Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@PM zei:Marc van der Togt zei:RichardFord zei:Sommige mensen knipperen al naar links voor het oprijden van de rotonde en gaan rechtdoor (1/2). Je ziet het lesauto's ook doen.![]()
Dat is in mijn ogen onjuist. Dat een lesauto dat doet is niet erg ervan uitgaande dat niet de instructeur achter het stuur zit. Kenmerk van een
lesauto is namelijk dat iemand de auto bestuurt die het nog moet leren en dus dingen niet op de in onze ogen goede manier kan doen.
Er zijn rijscholen die hun leerlingen dit zo leren.
Sarcast zei:
Sarcast zei:
Tomolino zei:Ik ben niet altijd positief over je Braadie maar dit kan ik wel waarderen, heb zelfs het idee dat je snelheid op sommige plekken wat hoog ligt.
Ben benieuwd naar de volgende.
D. Elzinga zei:Je komt zo nu en dan behoorlijk dicht in de buurt van mijn woonomgeving, braadslee
Maar ik zie maar weinig "idioots" in dat filmpje. Wat mensen die het rustig aan doen, en een paar die niet zo best anticiperen. Aan met name die eerste categorie kan ik mij persoonlijk niet echt storen.
Zollie zei:Pfff, drammende rijstijl, lekker vol gas door woonwijken, schelden als t je even tegen zit, afgeven op andere weggebruikers... Ik hoop dat je al een afspraak hebt bij de cardioloog, je gaat het niet lang volhouden zo. (en een afspraak bij Leo de Haas lijkt me ook niet overbodig, wegpiraat!)
braadslee zei:Afgeven op andere weggebruikers ja, als het mij te treuzelend gaat, of als ze zoals die fietsers gewoon onhandig bezig zijn ja.. En zéker wat betreft fietsers, denken maar dat ze alles kunnen maken.
Muddy Bandit zei:braadslee zei:Afgeven op andere weggebruikers ja, als het mij te treuzelend gaat, of als ze zoals die fietsers gewoon onhandig bezig zijn ja.. En zéker wat betreft fietsers, denken maar dat ze alles kunnen maken.
En nu ervaar je pas hoe je "vroeger" zelf was?![]()
Muddy Bandit zei:braadslee zei:Afgeven op andere weggebruikers ja, als het mij te treuzelend gaat, of als ze zoals die fietsers gewoon onhandig bezig zijn ja.. En zéker wat betreft fietsers, denken maar dat ze alles kunnen maken.
En nu ervaar je pas hoe je "vroeger" zelf was?![]()
Sarcast zei:Zeg braadslee, hoe gaat het eigenlijk met het minder posten en minder open zijn met alles online gooien?
Bevalt dat nog een beetje?
Sarcast zei:
Zollie zei:Trut met kortpittig kapseltje rijdt langzamer dan ik (op CC), en vindt het later toch nodig mij rechts in te halen... Om het spannend te houden heb ik het einde er niet bij gezet, met een open eind kunnen jullie mij vast ook overal de schuld van geven![]()
Tomolino zei:Triest, diep triest.
Overal een inhaalverbod voor dat volk tussen 06.00 en 22.00...![]()
Zollie zei:Trut met kortpittig kapseltje rijdt langzamer dan ik (op CC), en vindt het later toch nodig mij rechts in te halen... Om het spannend te houden heb ik het einde er niet bij gezet, met een open eind kunnen jullie mij vast ook overal de schuld van geven![]()
En daar is ie hoor!!!Durashift zei:rijtijd
Sarcast zei:En daar is ie hoor!!!Durashift zei:rijtijd
Sarcast zei:En daar is ie hoor!!!Durashift zei:rijtijd
Sarcast zei:Ik snap niet zo goed waarom je links rijdt.
Durashift zei:Is gewoon ritsen man.. kansloos weer. Sorry.
Jij niet dan?Blackadder the 5th zei:Heb je het tijdverlies al uitgerekend?
En als al die anderen nou de sloot in rijden?Zollie zei:Sarcast zei:Ik snap niet zo goed waarom je links rijdt.
Omdat ik met een aantal anderen aan t wachten ben tot een langzamere bestuurder weg is van de linker baan?
Sarcast zei:Jij niet dan?Blackadder the 5th zei:Heb je het tijdverlies al uitgerekend?
Sarcast zei:Zou de snelheid terugbrengen naar 2/3 niet betekenen dat je er 3/2 zo lang over doet? Dus 6 minuten ipv 4?
Twee minuten verlies dus voor degene die er de hele inhaal actie achter hangt, en dus gemiddeld 1 minuut voor elke gehindere personenauto.
Als we uitgaan van een flux van 450 auto's per rijstrook per uur (ja dat is een goede schatting) dan rijden er in 6 minuten 30 (450*2/10/(120-80)/120)) autos de "file" in.
30 minuten vertraging dus.
Waar kwam jij op?
Goedendag zei:Blackadder, jij vindt het dus volkomen normaal dat een vrachtwagen er 6 minuten over doet om in te halen?
Sorry, maar met een dergelijk snelheidsverschil (0.5km/h?) maakt het qua tijd zelfs niet uit als beide vrachtwagens naar rusland moeten!
Correct! Zoals mijn rijinstructeur al zei: Je moet ervan uitgaan dat andere bestuurders volkomen idioten zijn.Blackadder the 5th zei:De meeste automobilisten rekenen alleen het eigen tijdverlies.
Sarcast zei:Correct! Mooi dat zoiets ... bevestigd wordt.Blackadder the 5th zei:De meeste automobilisten rekenen alleen het eigen tijdverlies.
Sarcast zei:Zoals mijn rijinstructeur al zei: Je moet ervan uitgaan dat andere bestuurders volkomen idioten zijn.
Mooi dat zoiets dan 20 jaar later weer eens bevestigd wordt.