Dat is wel heel snel geraden!
Ja, ik ben inderdaad aan het minderen met auto's.
Aangezien ik alle Xedossen weg ga doen op de bordeaux rode Xedos 6 die nummer 22 van Nederland is na dan ben ik bezig een ruil te maken, zeven Xedossen tegen één andere auto die ik graag zou willen hebben.
Dan ben ik in één keer alles kwijt.
Ben gisteren bij iemand geweest die erin meegestemd heeft om ze te ruilen tegen een 2001 Mercedes CLK 230 cabrio die ik al een tijd op het oog heb.
Hij ziet er heel netjes uit, zijn wel wat kleine dingentjes die eraan moeten gebeuren, oa het glas in de bestuurderszijspiegel mist, zit een klein barste in het plexiglas van de richtingaanwijzer in de spiegel, netter stuur is ook niet verkeerd en de koplampen hebben een polijstbeurt nodig.
Alleen de cabriokap werkt niet, de pomp is kapot dus die moet ik gaan vervangen, maar dat is niets spannends.
Morgen ga ik beginnen auto's over te brengen naar het autobedrijf.
Zal wel even duren voordat ik klaar ben want het is circa 140 km rijden, alleen heen.
De plaat aan de zijkant van de bus moet er nog in gelast worden, er zaten eerst zijramen in...die had de vorige eigenaar er nog nét even in gemaakt voordat ik de bus kocht.
Aangezien ik hem dicht moet hebben, was dat wel balen en moet ik hem weer opnieuw dicht maken.
De gele James Bond eend is inderdaad ook leuk, goed idee!!