvariant gereden en hoewel ik hem er eest voor uitlachte vond ik het daarna toch helemaal geen verkeerde keuze en was af en toe best jaloers met de ruimte die hij had met vakanties, verbouwingen e.d.

Een Opel Combo Tour is dan ook helemaal geen verkeerde optie.
Opel Combo Tour

Mogguh!!

Wat een rust hier zeg:eek:

Dat heeft echt indruk op mij gemaakt. Wat een geweldig systeem zeg, ik weet nu 100% zeker dat wanneer ik ooit in die klassen mag shoppen waar dit aangeboden wordt ik die optie zeker neem. Klein nadeel vond ik wel het erg sterk oplichten van verkeersborden.

We hebben uiteraard Richard zijn astra bekeken. Een erg nette auto in een mooie kleur met erg mooie velgen.
Stoelen zaten super fijn en van binnen gewoon een nette auto. Ik moet wel opmerken dat ik binnen in de auto niet het gevoel had dat dit de topversie was. Wat mede kwam door het harde plastic aan de achterdeuren. Als ik na ga dat die auto over de 30.000 euro kost is dat een bak geld. Maargoed, veel dingen zie je niet maar zijn er wel....zoals de hulpsystemen, opel eye ed.

Verder was het gezellig bij Rob en Dorine. We zijn super gastvrij ontvangen en ogenschijnlijk voelde ook Dorine zich wel thuis tussen al die onbekende kerels :)

Vandaag de GTS weggebracht voor beurt + APK. Tevens gaan ze proberen een afgebroken wielbout uit te boren. Hoop dat dit gaat lukken.
En gister besluit genomen om toch met de GTS naar Kroatie te rijden. Heb nog geprobeerd een vliegreis te boeken, maar die was nu 100 euro duurder waarmee het totaal zonder toeslagen en extra kosten op € 400,- kwam. Tel daarbij parkeergeld en koffertoeslag op en je zit zo op € 470.-
Voor dat bedrag kan ik er ook wel heen rijden.

Dus idee is om vrijdag de 22e optijd te vertrekken en die dag een goede 1.000km af te leggen. Zaterdags rijdt ik dan optijd weg om de laatste 500km af te leggen. :D

Laten we hem nou aub niet de lelijkste combo op aarde gaan aanbevelen! Jongens wat is dat een lelijke auto zeg.
Een oogstrelend mooi model is de Combo nog nooit geweest. Maar in deze kleur en een paar leuke velgen eronder vind ik hem nog best mee vallen voor een busje. Nadeel van een Combo is wel de lage instap, voordeel is dan weer zijn goede weggedrag.

Astra F zei:
Laten we hem nou aub niet de lelijkste combo op aarde gaan aanbevelen! Jongens wat is dat een lelijke auto zeg.
Een oogstrelend mooi model is de Combo nog nooit geweest. Maar in deze kleur en een paar leuke velgen eronder vind ik hem nog best mee vallen voor een busje. Nadeel van een Combo is wel de lage instap, voordeel is dan weer zijn goede weggedrag.

Het is zeker niet de knapste, maar niet de lelijkste, dat is in mijn ogen nog steeds de Doblo. Maar idd met een paar leuke velgen er onder geen verkeerde auto en hij rijd zeker ook niet verkeerd. In mijn tijd als Opelverkoper heb ik er ook een aantal keer mee gereden en twijfelde later ook om er een te kopen tot ik de Vectra tegen kwam toen Elize geboren werd.

m1eyue4bkgla_480.jpg

Niet slecht toch? ;)

Inmiddels 1500km onder m'n nieuwe Astra K door laten rollen. Dat waren tot nu tot 1500 heerlijke kilometers.
Auto doet het super. 1.4 Turbo is een heerlijk blok en de luxe aan boord is erg fijn. Ook de IntelliLUX LED koplampen zijn fantastisch.. je wilt nooit meer anders.

Mogguh!

vrijdag inderdaad erg leuk verrast met een selectie van heren van het forum! Ik had op één gerekend maar er kwamen er vier..! Erg leuk heren en iedereen hartelijk bedankt voor de cadeau's. Dorine vond het ook erg leuk maar dat was jullie vast niet ontgaan..:D
Het beviel mij wel; alleen is het altijd zo kort en daarom eens gepeild in hoeverre er belangstelling is voor een wat langere meeting met bier, barbecue en overnachting....die is er wel. Als ik effe wat meer tijd heb, zal ik er mee aan de slag.

Zaterdagochtend heel vroeg vertrokken richting vrienden nabij Nijmegen. Gezellige dag gehad en prachtig gewandeld op de Duivelsberg nabij de Duitse grens. s avonds voor het eerst overnacht in een B&B in Doornspijk nabij Nunspeet. Erg goed bevallen en gaan we vaker doen. Veel persoonlijker en leuker dan een hotelletje.
Zondagochtend vroeg wandeling met gids over de Veluwe gemaakt. Echt pokkeweer voor bepaalde tijd maar wat is het daar mooi. Begrijp helemaal waarom fer zich daar het rambam fietst.

Avond!!

@ivanov: mooi dat ie zo goed bevalt.

@ Insignia: vandaag op autobild de beelden van de chevrolet malibu gezien. Die auto staat op het onderstel van de insignia 2, eerste recenties zijn zeer positief.
Dat belooft wat voor de insignia.

@ GTS: vandaag de GTS voor de apk gehad. Sprak ik de monteur vanmiddag......is de auto niet klaar:( Reden was dat hij ineens werdt weggeroepen voor een grote brand. Belachelijk natuurlijk, want daar was ik immers al:). Auto was iig goedgekeurd zonder grote punten, heeft weer frisse olie en filters en kan dus mee naar kroatie. Morgenavond de auto dan maar ff ophalen, dus morgen een dagje Astra. En dan vallen me toch echt elke keer de stoelen in negatieve zin op, knap dat Joost en Frank het daar zo'n eind op vol kunnen houden.

Mogguh,

Rustig hier..
Gisteren toch wel een spannende dag gehad, m'n moeder heeft een hoornvliestransplantatie ondergaan. Vooralsnog lijkt alles gelukkig helemaal geslaagd (y). Toch wel bizar wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, na de uitslaapkamer nog even een controle en door naar huis.. Vanmiddag maar even naar huis, even kijken hoe het gaat.

@Richard,
Doe eens foto's plaatsen :T..

@Fer,
Een dagje te laat, maar alsnog van harte!

Zag van de week ook nog een Astra K in een basic uitvoering, gecombineerd met een saai kleurtje. Dan heeft het net zo weinig uitstraling als een G*lf op wieldoppen.. Vlak daarna zag ik nog een J GTC in goede uitvoering. Maar elke keer valt het me weer op, wat een lompe kar is dat eigenlijk, tussen het andere verkeer. Leek wel een crossover..

Omdat Ruud begon over Autobild even op die website gekeken, zie ik ineens dit.

Alfa-Romeo-Alfetta-Illustration-1200x800-f00a4ef1ba5fb788.jpg

Alfa-Romeo-Alfetta-Illustration-1200x800-25b62a72cb0743f8.jpg

Zet maar op de stoep (y). Maar als dit net zo lang gaat duren als de soap genaamd 'Gulia', dan duurt het nog wel even..

Ik ben het wel met Jimmy eens, laten we Fer nou niet in een Combo praten. Als de vakantiebagage, in geval van nood, al mee kan in de GP, dan is een zeecontainer als een Combo nergens voor nodig. Dan zijn er wel wat leukere opties.

Foto's ga ik dit weekend misschien wel even maken. Ik knal ze dan eerst even op FB, want foto's plaatsen op het forum via een tablet/telefoon is mij te omslachtig :D

De teller staat inmiddels op 666km. Waarvan gisteren een groot deel door Duitsland. Ik heb nog altijd geen volgas gegeven, maar wel gewoon 180 op de CC zoals gewoonlijk en dan draait de motor 3500rpm wat ik lang niet slecht vind de Focus deed dan namelijk 4000rpm.
Ook het gemak waarmee hij naar die snelheid gaat als je de CC weer inschakelt na het afremmen voor een inhalende auto doet vermoeden dat er nog flink wat meer in zit.

Afgelopen maandagavond ook de boekjes maar eens doorgebladerd voor "verborgen" mogelijkheden en er zitten nog wel wat handigheidjes in die goed van pas komen.
Wat er volgens het boekje wel op zit (zowel handbak als automaat), maar in de praktijk (nog) niet werkt is de automatische parkeerrem. De rem intrappen en de koppeling licht op laten komen zou de handrem moeten uitschakelen, maar dat is niet het geval. Details :)

EDIT: Alfa is idd lekker bezig met hun modellen. Vraag me alleen af hoeveel er in de praktijk van terecht komt, ik heb zo'n vermoeden dat Alfa de slagkracht van een grote fabrikant mist en daardoor net niet goed genoeg kan concurreren met de gevestigde orde

Mogguh ! Tja is blijf erbij dat Alfa niet lang meer heeft. Ik ben bang dat het binnenkort over is. Meen dat ik 1-2 jaar geleden 2020 heb geroepen en daar blijf ik bij. Verkopen gewoon niet genoeg, veel te weinig modellen en betwijfel of de Guilea dat goed kan gaan maken.

Mogguh!

Over Alfa gesproken..zag vant weekend op de Veluwe een demo Giulia rijden...heb alleen het achterkantje net gespot maar lijkt wel erg fraai hoor...!

Stoelen Astra G had ik ook vaak moeite mee en zat ik niet goed op. Astra H werd al beter maar nog niet je van het. Nu is de Astra J zit ik voortreffelijk..vind ook het uitschuifbare zittingdeel heerlijk..bij veel auto's is de zitting vaak te kort waardoor ik kramp in benen krijg..is nu niet meer aan de orde.

Stoelen in mijn G Coupe waren juist fantastisch. Maar die stoelen met leer, verwarming en uitschuifbaar lendesteun waren dan ook een optie van Euro 2.200 ( in 2001 ! )

Open ik nu het forum, zie ik nu elke reactie blauw omkaderd en de tekst vet gedrukt o_O
Ga maar uit van work in process, want dit is echt niet leesvriendelijk.

Stoelen in mijn G Coupe waren juist fantastisch. Maar die stoelen met leer, verwarming en uitschuifbaar lendesteun waren dan ook een optie van Euro 2.200 ( in 2001 ! )
Zal dan idd. een andere stoel zijn. Onlangs merkten we ook in een vergelijk tussen Frank zijn cabrio en mijn cabrio dat die van hem ook uitschuifbaren lendensteunen heeft en mijn Astra niet.

[size=x-large]Irritant zou ik niet meteen durven beweren...
Meer nog,
mits aangepaste tekst vind ik deze layout best te pruimen ;)
[/size]

[size=x-large]Ik hoop dan elke dag wel een andere kleur. Dan kun je meteen zien wat op welke dag getypt iso_O[/size]

[size=x-large]Of elk zijn eigen kleur...?
Zie je in één oogopslag wie wat gepost heeft :)
[/size]

uitschuifbaren lendensteunen

In mijn ogen is de lende de onderrug en is een lendesteun wat anders dan een verstelbaar zitvlak...maar denk dat jullie het over dat laatste hebben.

Wat er volgens het boekje wel op zit (zowel handbak als automaat), maar in de praktijk (nog) niet werkt is de automatische parkeerrem. De rem intrappen en de koppeling licht op laten komen zou de handrem moeten uitschakelen, maar dat is niet het geval. Details smiling smiley

Bedoel je hiermee de elektronische handrem? Als ik die erop heb gaat ie er al vanaf als ik gewoon wegrijd. Ik heb ook hellingassistent maar daar heb ik juist wel twijfels bij of die wel altijd werkt. De ene keur op heuveltje rol ik wel weg en andere keer niet.

Die sportstoelen die ik destijds van Jos had gekregen voor de zwarte Astra G hadden ook zo'n uitschuif-ding voor de knieholten.
Kon daar niet echt een prettige stand in vinden.
De basis stoelen van een G zijn ronduit slecht. Daar voel je na 100km ieder spiraalding in je rug en je zitvlak. Zelfs voor die tijd was het ondermaats..

Ha we zijn weer terug normaal...

De G stoelen heb ik nooit ervaren, wel die in de Corsa C en dat was ook niet veel soeps. onze E 87 heeft prima stoelen, standaard enkel met zo een oppomp dingetje voor de onderrug en de zijwangen. Erg fijn!

Hier lekker druk @ work, iets te druk en iets te vele projecten en iets te weinig mensen die verantwoording (durven te) nemen.
en een afdeling die te weinig te doen heeft, ik wordt zo (#*)@# ziek van collega's die de hele dag lopen te zeiken hoe druk ze zijn, maar tegelijkertijd kan ik ze klokken op een halve dag privé zaken per dag... Dan moet je )@&_# ook niet zeiken, maar werken.

kan ik me zeer aan storen.

Herkenbaar Jimmy!!

Inderdaad weer de vertrouwde layout, gelukkig maar. Is weer een stuk fijner te lezen zo.
De GTS stond gisteravond weer netjes op de inrit, garagehouder had hem keurig terug laten brengen. (y)

Zie dat de Mokka X nu ook te configureren is.
Teleurstellend dat Opel de goede lijn op gebied van motoren bij dit model, wat juist zeer succesvol is, niet doorzet.
De inmiddels lang afgeschreven 1.6 motor duikt weer op, terwijl Opel een fijne 1.0T heeft die we niet zien.....en die zou juist interessant zijn voor de particulier.

En configureer je hem leuk als diesel, dan ben je al bijna 40.000 euro kwijt voor een compleet uitgerust model.
Dat vind ik knap veel geld voor een auto op Corsa-basis.

@Ruud Mag dan gebaseerd zijn op de Corsa maar als hij voor of naast me staat bij een stoplicht toch wel een groot ding, vooral breed en hoog. Je hebt gelijk wat betreft motoren maar concurrentie is echt niet veel goedkoper. Die hoge suv's zijn gewoon aan de prijs.

Mijn vader is van mening dat de Mokka groter is dan zijn C Max. Ik heb de maten er niet bijgepakt, maar precies wat Marc zegt: hij komt erg groot over.

Ik snap ook niet dat de link steeds met de Corsa gemaakt wordt. Volgens mij is de Mokka meer Astra dan Corsa.
Maar vraag me af op de facelift voldoende is. De concurrentie is sterk en erg fris in dit segment.

@ Jimmy: ook heel herkenbaar..;) Bij ons lopen er ook veel mensen de kantjes er vanaf.

LineaBlu zei:
Mokka heeft NIETS te maken met de Corsa...
Voor zover ik ben geinformeerd en ook terug kan lezen staat de Mokka op het platform waar ook de Corsa op is gebouwd.

Nou, van de week minder mooi bericht op het werk. Tijdens de heenweg is er met twee busjes van ons een ongeluk gebeurd.
Één busje is over de kop geslagen en de andere is ook betrokken. Gelukkig geen persoonlijk letsel,mwonder boven wonder.
Maar wel door verwijtbaar gedrag van de chauffeurs gebeurd.

Één busje total loss en de andere forse schade. Noujah, materiele schade is te vervangen maar het is wel frustrerend.
Vandaag dus maar een nieuw type vivaro besteld.

https://www.topgear.nl/autotests/opel-mokka-1-4t-4x4-edition-test-drives/

6e paragraaf...

https://www.autozine.nl/text/1074.html

Het is een chaos, maar in de linkerkolom, onder "Weggedrag"

Goedemorgen!

Bijna weekend al weer. Volgende week nog een weekje werken en dan vakantie. Nu de vakantie dichterbij komt begin ik er ook wel zin in te krijgen eerlijk gezegd, dat had ik een maand geleden totaal nog niet.

Nog geen plannen, maar sowieso vier weken vrij. Das ook gewoon een lekker vooruitzicht natuurlijk :)

4 weken is zeker lekker.. Ik mag, net als Peter, nog tot 15 augustus, dan 2.5 week vakantie.. Neem ik in de herfst nog een weekje :)

Lekker hoor 3 of 4 weken vakantie. Kan me niet meer heugen wanneer ik dat voor het laatst gehad heb. Net als Peter en Jimmy vrij vanaf 15 Augustus maar dan 2 weken.

Tja, das het voordeel van mijn vakgebied. In het voorjaar geen tijd om vrij te nemen, sterker nog dan worden de nodige overuren gemaakt. De zomermaanden zijn altijd rustig en maakt het in principe niet uit hoe lang ik wegblijf, genoeg tijd dus om de overuren op te maken. Daarnaast neem ik tussendoor eigenlijk nooit een dag vrij.

Hopelijk rond de kerstdagen nog twee weekjes vrij.

Overigens valt vier weken nog mee, vorig jaar waren het er zes :D

Goedemorgen, Alweer een dag erop zitten. Vanmorgen vroeg in de sportschool en daarna naar Amsterdam geweest bij een zakenrelatie.

Ik lees allemaal leuke dingen over vakanties, Elize heeft vanmiddag 6 weken zomervakantie en ik vanaf 30 juli 3 weken. Maar wel 3 hele drukke weken aangezien we met een 'skeleton crew' draaien en ik dus dubbel werk heb. Gelukkig voor en niet na mijn vakantie zoals mijn collega dat zal hebben :p

De Opel Mokka is een leuke auto, oogt enorm groot, maar is best nog klein en vind hem van binnen nog vrij krap. Maar dat zal ook wel door mijn postuur komen ;-)

Terug
Bovenaan