Gewoon Dirk
Wegverkenner
Een klein rondje spots van mijn kant, even een stukje achterstand inhalen.
Pas geleden ging ik lekker een stukje toeren met mijn vriendin, onderweg kwamen er aardig wat leuke auto's ons tegemoet gereden.
Om te beginnen een heerlijk Italiaans duo op origineel Nederlandse platen.
1965 Fiat 500D Gardieniera + 1968 Autobianchi Quattroposti by Dirk A., on Flickr
1968 Autobianchi Quattroposti by Dirk A., on Flickr
Voor deze Zweed, geparkeerd langs de oude weg naar Zeeland, moest ik wel even stoppen.
1977 Volvo 262C by Dirk A., on Flickr
Prachtige Amerikaan.
Cadillac V8 La Salle by Dirk A., on Flickr
Dit heerlijke apparaat is van een totaal ander kaliber.
1953 Singer SM 1500 Roadster by Dirk A., on Flickr
Weer een auto geparkeerd langs onze route, weer de moeite waard om even te stoppen.
1972 BMW 3.0 CSi by Dirk A., on Flickr
In 1978 kwam hij voor het eerste in Nederland, degene die daarvoor verantwoordelijk was is nog altijd de eigenaar.
1929 Ford Model A by Dirk A., on Flickr
Gewoon een lekkere Pick-Up
1957 Chevrolet 3100 by Dirk A., on Flickr
Helaas lukte het mijn eega in de gauwigheid niet om een betere foto te maken.
1937 Studebaker Dictator by Dirk A., on Flickr
Eenmaal in Goes bleek daar een oldtimerrit te zijn gefinished, toch maar even parkeren. Tijdens het parkeren zagen we nog net deze Peerless vertrekken.
1929 Peerless Sedan by Dirk A., on Flickr
Van de oldtimers in Goes heb ik ook nog heel veel foto's gemaakt, deze moet ik echter nog uploaden en zal ik tzt in het evenemententopic plaatsen.
Op het parkeerterrein zag ik nog wel een leuke Kadett, al sinds 1988 in het bezit van de huidige eigenaar.
1982 Opel Kadett Hatchback 1.3S Automatic by Dirk A., on Flickr
Ik had hem al eens in Bergen op Zoom vast weten te leggen, deze foto vind ik echter een stuk beter gelukt.
1991 Ford Sierra 2.0i Ghia Automatic by Dirk A., on Flickr
Als afsluiter een Dodge Ram, en wat voor een...
1985 Dodge Ram D350 by Dirk A., on Flickr
Pas geleden ging ik lekker een stukje toeren met mijn vriendin, onderweg kwamen er aardig wat leuke auto's ons tegemoet gereden.
Om te beginnen een heerlijk Italiaans duo op origineel Nederlandse platen.

Voor deze Zweed, geparkeerd langs de oude weg naar Zeeland, moest ik wel even stoppen.

Prachtige Amerikaan.

Dit heerlijke apparaat is van een totaal ander kaliber.

Weer een auto geparkeerd langs onze route, weer de moeite waard om even te stoppen.

In 1978 kwam hij voor het eerste in Nederland, degene die daarvoor verantwoordelijk was is nog altijd de eigenaar.

Gewoon een lekkere Pick-Up

Helaas lukte het mijn eega in de gauwigheid niet om een betere foto te maken.

Eenmaal in Goes bleek daar een oldtimerrit te zijn gefinished, toch maar even parkeren. Tijdens het parkeren zagen we nog net deze Peerless vertrekken.

Van de oldtimers in Goes heb ik ook nog heel veel foto's gemaakt, deze moet ik echter nog uploaden en zal ik tzt in het evenemententopic plaatsen.
Op het parkeerterrein zag ik nog wel een leuke Kadett, al sinds 1988 in het bezit van de huidige eigenaar.

Ik had hem al eens in Bergen op Zoom vast weten te leggen, deze foto vind ik echter een stuk beter gelukt.

Als afsluiter een Dodge Ram, en wat voor een...