Het grote stel je voor topic!

hee!
ik had ff vraagje want heeft iemand nog een bumper voor een bmw m3?
ik heb al een tijdje gezocht maar ik kan hem niet vinden. Al zie ik ze wel eens rijden.....
Ik heb ook op de (...) gekeken, die had wel mooie!
Groeteee

Lees even de forumregels door over het maken van reclame, middeninhetleven.

Yellow Cab
Autoweek-moderator

Ik zal me ook eens voorstellen.
Ben nu al een paar maanden actief hier, maar eigenlijk alleen in Autoliefde roest niet. Misschien ga ik nu ook eens wat verder kijken:)
Ik ben Niels de Wit, 17 jaar, deze zomer hoop ik 18 te worden. Ik zit in VWO6, de examens komen eraan!
Ik woon in Langbroek, een klein plaatsje op de heuvelrug. Daar ben ik twee jaar geleden naartoe verhuisd, vanuit Zeist.

Ik ben m'n hele leven al autogek, en sinds m'n 14e ongeveer vind ik het al leuk om bijzondere auto's op de foto te zetten.
Ik hou vooral van oude auto's en auto's die net even anders zijn.
Op dit moment heb ik nog geen auto, maar ik hou autosites al wel een beetje in de gaten.

Hallo ik ben arjon. kom uit het oosten van het land.
En zwaar opel gek. Rij dan ook in een opel namelijk een vectra B2 1,8 cdx uit het jaar 1999.
En dagelijks vermaak ik me met het sleutelen aan auto's

Môgguh. De naam is Kenny, gevestigd in Zuid Holland, en ga nog als student door het leven. Ik ben in het bezit van een Renault Clio 1.4 Mexx uit '98, gekocht op de 36k km, nu 55k. Ik heb al 1/3 van de aankoopprijs mogen investeren voor reparaties (niet door eigen schuld) na 1.5 jaar bezit. Rij nog wel schade en boetevrij.
Ben fan van Opel Insignia's, Audi (niet TT/a2) en Mercedes - in andere woorden alles dat zeer ruim buiten mijn budget ligt. Droomauto is de McLaren F1.

Hallo,

Ik ben Bart, 18jaar, en woon in Bladel (Noord Brabant). Ik heb altijd al van auto's gehouden, en nu ik een eigen auto heb nog meer:D Mijn interesses gaan vooral uit naar wat men in de USA te bieden heeft, en wat men hier in Nederland heeft gebouwd. Om die reden was het ook zo duidelijk wat voor auto ik zou kopen, een Volvo 340 of 360. Dit is namelijk een DAF (door Volvo overgenomen en gerebadged), met de rijeigenschappen van een grote Amerikaan:D

Wat mij op autogebied veel minder interesseert zijn Duitse auto's. Deze zijn wel redelijk goed, maar hebben naar mijn mening niks speciaals.

Mijn auto, een 1988 Volvo 340 Millionaire sedan.
81776-1.jpg

Mijn review:
review

Bakel, Bladel. Haal ze altijd door mekaar. Was zomer 1997 in Bakel voor een Lotus Omega. En komt Leontien niet uit Bladel? Welkom overigens. Shit, Leontien komt uit Boekel, volgens wiki. Veel plezier hier.

Ik ben hier al een weekje op het forum aan het spammen maar heb me nog niet eens voor gesteld.

Ik ben Johan Willems, 22 jaar, Woon in Brabant, ben metselaar van beroep en liefhebber van opel, net als mijn broers en pa:)

Ik rij een Opel Vectra 2.0GT uit '94 na volle tevredenheid. Ik heb hem nu bijna 4 jaar. Heb hem voor weinig van een collega overgekocht die te lui was om zijn dorpels te lassen voor de APK. Ik heb er onlangs nieuwe spatbordranden ingezet zodat hij er weer oppie toppie bij staat.

Samen met mijn broers ben ik bezig een commmodore coupe GS/E uit '71 te restaureren.

Hallo,

Stel me voor: Robin, op 3 dagen na 26 jaar oud uit Houten.
Ben al sinds kind gek op auto's. De liefde begon met Citroën maar dat veranderde snel in USA wagens.
Check m'n profiel met wat ik gehad heb. (een hoop auto's!)
Met als uitblinkers de '78 Caprice Classic en een 2004 Ford Crown Victoria Police Interceptor.

Momenteel rijd ik een 1985 Chevrolet Caprice Classic en een Volvo V50 1.6D van de zaak.
@ een moderator: Ik krijg de 1985 Chevy niet als huidige auto in mijn profiel geplaatst, krijg de melding: "Je hebt deze al eens toegevoegd!" Maar dit is niet het geval. Help please?

Speelkwartiertje6.jpg

Speelwartiertje3.jpg

Siggie1.jpg

hallo,
ik heb hier nieuw op het forum
dus ik mot hier de weg nog vinden
mijn maaten zitten hier ook op het forum :D
dat zijn steevie,taunusdriver,bennie 940, garandavey:LOL::)
ik zal meer rond kijken en lezen dan topic openen

Hallo ik ben RBS Banden & Velgen en ik kom hier eens ongegeneerd reclame maken.

Ivanov
AutoWeek Moderator

Hoi allemaal,

Mijn naam is Koen en ik ben woonachtig in de regio van Mechelen (België dus).

Momenteel rij ik met een Ford Focus (model 2005).

Mijn hart gaat uit naar Audi's (mijn allereerste auto was een Audi 80) ... en dan meer bepaald de RS'en en de R8. Mijn grootste hobby is dan ook het verzamelen van allerhande Audi schaalmodellen in verschillende schalen.

Groetjes

K

Goede dag,

Ben Damiaan groot auto fanaticus van auto's, heb zelf een audi A4 Cabrio.

mod-edit

Met vriendelijke groet,

Damiaan Miller

Welkom Damiaan Miller op ons mooie forum. Graag wijs ik je op de forumregels alwaar je in regel 5 kunt lezen dat het maken van reclame niet is toegestaan. Dat geldt voor het plaatsen van reacties, maar ook voor je forumnaam.

Voor de rest wens ik je veel forumplezier.

Ivanov
AutoWeek Moderator

Ha Damiaan,

Helaas is je topic een kort leven beschoren geweest. AutoWeek is een autogerelateerd discussieforum en geen platform voor partijhandel.

Groeten,

500 E.

:)

goed bezig mods!(y)

privacy en veiligheid van de burger
was dat die partij alcoholmeters voor je achter het stuur stapt?:)
veiligheid van de burger?:(

Een hele goedemorgen beste autoweek forummers !

Na een tijdje niet actief (maar wel bepaalde topics gevolgd te hebben) te zijn geweest dacht ik ach.... why not ! Ik was MJP en ben nu MJP44 en ben nog steeds werkzaam bij dezelfde Citroen dealer te Brielle. Ik heb sinds mijn break 3 demo's versleten en rij nu in een DS4 1.6 e-HDi So Chic. De DS3 Sport Chic had inmiddels al wat kilometers op de teller dus die is nu in ruste (al wil ik hem wel eens van stal halen als ik er zin in heb :) ).
Aangezien ik de auto niet bijtel rijden we nog steeds met de Volvo C30 van mijn vrouw (betere tank- en prive km's regeling). Deze is aan vervanging toe en er staan wat auto's op de welbekende verlanglijst. In eerste instantie gaan we voor een Lexus CT 200h. Het wachten is op een gunstige offerte/leaseprijs. De andere kandidaten zijn (ja ik weet het, het schiet alle kanten op :) ): Polo GTI, DS3 e-HDi So Chic en tja.... Weer een C30, maar dan met de 2.0 motor en in de R-Line trim. De Volvo heeft ons super verrast ! Stoelen, audio (TOP!!) en rijgedrag alles is eigenlijk lekker !

Dus..... Dat was in het kort de inleiding en nu ga ik eindelijk ADINSX feliciteren met zijn nieuwe aanwinst ! Dat is toch wel een draadje wat ik enthousiast gevolgd heb ;-)

Greetz !!

MJP44

Mijn naam is Ron uit het gezellige Limburg. Woon hier samen met Ivonne.
Onze grote hobby is auto's, en dan vooral de opel modellen.
Zijn zelf in het bezit van een Astra G OPC van 2004, auto was voorzien toen we hem kochten van mooie 18"OPC type2 wielen en een dumpvalve.
Ondertussen zijn we zo langzaam bezig om de auto naar onze zin te maken.
Auto is pas gelden gechipt bij EDS in Marl. Samen met een voorkatvervanger en |LEH turbo ( nieuwe type grotere turbo ) kwam de auto uit op 251 PK en 389 NM. Met een gewicht van een beetje meer als 1200 kg gaat dit heel goed van de plek ;)
Er zat meer in, maar vanwege de zwakkere koppeling van de OPC's vanaf 2003 hebben we dit niet gedaan.

Een foto van de OPC, betere zullen nog volgen:
Foto-MAITPFKZ-D.jpg

Gr Ron

Beste auto-liefhebbers,

Mijn naam is Wouter Bos, en ik kom uit de Kop van Overijssel.

Ik ben al jaren lid van de AutoWeek, en heb ook de beschikking over een paar leuke auto's;

- Renault Clio Williams, uiteraard blauw en circuit-klaar (maar mag wel op de weg)
- Pontiac Firebird Trans Am uit 1971. Inclusief 7.5 liter H.O. blok met 335 PK en een bak koppel, Edelbrock cilinderkoppen & carburateur.
Schitterend geluid, en een heerlijke toerauto (mits je het verbruik van 1 op 3/4 niet meerekent).

Deze wordt o.a. ook door mij verhuurt voor trouwdagen en gala's.
Mocht je nog 'n auto zoeken...

Voor de rest lees ik hier altijd al het nieuws, en leer veel via het forum over ervaringen met merken.

500_280411-GALA-EEKERINGE-158.jpg

Ik zal me hier ook nog even voorstellen :)

Romy, 24 jaar en stond afgelopen week met mijn smart roadster in de autoweek.
Altijd al verzot geweest op auto's, geen specifiek merk. Ik hou voornamelijk van kleine, mooie/sportief ogende auto's welke lekker strak rond gestuurd kunnen worden :)
Door weinig geld in studententijd mezelf autotechniek aangeleerd en zodoende zelf een autotje low-budget voor slalom opgebouwd, dit project is nu vervangen door de restauratie van een kitcar.

Beste Forumvrienden,

Mijn naam is Mark en kom uit Eemnes !

Al van kleins af aan een enorme autoliefhebber, maar dat zijn jullie volgens mij ook allemaal.

5 jaar geleden heb ik mijn grootste wens in vervulling laten gaan en heb mijn racelicentie gehaald. Nu rij ik DNRT wedstrijden en regelmatig een vrij rijden dag op diverse circuits.

Mijn vrouw heeft een erg gave webwinkel ... maar daar zal ik hier niet voor adverteren, want ik heb de forumregels goed doorgelezen.

Later !!!!

Hellow,
ik ben Caligra, a.k.a. Benjamin en kom uit Rillaar (België) :)
15 jaar, vrij jong nog en al van kinds af aan helemaal verzot op Opel dankzij m'n vader en nonkel.
Wij hebben hier in totaal 15 auto's staan, waarvan 2 van m'n vader en 1 van m'n moeder, de rest kan je wel raden... :D
Ben momenteel bezig aan verschillende projectjes... zal hier nog eens verschijnen op het forum :)

Greetzz

Al een aantal jaren lid van de AW site en moet zeggen dat ik meer een lezer ben dan een poster, zal ik me dan toch maar even netjes voorstellen. Mijn naam hier is Bassen maar noem me maar Thomas, ik kom uit Groningen waar ik ook studeer. Van kleins af aan ben ik net als vele hier al helemaal auto fan en in het special het merk porsche. Ben in de gelukkige positie te kunnen zeggen dat ik momenteel in alweer mijn tweede porsche rijd, een 964 C4 uit 1989 (zie profiel). Daarnaast heb ik nog een smart als stadsauto met bedrijf reclame erop (wat ik niet zal posten omdat ik de forum regels heb gelezen:D)

Groeten,
Bassen

Voor de verlaging
IMG_076dd0.jpg

Na de verlaging:
img3935s.jpg

Zal mezelf ook even op de goede manier voorstellen;

Ik ben Elmer, wonende in Nijmegen, 27 jaren oud en autoliefhebber in hart en nieren. Al jaren ben ik een trouwe lezer van de Autoweek, maar ook ben ik reeds jaren bezig met mijn grote passie: de autosport. Samen met mijn teamgenoot run ik DRS Motorsport, en wij rijden de DNRT BMW E30 standaardklasse, onderdeel van de "Zomeravondcompetitie". Tevens rij ik veel op karts (binnen en buiten), bezoek ik regelmatig rally's of hillclimbs, en sleutel ik regelmatig om ook het technische verhaal op peil te houden .

Tot ziens op het forum!

Foto Zandvoort

Nog strak in de lak, klaar voor de shakedown :)

Bij deze:

Het AutoStyle team ... gaat nog even goed de forumregels doorlezen, en dan met name het gedeelte over reclame maken. Autoweek is namelijk geen gratis vehikel voor het promoten van artikelen. Toch graag adverteren? Neem even contact op met de redactie!

AutoStyle zei:
Bij deze:

Het AutoStyle team Modedit (CorZa): ook hier even aangepast...

Regel 5 van de forumregels: Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.

Ik zal me ook maar eens netjes voorstellen :) Mijn naam is Cynthia, ik ben 24 jaar en 1 van de, in mijn ogen, weinig vrouwen die van auto's houdt. Mijn favoriete auto is de Nissan 350Z en rijdt nu in een Ford Fiesta 1.3 uit 2001. Ik hoop ooit nog eens een 350 te rijden maar het blijft bij hopen denk ik.

Nooit dit topic gezien, maar zal ik ook maar eens doen dan [size=small]na een jaar of 3![/size] :)

Mijn naam is Justin, leeftijd staat wel in m'n profiel, en ik ben woonachtig in een groot dorp in Friesland tussen Heerenveen en Leeuwarden. Van jongs af aan ben ik Ferrari-liefhebber en sinds een aantal jaren ook fanatiek verzamelaar van schaalmodellen van dit merk.
Daardoor al een behoorlijke collectie (aantallen noem ik hier liever niet) opgebouwd in diverse schalen met intussen ook al een aantal zeldzame modellen of zelfs one-offs die ik op verzoek op schaal heb laten maken. (HELP! Deze man heeft een hobby! :p) Daarnaast vind ik het ook leuk om andere merchandise van Ferrari te verzamelen en zo nu en dan eens een ritje te boeken in een echte.

Verder bezoek ik ook graag Ferrari-gerelateerde evenementen in Nederland (met name TT Assen) en om de zoveel jaar de AutoRAI. Ook vind ik 't leuk om automuseums en -collecties te bezoeken in binnen- en buitenland. Ben al meerdere keren bij The Gallery in Brummen geweest, en een tijdje terug ook de Louwman collectie bekeken op de nieuwe locatie. Uiteraard staat een reisje naar Maranello nog steeds op mijn verlanglijstje, maar dromen van een echte doe ik niet.

Dat was het wel, denk ik.

Voor vragen, stuur gerust een PM!
Ferrari.gif

Hallo autoweek fans,

Ik ben:

Naam: Marc van Zuylen
Leeftijd: 22 jaar (net geworden)
Woont in: Wellerlooi
Studie: ICT niviea 3 op het ROC in Nijmegen
Hobbies: Uiteraard Computers gezien me studie, maar ik ben ook heel erg geïnteresseerd in auto's, groot, klein, veel of weinig pk's, name it i like it.

Even wat over mezelf:

Ik ben zelf erg geïnteresseerd in nieuwere auto's daarom houd ik ook heel erg nauwkeurig de test en preview in de gaten. Ik heb tot op heden het gehele internet afgezocht om aan auto nieuws te komen. Vanaf de dag dat ik me heb geregistreerd op deze site is mijn leven een stukje makkelijker geworden want er is hier werkelijk niks wat niet te vinden is op de autoweek site, goed bezig ga zo door!

Ik heb me ook de zelfde dag nog geabonneerd op het tijd schrijft van auto week om ook via de post nog meer info te krijgen over de nieuwste auto's en de hightech snufjes die daarbij horen, boven die verwacht ik hieraan ook een hoop lees plezier te hebben, maar dat zit volgens mij goed.

Al met al hoop ik hier een leuke en vooral informatieve tijd tegemoet te gaan.

2mqpbms.jpg

Nog even als laatste, dit is de hot-hatch die ik op dit moment rijdt. Een autootje waar ik apen trots en zéér zuinig op ben!

Ook toevallig!

Ik rijd een fiësta 2.0 16v ST

En ik vind de 350z ook een zeer bijzonder mooie auto!
Sterker nog er staat er een in me dorp, waar ik stiekem wel eens foto's van heb gemaakt :p

Cyn zei:
Ik zal me ook maar eens netjes voorstellen :) Mijn naam is Cynthia, ik ben 24 jaar en 1 van de, in mijn ogen, weinig vrouwen die van auto's houdt. Mijn favoriete auto is de Nissan 350Z en rijdt nu in een Ford Fiesta 1.3 uit 2001. Ik hoop ooit nog eens een 350 te rijden maar het blijft bij hopen denk ik.

Daar vergis je je echt in. Als je hier een tijdje rondloopt, kom je ze vanzelf tegen.

Beste Mede Forummers,

Mijn naam is Jeffrie Groenendal en ben 22 jaar oud.
Ik woon in het Groningse Appingedam en houd mij voornamelijk bezig met de autocross.
Ik organiseer dan ook een viertal evenementen (Nederlands Kampioenschap is mijn grootste doel) voor de zogenaamde Vrije Standaard klasse.

De Vrije Standaard klasse is een onderdeel van de cross waarbij het gaat om verstevigde carrosserieen met perfect afgestelde motoren welke geprepareerd worden door verschillende motoren techniek bedrijven. Daarbij mogen aangepaste versnellingsbakken (Sequentieel en Klauw) en aangepaste schokbrekers toegepast worden. Kortom de bedragen van auto's kunnen oplopen tot ongeveer 5 a 70.000 euro's. Dit zijn dan wel de snelle jongens maar er zijn ook genoeg mindere goden om ze zo maar even netjes te noemen. Het zijn snelheids wedstrijden op diverse een klei en zand banen waarbij licht contact toegestaan is.

Ik heb dan ook mijn eigen website.
Deze kan je vinden door op google even ''Vrije Standaard'' in te toetsen.

Gr,
Jeffrie

Hallo allemaal,

Ik ben Thomas, 17 jaar oud en vanaf dag 1 groot autoliefhebber. De liefhebberij richt zich vooral op MG-Rover en ander Engels spul.
M'n ouders hebben een Rover 75 Tourer CDTi & een Rover Streetwise 1.8 CVT.

Een van m'n favoriete modellen is de Rover SD1, van dit type auto onderhoud ik ook een database:
https://rover.maartenreinders.nl/index.php

Groet,

Thomas

Zal ik me dan maar voorstellen? Ik ben Rene, 45 jaar, getrouwd en vader van een tweeling. Ben autogek in alle soorten en maten. Doe aan modelspeedbotenracen en modelautoracen. Mometneel rij ik een Last Edition Seat Cordoba en deze wordt op korte termijn vervangen door een crossover (zit te twijfelen tussen de Mitsu ASX en de nieuwe Mazda CX-5).

Wouter
Beste auto-liefhebbers,

Mijn naam is Wouter Bos Qoute

Oh dan moet je de groeten hebben van Dick Scheringa :D

Hallo allemaal

Na enige tijd meegelezen te hebben hier op het forum ook maar eens een profiel aangemaakt.
Met natuurlijk de bedoeling om wat te posten en dergelijken.

Ik zelf ben nu 18 en sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald afgelopen herfstvakantie is bij mij de liefde voor auto's echt gaan borrelen.
Het is dan ook de bedoeling dat er hier op de oprit binnen korte tijd een derde auto komt te staan tussen die van paps en mams in. Welke is nog wel een beetje de vraag.

Mijn hobbys zijn naast sinds dat ik kan lopen auto's Ook gitaar spelen en computers.
Ik hoop hier leuke en goede informatie in te kunnen winnen en uit te kunnen wisselen en er een nog iets gezelliger forum van te maken.

Ben een hele tijd actief geweest als "Conrado" op dit forum, maar door drukte is het er een tijd niet van gekomen. Omdat ik m'n inlog kwijt ben is het nu "Conradi" geworden ;-)

Hallo Autoweek-reaguurders.

Ik ben Erwin, 28, uit Nijmegen en trotse bezitter van een 1999 Alfa Spider TS, foto's kun je als het goed is in mijn profiel vinden.
Die Spider komt niet zomaar uit de lucht vallen: ik ben uitgesproken liefhebber van Alfa Romeo, maar ook BMW heb ik een zwak voor.
Inmiddels lees ik al heel wat maanden mee op Autoweek.nl en zojuist de knoop doorgehakt om de aanmelding te doen zodat ik kan mee ouwehoeren over auto's.

Overigens heb ik van 'de baas' een jong gebruikte 520dA gekregen voor de dagelijkse kilometers. Een beetje een lompe bak voor een 20-er als ik, maar het went snel kan ik zeggen. En nee... ik ben nog niet aangehouden op verdenking van drugsrunnen :p
Ook staat hier nog een lease Audi A3 1.4 tsi (3d), maar die is van het meisje, dus vind je niet terug in mijn auto overzicht.

Ciao!

Hoi,

Bij deze stel ik me ook even voor;
Ik ben Jarno, 23 jaar en woonachtig in het Brabantse Boekel.
Mijn eerste auto was een nette Vectra A, die helaas in aanraking moest komen met de trekhaak van een Vito en zo een te vroeg einde vond.
Daarna heb ik een tijdje in een Astra F uit '94 rond gereden, maar dit was meer een tijdelijke auto.
Deze is later naar mijn oom gegaan, welke er nu (4 jaar later) nog steeds in rond rijdt en in die 4 jaar 0 problemen heeft gehad terwijl de teller toch al flink boven de 300k uitkomt
Daarop volgde een erg nette Calibra 2.0. Hier heb ik met veel plezier in gereden. Inmiddels ben ik overgestapt op een kleine diesel vanwege de vele kilometers.

Daarna ben ik overgestapt op BMW. Ik heb een E46 316i gehad, een E36 325i en een E39 523i. Daar kan ik kort over zijn. Fijne auto's, maar ongelofelijk veel gezeik mee gehad...

Inmiddels rijd ik sinds eind 2009 alweer in mijn huidige Audi A3 8L diesel, welke me nog steeds goed bevalt.

Daarnaast ben ik sinds een ruime maand werkzaam op het hoofdkantoor van Opel Benelux in Breda. Ik loop hier stage voor mijn opleiding Small Business & Retail Management.
Het bevalt goed en heb zelfs al wat leuke Insignia's en Astra's mogen rijden.
Ik hoop op dit forum veel bij te leren over zaken die relevant kunnen zijn aan mijn stage en hoop dat jullie mij willen helpen met jullie ervaringen.

Groetjes

Hoi,

Dan zal ik me bij deze ook even voorstellen aangezien ik al op het forum rond heb zitten neuzen.
Mijn naam hier is Sonrisa (38 jaar) en aangezien ik sinds een maand in het bezit ben van een Audi A3 Sportback staat de 3 erachter ;-).
Na 4 jaar met veel plezier in een Suzuki Swift te hebben gereden heb ik, aangezien ik per dag 200 km woon- werkverkeer rij, voor comfort gekozen door een Audi te kopen. Mijn vriend heeft de Swift overgenomen dus als ik nog een keer 'kart' wil rijden dan kan dat altijd nog:).

Groetjes

Hallo,

Mijn naam is Stephan, ik ben 18 jaar oud en woon in Arnhem.

Ik ben al mijn hele leven autogek, vooral het merk Alfa Romeo heeft een bijzonder plaatsje in mijn hart veroverd.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Honda Civic 1200 Deluxe uit 1979. Misschien een opvallende keuze voor een Alfista, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor dit model en vond een maandje geleden een prachtig exemplaar in B-11 blauw die ik niet kon laten staan, haha. Tevens is dit dus mijn eerste auto!

2vv9gye.jpg

De groetjes!

Fraaie Civic, veel rijplezier ermee(y)

Ik zie dat de gewoonte om nieuwe forummers te verwelkomen, niet echt meer in ere gehouden wordt, slechte beurt!!
Maar bij deze: iedereen welkom op dit forum

Goedemiddag allen,

Net aangemeld hier op autoweek en als autofanaat vermaak ik me hier nu al prima!

Ik ben 29 jaar, woonachtig in Gouda en verslaafd aan autodetailing!
Doe dat nu al jaren als hobby en sinds kort ook professioneel in mijn eigen zaak in Gouda.

Met mijn naam kom ik natuurlijk ook even ongegeneerd reclame maken, dus neem gerust een kijkje op de website.

Voor vragen en informatie mag je altijd contact opnemen!

Groetjes!

Terug
Bovenaan