Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een Mini is ook geen klein autootje zoals vroeger meer maar een complexe premium auto. Door (te) dure techniek kostbaar bij reparaties alsmede dat je nergens bij kunt zonder te sleutelen vanwege geen ruimte onder de kap. In feite gaat t allemaal veel te ver en schiet t zn doel voorbij in mijn...
Een hogere sociale klasse trachten aan te meten middels materiele uiterlijkheden, in onderhavige geval met een auto als een A8L Horch, is uiteraard volkomen onzin maar wordt daar wel voor gebruikt inderdaad. Maar vaak werkt t namelijk ook tegen iemand, zonder dat diegene dat zelf in de gaten...
Erg spannend zal dat onderhoud niet zijn, het is geen 12 cilinder Ferrari ofzo. Bovendien volgens mij 7 jaar garantie, dus erg gek kan t niet worden. Je moet je afvragen of t niet te hoog gegrepen is als deze onzekerheid bij een nieuwe auto al zo belangrijk voor je is.
Ter toelichting/aanvulling op mijn goedbedoelde (detail) opmerking over bandenmerk: het heeft een historische/orginaliteits reden, bovendien combineren/matchen bepaalde merken beter met elkaar dan andere en dat is een stukje gevoel wat lastig is uit te leggen als iemand anders dat gevoel niet of...
Voor mij is dat AMG geluid iets te gecomponeerd/kunstmatig. Ik denk meer aan het zuivere geluid van de gewone 8 cilinders, bijvoorbeeld een M117 of in mindere mate de M113. Een brabbelende meestentijds laagtoerig lopende V8 die smooth opschakelt maar waarmee je ongemerkt zeer vlot onderweg bent.
Die kleine motortjes zijn ook zo berekend door computers....zoveel procent van de tijd loopt ie in deellast, een heel klein percentage van de tijd vollast, zolang sta je voor een verkeerslicht, etc....... Zo'n uitgeknepen "angestrengte" motorcultuur past naar mijn mening niet bij een merk als...
Prachtige auto en goede keus 19" velgen, maar afgezien nog van een eventuele carrosserieverlaging snap ik dan de keuze voor Bridgestone banden niet zo goed. Onder zo'n Italiaan horen gewoon Pirelli's of Michelin's. En ik heb het niet over de kwaliteit van Bridgestone, dat is vaak ok.
Ik zag wat Honda medewerkers arriveren begin september bij het circuit van Zandvoort terzake van de F1 met dergelijke Type R's, dan kijk je er toch weer anders tegen aan. Maar in het normale straatbeeld is het wel te heftig naar mijn mening.