Guest
We moeten daar nog eens een puzzeltocht uitzetten, in dat doolhof. Kun je lachen! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Klopt!Ah ok, ik weet al waar je bedoeld, vlak bij de asterdplas en het heksenwiel(dat winkelcentrum).
Puzzeltocht in een 'nieuwbouw'wijk. Opzoek naar de BX-en en 360's!We moeten daar nog eens een puzzeltocht uitzetten, in dat doolhof. Kun je lachen!
Puzzeltocht in een 'nieuwbouw'wijk. Opzoek naar de BX-en en 360's!
volvo for life™ schreef:
Hehe, ik weet beide BXen te staan, ons bedrijfje staat ook op de kaart
Ik heb volgens mij jullie nieuwe corolla zien staan in dezelde straat waar ons bedrijf is, erg toevallig.
QuotePuzzeltocht in een 'nieuwbouw'wijk. Opzoek naar de BX-en en 360's!
Doe je mee!? Ik weet als troost ook nog wel een paar kevers te staan
gloep, bedrijf, je bent toch geen tandarts of visagiste ofzo, als de corolla bij ene wit huis staat? begin van de brandebeemd, slik betrapt(niet op de lelijke spatlappen letten)
ik weet alleen die orangje kever automatic trouwens, staat altijd tegenover de bx,
Wie wil er nou geen Sport! 125 pk maar dan met dikke carburateurs... lekker lomp en bruut. En een verbruik van 1 op 8... en het ziet er bruut uit ook nog
Ik, ik koop liever een dikke snelle zweed
Een Scania?
Harm78 schreef:
Wie wil er nou geen Sport! 125 pk maar dan met dikke carburateurs... lekker lomp en bruut. En een verbruik van 1 op 8... en het ziet er bruut uit ook nog
nou leg een tijdje wat geld opzij en ga er eens voor kijken naast je gti
Geld is niet het probleem, duur zijn ze niet echt.
Ik denk dat dat bij een 4TC toch iets anders ligt...
13-02-06 18:49Door Harm78 (IP bekend)
Een Sport moet vooral geen roest hebben, verder maakt de kleur me dan niet zo oud
Moderator
Die wieldoppen!er staat trouwens een "mooie" bx sport te koop[www.autostot1000euro.nl]
Interessante site trouwens, deze kende ik nog niet, terwijl ik alvast fanatiek aan het rondkijken ben voor een goedkoop autootje!
nou dan ben je niet veel geld kwijt behalve dan aan opknappen dan he
Aan mijn BX valt weinig op te knappen, ik heb er trouwens ook al zo veel geld in gestopt dat ie nooit meer weggaat
Moderator
Liever geen BX. Ik kijk voor een nette Golf II of evt. een AX.Misschien doet harm z´n bx wel weg, en koopt ie die sport, kan je die bx misschien overnemen
Je zou ook 'ns een Grand Scenic kunnen proberen. Naar het schijnt zijn deze zeer betrouwbaar. Heb ik uit betrouwbare bron vernomen. De moeder van een bekende heeft er 1.
Schei maar uit over de betrouwbaarheid van Scénics. Een willekeurige wegenwachter vertelt je wel anders.