Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
braadslee zei:Dat was even flink slikken..
Blogger zei:De politie lijkt het ook nooit goed te doen in dit land. Dan weer een te hard of een te soft optreden....Ga eens met een agent praten over zijn werk, eens kijken wat voor 'stoere' verhalen je krijgt. Je wilt het vaak niet eens weten wat die gasten meemaken....
Boppie zei:braadslee zei:Dat was even flink slikken..
De Modus had je toch klemgereden.
braadslee zei:Boppie zei:braadslee zei:Dat was even flink slikken..
Hahaha.
(Schijnt wel achteraf dat we op zo`n plek waren.. Een homo ontmoetingsplek blijkbaar)
Blogger zei:braadslee zei:Boppie zei:braadslee zei:Dat was even flink slikken..
Hahaha.
(Schijnt wel achteraf dat we op zo`n plek waren.. Een homo ontmoetingsplek blijkbaar)
Met een aantal gasten in een smurfblauwe Twingo op zo'n plek snap ik de verwarring dan wel![]()
Idefiqs zei:Blogger zei:De politie lijkt het ook nooit goed te doen in dit land. Dan weer een te hard of een te soft optreden....Ga eens met een agent praten over zijn werk, eens kijken wat voor 'stoere' verhalen je krijgt. Je wilt het vaak niet eens weten wat die gasten meemaken....
Precies, het is niet goed of het deugt niet. Roepen vanaf de zijlijn en de politie verwijten dat criminelen geen respect hebben voor andermans leven.
Intrinsieke risico's worden niet meer geaccepteerd door een deel van de goegemeente.
RichardFord zei:Idefiqs zei:Blogger zei:De politie lijkt het ook nooit goed te doen in dit land. Dan weer een te hard of een te soft optreden....Ga eens met een agent praten over zijn werk, eens kijken wat voor 'stoere' verhalen je krijgt. Je wilt het vaak niet eens weten wat die gasten meemaken....
Precies, het is niet goed of het deugt niet. Roepen vanaf de zijlijn en de politie verwijten dat criminelen geen respect hebben voor andermans leven.
Intrinsieke risico's worden niet meer geaccepteerd door een deel van de goegemeente.
Dan heb ik niks gezegd. Laat ze dan maar lekker met hoge snelheden gesignaleerdstaanders (waarvoor dan?) opjagen door woonwijken, eerst nog zonder zwaailicht/sirene...
RichardFord zei:Idefiqs zei:Blogger zei:De politie lijkt het ook nooit goed te doen in dit land. Dan weer een te hard of een te soft optreden....Ga eens met een agent praten over zijn werk, eens kijken wat voor 'stoere' verhalen je krijgt. Je wilt het vaak niet eens weten wat die gasten meemaken....
Dan heb ik niks gezegd. Laat ze dan maar lekker met hoge snelheden gesignaleerdstaanders (waarvoor dan?) opjagen door woonwijken, eerst nog zonder zwaailicht/sirene...
Terence zei:1x rood licht met een verrassing...
https://youtu.be/8zGMS__Wi_Q
Moderator
Blackadder the 5th zei:Terence zei:1x rood licht met een verrassing...
Er wordt trouwens goed gereageerd op de politieauto met toeters en bellen
door het kruisende verkeer dat daarna groen krijgt.
Dat zie je ook wel eens anders ...
Terence zei:Twee filmpjes voor de liefhebbers:
1x snelle quad die op het einde uit de bocht vliegt en dan maar de stoep op knalt...
https://youtu.be/Pu66OWkFOyE
1x rood licht met een verrassing...
Terence zei:Blackadder the 5th zei:Terence zei:1x rood licht met een verrassing...
Geen toeters en bellen, alleen blauw-blauw aan. Dus prima gekeken![]()
Moderator
Blogger zei:Terence zei:Blackadder the 5th zei:Terence zei:1x rood licht met een verrassing...
Is het niet:
Blauw: zwaailicht
Blauw blauw: zwaalicht + sirene ??
Terence zei:Blogger zei:Terence zei:Blackadder the 5th zei:Terence zei:1x rood licht met een verrassing...
Is het niet:
Blauw: zwaailicht
Blauw blauw: zwaalicht + sirene ??
Het zijn natuurlijk optische- en geluidssignalen. Alleen optische signalen aan.
En ik rij inderdaad door.
Geen stress hebben maar wel gevenSoloman zei:Ik doe niet mee aan stress, zoals vanmorgen om 5 uur in onze dorpsstraat waar plotseling een klein l*llig autootje achter me bumper zat te kleven. Ik dacht nog wat moet je nou? Je mag hier toch niet harder (50). Op een rotonde zag ik in de spiegel zelfs het motorkapje niet meer. Ik ben toen even gestopt om dat jakkertje te laten passeren. Ik heb hem daarna nog wel even een koekje van eigen deeg gegeven. Mijn auto was denk ik twee keer zo breed met een imposante lampen voor. Ik heb hem bijna letterlijk de snelweg opgeduwd met zijn boodschappendriepittertje. Ik zag aan zijn rijstijl dat hij in zijn broek scheet met hoofdletters.
Leuk is dat als je meer pk's hebt dan zo'n ettertje.
Moderator
Blackadder the 5th zei:Waarschijnlijk om de quad in het oog te houden? Nadat de quad is afgeslagen gaat de gang er meteen uit ...![]()
Blogger zei:Ja Durashift, we rijden allemaal wel eens te hard.
Maar een filmpje uploaden om iemand anders' fout (te hard rijden) te openbaren terwijl je zelf ook te hard rijdt vind ik persoonlijk een beetje hypocriet.
Terence zei:En ik rij inderdaad door.
Ja want dan zie je de voetgangers op het zebrapad juist erg goed...rke zei:'s Avonds
Moderator
Durashift zei:Blogger zei:Ja Durashift, we rijden allemaal wel eens te hard.
Maar een filmpje uploaden om iemand anders' fout (te hard rijden) te openbaren terwijl je zelf ook te hard rijdt vind ik persoonlijk een beetje hypocriet.
Volgens mij is het doel van de film het laten zien van het (bijna) missen van de bocht (stoep op) van de Quad. Iets dat zo goed als buiten beeld gebeurd.
Snelheid zou hier misschien een rol in kunnen spelen maar is niet genoemd door de plaatser.
rke zei:Een ander ding: Aan het begin van dit filmpje sta jij voor een verstoplicht ... zo'n licht wat wel eens irritatie geeft.
Soloman zei:Soms snap je er helemaal niks van. Dan gaan ze dus midden op de weg stil staan om de weg te zoeken met een hele rits auto's achter zich. Moet je op een rijksweg doen, dat soort grappen.
Ik ken zelfs iemand die een half uur zonder licht reed in een stikdonkere polder. Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Dat je hebt bij de schemering vergeet, ok, maar midden in de nacht met lang niet overal wegverlichting, van wat voor planeet kom je dan?
Soloman zei:Met 70 over een 120-snelweg rijden. Toen ik de Yaris inhaalde bleek er een oude vrouw in te zitten met het hoofd boven het stuur naar voren uitgestrekt met de mond open. En een file erachter.
Man, man, man, dat ze het zelf niet door hebben. Onbegrijpelijk. Levensgevaarlijk.
braadslee zei:Boppie zei:braadslee zei:Dat was even flink slikken..
Hahaha.
Soloman zei:braadslee zei:Boppie zei:braadslee zei:Dat was even flink slikken..
Hahaha.
Ik denk dat er iets anders aan de hand was. Blijkbaar heb je iets verkeerds gedaan op de weg?
Ha ha, homo-ontmoetingsplaats. Toen ik weer pas terug was in Nederland wist ik dat helemaal niet. Tot ik een keer een lange rit moest maken. Het was in de avond en ik besloot een plaspauze te houden bij de eerste de beste P. Zo gedacht zo gedaan, maar ik wist niet wat me overkwam. Er kwamen plotseling auto's op me af en die mannen kwamen er zelfs uit. Ik wist niet hoe hard ik moest rennen.
Geen reactie meer op de 85@50?Terence zei:Behalve die lullig neergezette Audi op 5.05 weinig bijzonders.
D.E.N.N.I.S. zei:Allen bedankt
@Lycan_Capri (TSC), De muziek maakt het inderdaad spannender dan het soms is. Maar ik vind hem toch goed gekozen. Het geeft de video iets extra's. Waar ik vooral blij om ben is de muziek iets veranderd, wanneer er een nieuwe clip begint. Dat heb ik niet expres gedaan, dat gebeurde eigenlijk per ongeluk. Voor de rest is die muziek keuze niet meer dan een kwestie van smaak. En op dat gebied kun je niet iedereen tevreden stellen. Iedereen heeft zijn eigen smaak.
Ik denk zelf dat de situatie met de vrachtwagen (die achter de bus vandaan kwam) de gevaarlijkste was. Die dacht even snel het gat in te duiken waar ik op dat moment reed. Het is op de video niet echt goed te zien, maar hij kwam echt heel erg dicht bij de zijkant van mijn auto.
Dat is inderdaad idioot. Ik bedoel, in de jaren 70 was het misschien nog zo dat je op tijd voor een tv-programma "moest" zijn, maar nu?Blackadder the 5th zei:
Blackadder the 5th zei: