Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nissan GT-R zei:Ik heb vandaag nog gedacht of ik wellicht de volgende eigenaar van de 480 wil zijn.
@PM zei:Nissan GT-R zei:Ik heb vandaag nog gedacht of ik wellicht de volgende eigenaar van de 480 wil zijn.
Jij ook al![]()
j.ko zei:Of kun je in Duitsland een export-kenteken krijgen? Ga ik ook eens uitzoeken.
j.ko zei:... Een 9-3 Cabrio is te dorstig ...
Niels. zei:Dat vond ik ook een mooie inderdaad. Daarom heb ik hem ook gepost op deze pagina.![]()
Oeps, ik zie het nu, foto vanuit een andere hoek, was me niet opgevallen. Zoveel foto's hierNiels. zei:Dat vond ik ook een mooie inderdaad. Daarom heb ik hem ook gepost op deze pagina.![]()
j.ko zei:@PM zei:Nissan GT-R zei:Ik heb vandaag nog gedacht of ik wellicht de volgende eigenaar van de 480 wil zijn.
Jij ook al![]()
Zolang je de middelen en de gelegenheid hebt om de roest aan te (laten) pakken, heb je er een super-auto aan hoor! Waarde is aan het stijgen (sommigen verwachten dat 'ie op dat vlak de Porsche 924/944 achterna gaat), dus met wat mazzel komen je investeringen later terug. Punt is alleen dat ik die investeringen nu niet kan doen en het zonde is om hem na de roestauratie weer door de pekel te sturen. Als 'ie werkelijk te koop komt, laat ik het hier wel weten, kun je dan altijd nog verder zien.
Als een van de eisen "gegarandeerde kilometerstand" is, dan valt deze af. Tellerstand is onlogisch volgens RDW.spyderweb zei:https://link.marktplaats.nl/m1057222298
Deze voldoet aan al je eisen en is tevens voorzien van veel luxe opties en een handbak
@PM zei:j.ko zei:@PM zei:Nissan GT-R zei:Ik heb vandaag nog gedacht of ik wellicht de volgende eigenaar van de 480 wil zijn.
Jij ook al![]()
Zolang je de middelen en de gelegenheid hebt om de roest aan te (laten) pakken, heb je er een super-auto aan hoor! Waarde is aan het stijgen (sommigen verwachten dat 'ie op dat vlak de Porsche 924/944 achterna gaat), dus met wat mazzel komen je investeringen later terug. Punt is alleen dat ik die investeringen nu niet kan doen en het zonde is om hem na de roestauratie weer door de pekel te sturen. Als 'ie werkelijk te koop komt, laat ik het hier wel weten, kun je dan altijd nog verder zien.
Tja ik heb al vier projecten (opleiding, huis en twee auto's). Ben wel met je eens dat het geen slechte investering hoeft te zijn.
madmat1986 zei:[...]sturen zelfs exclusief met je voorwielen.
j.ko zei:Waarom zouden er op de openbare weg andere principes gelden dan op een slipcursus?
madmat1986 zei:j.ko zei:Waarom zouden er op de openbare weg andere principes gelden dan op een slipcursus?
Omdat je op een circuit/slipcursus op zoek bent naar hoge bochtsnelheden, terwijl ik op de openbare weg altijd op safe rijd. Ik zoek geen hoge dwarskrachten (waar Twix het over heeft) op...
Ik check regelmatig mijn profieldiepte, zodat ik dus niet alleen in mijn stuur voel, maar ook gewoon kan zien hoe goed de banden zijn.
Overigens, over het wisselen/kostenspreiding: daar heb je wel een punt. Dat moet ik ruiterlijk toegeven.
madmat1986 zei:Ik zoek geen hoge dwarskrachten (waar Twix het over heeft) op...
j.ko zei:Maar tweedehands is de luxe van kleurkeuze er niet, tenminste, niet als je een wat zeldzamere uitvoering wil zoals ik.