[D2] zei:phantom78 zei:Astra -:
(...)
Navigatie is 3x niets. Opeldealer adviseerde een iphone te kopen en dan via de telefoon maps te gebruiken.
Goh...Met welke navi heb je proefgereden? De instapversie (4.0) of de duurste (navi 900 intellilink)? Want in het laatste geval (die 4.0 heb ik geen ervaring mee) vind ik het eerlijk gezegd volslagen flauwekul om 'm af te doen als '3xniets'. Het ding functioneert nagenoeg perfect. Logisch, snel, responsief. Die dealer is natuurlijk een rare om een dure iphone te adviseren...terwijl Android Auto ook beschikbaar is en je daarmee Google maps kunt gebruiken?![]()
Dit onderdeel van Phantom78 zijn reactie viel mij ook erg op. Ik lees uiteraard ook het Astra topic hier (en zal wellicht daar ook nog wel even posten), en nergens kwam ik over de navigatie een negatief woord tegen behalve dat men soms met oudere kaarten geconfronteerd werd dan wenselijk. Maar niet dat de navi zo slecht was dat je beter met je iphone kan rijden...
Overigens, D2 is Android auto nu echt volledig ondersteund in de navi 900 intellilink want daar lees ik nog steeds wisselende berichten over.