michel1975
Kilometervreter
Ik ben eruit. Hij is door een VW spijlbus bij het stoplicht eruit gereden op zijn Citta. Daar komt alle frustratie vandaan.D.E.N.N.I.S. zei:Laat mij dan maar lekker een adept zijn. Dat is altijd beter dan een zwartkijker met zijn eigen belevingswereld zoals jijCO2 (Goed Voor Bomen) zei:Als je de Peter R D.E.N.N.I.S. uit wil hangen doe het dan beter.D.E.N.N.I.S. zei:@Sander, Niet op Co2 reageren. Hij is 16 en heeft weinig meer te doen heeft dan hier de trol uit te hangen. Waarschijnlijk heeft zijn vader een Volkswagen en is het vooral de puberteit die er voor zorgt dat hij zich wil verzetten tegen zijn vader.
Het enige waar ik niet tegen kan is die blinde volgzaamheid van FAG adepten. Laat je maar lekker een oor aannaaien door de firma PON.
Die is in de Quote 500 gekomen van het geld wat ie consequent teveel uit zakken van autokopers heeft geklopt.
En kikken op je nieuwe Golf is al erg maar een premature lozing door een up dat is helemaal erg.![]()
PS FAG?? premature lozing. Als ik een beeldspraak maak over ontkennende fase word ik terecht gewezen door een zekere moderator..... Nu hup ook consequent je beleid doorvoeren........