Astrawez
Net ingestapt
Nooit! Daarom staat deze ook bij een (zo te zien) oldtimer evenement. Wel echt een fantastisch exemplaar!Graad Raaijmakers zei:Dit is de mooiste spot.waneer zie je zoiets in t wilt?
Een originele 2800T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nooit! Daarom staat deze ook bij een (zo te zien) oldtimer evenement. Wel echt een fantastisch exemplaar!Graad Raaijmakers zei:Dit is de mooiste spot.waneer zie je zoiets in t wilt?
Een originele 2800T
Klassiekerrijder zei:Een MG TD, om precies te zijn.
stoterstangen90 zei:Het verhaal achter die Maserati is nog genialer.
Misschien bedoelt hij wel dat ik achter die Maserati reed?Gewoon Dirk zei:stoterstangen90 zei:Het verhaal achter die Maserati is nog genialer.
Vertel, mijn aandacht heb je.![]()
Wat een gave Rekord heb jij!Graad Raaijmakers zei:Vandaag wat rond gereden met dit kl*tenweee
![]()
Eigenaar heeft de auto in eigen beheer gerestaureerd, nadat de auto ergens begin jaren 70 is achtergelaten langs de weg als wrak.Phoenixrood74 zei:Misschien bedoelt hij wel dat ik achter die Maserati reed?Gewoon Dirk zei:stoterstangen90 zei:Het verhaal achter die Maserati is nog genialer.
Vertel, mijn aandacht heb je.![]()
![]()
Graad Raaijmakers zei:@Astrawez dank..zo heb je 3 bmwees en nog war..enzo bezit je 2 opels.
Opel senator fulloptions..leer,cc airco,stoelverwarming ect
En deze rekord sinds zaterdag,stond in de buurt te koop,en echt een nette en ONK.
Mijn bmw e23 alpina b10 gaat nooit weg,maar wat rijd zoon senator 3.0i met 59000 km origineel met NAP super!!
Rijd er heel vaak in met goed weer iig.
Ik geloof dat er van de 8V in totaal 114 zijn gemaakt, dus die drie stuks zullen misschien van deze carrosserievariant zijn. Hoe dan ook: nu al de spot van het jaar voor mij!citroenAZU zei:Ja klopt, zijn er maar 3 van gemaakt. En reed nog wel in de regen ook! Rijdend museumstuk...
Phoenixrood74 zei:Ik geloof dat er van de 8V in totaal 114 zijn gemaakt, dus die drie stuks zullen misschien van deze carrosserievariant zijn. Hoe dan ook: nu al de spot van het jaar voor mij!citroenAZU zei:Ja klopt, zijn er maar 3 van gemaakt. En reed nog wel in de regen ook! Rijdend museumstuk...
afentoe zei:Cadillac Coupe de Ville (coupéversie van de Floddermobile)
Gewoon Dirk zei:afentoe zei:Cadillac Coupe de Ville (coupéversie van de Floddermobile)
Alleen was dat een Chevrolet...
https://i273.photobucket.com/albums/jj208/Moos-Lemmer/vlcsnap-30225.png
Verder zeer bedankt voor de feedback, het word door mij in ieder geval altijd gewaardeerd.
@PM zei:@Danny: bijzonder die rechtsgestuurde Volvo! Wellicht was de eerste gebruiker iemand die veel in het VK reed (vertegenwoordiger o.i.d.)?
Gewoon Dirk zei:Nog zo'n opvallende waarneming. Deze Reliant Robin VAN heeft GAIK-kentekens maar zijn laatste APK dateert van 1995.
De gele Corsa B erachter is overigens wit op kenteken.
[url]https://c8.staticflickr.com/8/7370/27839677055_69d830f8a9_c.jpg[/url]
[url]https://c4.staticflickr.com/8/7422/27763704091_cfbfe573dc_c.jpg[/url]
@PM zei:Zou kunnen, maar een JF-kenteken is normaal voor een auto uit juli 1994. Of hij moet eerst een gewoon kenteken hebben gekregen en daarna pas een CD-kenteken (en later dus z'n normale kenteken weer hebben teruggekregen), hoe dat normaal gesproken werkt weet ik ook niet.