Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twix zei:Ik zeg R1200GS.
Idefiqs zei:Twix zei:î
Ik zeg R1200GS.
Dat is zeker een optie, één van de beste allroads. Hij heeft één nadeel, iedereen heeft 'm.
De kandidaten voor mij zijn momenteel;
De GS inderdaad
Yamaha Super ténere
KTM 1050 / 1190
Suzuki VSTROM 1000
En last but not least de nieuwe Honda CFR1000 Africa Twin.
Ik ben er nog niet uit...
rke zei:Tja,
Ik heb een voorliefde voor de kleinere motorfietsjes.
Mechanix zei:Als je niet oplet, rijd je steeds te hard. Ik vraag me af hoe mensen dat doen die een echte sportmotor hebben, zoals een R6 of een GSXR.
Mechanix zei:rke zei:Tja,
Ik heb een voorliefde voor de kleinere motorfietsjes.
Ik zou er eigenlijk nog wel een motorscooter bij willen!Meer vermogen dan die Bandit die ik nu heb, is in ieder geval niet nodig. Ook deze motor zit binnen een paar tellen al op de honderd of ver daarboven. Als je niet oplet, rijd je steeds te hard. Ik vraag me af hoe mensen dat doen die een echte sportmotor hebben, zoals een R6 of een GSXR.
En met zoveel rijders kunnen we binnenkort wel een Auto-Week motortour organiseren!grinning smiley
Mechanix zei:En met zoveel rijders kunnen we binnenkort wel een Auto-Week motortour organiseren!![]()
B-Real zei:Jullie zijn welkom in Zuid-oost Drenthe om bijvoorbeeld de Tour de TT en wat andere leuke weggetjes te rijden :T
Idefiqs zei:B-Real zei:Jullie zijn welkom in Zuid-oost Drenthe om bijvoorbeeld de Tour de TT en wat andere leuke weggetjes te rijden :T
Lijkt mij een prima idee eens te doen! Of stekend e plas over naar Twix.![]()
Twix zei:Gisteren is mijn motor weer goedgekeurd. Ik weet niet waar ze naar kijken, maar erg veel kan het niet zijn.
Mechanix zei:Twix zei:Gisteren is mijn motor weer goedgekeurd. Ik weet niet waar ze naar kijken, maar erg veel kan het niet zijn.
Hebben ze een soort motor-APK is de States? Ik vind het frappant dat dit in Nederland nog niet is ingevoerd.
Twix zei:Is er eigenlijk wegenbelasting voor een motor in Nederland?
Idefiqs zei:Twix zei:Is er eigenlijk wegenbelasting voor een motor in Nederland?
Yep. En BPM, BTW, assurantiebelasting, benzineaccijns. De hele mikmak dus.
Twix zei:Idefiqs zei:Twix zei:Is er eigenlijk wegenbelasting voor een motor in Nederland?
Okay, gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.
Idefiqs zei:Twix zei:Idefiqs zei:Twix zei:Is er eigenlijk wegenbelasting voor een motor in Nederland?
En bedankt!
![]()
Twix zei:Idefiqs zei:Twix zei:Idefiqs zei:Twix zei:Is er eigenlijk wegenbelasting voor een motor in Nederland?
En bedankt!
![]()
Maar goed, ik dacht dus goedkoop uit te zijn met de inspectie, slechts 7 dollar. Maar nog altijd duurder dan in Nederland.![]()
Idefiqs zei:Maar betaal jij dan WB, BPM en 21% BTW in het Land der Onbegrensde Mogelijkheden?![]()
B-Real zei:Twix zei:Idefiqs zei:Twix zei:Idefiqs zei:Twix zei:Is er eigenlijk wegenbelasting voor een motor in Nederland?
En bedankt!
![]()
Maar goed, ik dacht dus goedkoop uit te zijn met de inspectie, slechts 7 dollar. Maar nog altijd duurder dan in Nederland.![]()
Die 7 dollar heb jij al weer terug verdiend na het tanken van een "gallon" brandstof, dus nee ik heb geen medelijden![]()
![]()
Twix zei:Wij betalen ook Sales Tax bij particuliere aankoop!